|

ساعت دیواری خوبه یا ساعت ایستاده؟ خیلی مدلای جذاب اومده ولی مهم اصولی انتخاب کردنشه

قطعا وجود ساعت دیواری تو خونه خیلی مهمه اما اینکه چه مدلی باشه با چه سبک رنگی خب مهمه که در این مطلب راجبش صحبت کرده ایم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چیدمان تو هر خونه ای به مانند لباس و استایل برای یک انسان است. دقیقا به همون اندازه تک به تک آیتما مهمه و علاوه بر زیبایی کاربرد نیز دارد. دیدین ظاهر یک خانوم و یا اقا از لباس های اصلی و اکسسوری ها تشکیل شده؟ دکوراسیون و چیدمان لوازم یک خونه هم دقیقا به همین شکل هستند و علاوه بر لوازمی به مانند مبلمان و تخت و میز ناهارخوری و … یکسری وسایل ریز تر هو هست که نقش اکسسوری رو دارند. مثلا ساعت. قطعا ساعت تو استایل هم به شدت اهمیت داره و به همون اندازه تو خونه هم بودنش خیلی مهمه. همه آدما زمان براشون خیلی اهمیت داره و در حالی که کوچیک و جزو اصل کاری ها محسوب نمیشه، دقیقا مِن جمله اصله کاریاست!

اما قطعا هر ساعتی به هر فضایی نمیاد و باید با توجه به متراژ و سبک خونه انتخاب بشه. در اینجا سوالی پیش میاد که اصلا مگه مهمه ساعت چی باشه؟ و یا اینکه چه مدلی و چه رنگی باشه! که خب در ادامه مطلب به پاسخ این سوال ها میرسیم و با توجه به نکاتی ریزتر، انتخابی دقیق انجام میدیم. اگر از دست افرادی هستید که قصد خرید ساعت دارند، پس حتما با ادامه این مطلب همراه باشید.

ساعت دیواری

ساعت دیواری خوبه یا ایستاده؟

در اینجا ابتدا باید به این موضوع فکر کنید و مشخص کنید که اصلا سلیقه مورد پسند شما چه سبک ساعتی هستش. اگر قصد انتخاب ساعت ایستاده رو دارید، چه فضایی رو براش در نظر گرفتین؟ فضای مناسبش رو دارین؟ اگر فضای مناسب برای ساعت ایستاده رو ندارید به جاش میتونید از ساعت دیواری استفاده کنید که خب هر کدوم زیبایی خاص خودشون رو دارند.

Vintage Grandfather Living room Clocks

محل نصب ساعت کجا باشه؟

فرقی نداره که شما قصد خرید کدوم مدل ساعت رو دارید و کدوم سبک چشمتون رو گرفته، قبل از هر چیز باید به جایی که قراره نصبش کنید فکر کنید و فضای مناسبی براش پیدا کنید. 

رنگ ساعت چی باشه خوبه؟

رنگ ساعت باید جوری انتخاب بشه که با مجموع رنگای اطراف که وسایل موجود هستند و به خصوص مبلمان یک شکل و دقیقا تو یک تناژ رنگی نباشه تا به خوبی بتونه خودش رو نشون بده. معمولا اگه تو قسمت های جنوبی خونه ساعت رو نصب می کنید، باید از رنگ های گرم و اگر هم در قسمت شمالی خونه مورد نظر شماست از ترکیب رنگ های سرد و خنثی استفاده کنید.

Zora Clock Lamp (Wireless Charging)

جنس ساعت خیلی مهمه!

قطعا برای اینکه جنس ساعت رو انتخاب کنید ابتدا باید به جنس لوازم خونه دقت داشته باشید و ببینید که آیا یک ساعت دیواری بزرگ و یا ساعت دیواری چوبی مناسب خواهد بود!؟ میدونین که ساعای بزرگ خیلی مد شدن که تو اشکال مختلف هستند. همونطور که میدونید امروزه مدل های مختلفی از ساعت ها وجود داره که با توجه به سبک خونه و جنس وسایل انتخاب میشه. مثلا در ادامه با چند نوع از این ساعت ها آشنا میشیم:

ساعت دیواری فانتزی، ساعت‌ های گرد، ساعت ‌های چوبی، ساعت‌ های پلکسی، ساعت ‌های والتر، ساعت ‌های امگا، ساعت ‌های دو‌طرفه، ساعت ‌های پاندول ‌دار، ساعت ‌های دیجیتال، ساعت آینه‌ای، ساعت مدرن و ساعت کلاسیک و…

در حقیقت این دکوراسیون منزل شما هستش که تعیین میکنه از چه سبک ساعت هایی واسه خونتون میتونید استفاده کنید تا زیبا تر به نظر برسه. درگذشته ساعت فقط برای فهمیدن زمان بود اما این روزا می بینیم که جزو یکی از اجزای دکوراتیو محسوب میشه که تاثیر زیادی در زیبایی و شیک شدن منزل داره. جالبه که بدونید مکان قرار گیری جای ساعت در فنگ شویی هم تاثیراتی به همراه داره که جالبه.

Wall Clock Real Moving Gears

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها