|

مگه میشه پنجره بدون پرده هم خوشگل باشه؟ بله که میشه فقط کافیه این ایده ها رو اجرا کنی

اگر علاقه ای به زدن پرده ندارید و از طرفی هم ساده بودن پنجره شما رو کلافه کرده، با این ایده های جالب سر و سامانی جذاب به پنجره ها بدهید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو ایران ما پرده برای پنجره در دکوراسیون خونه از دست آیتم های به شدت با اهمیت هستش که امکان نداره نزنیم! دیگه مگه اینکه خیلی اروپایی فکر کنیم و یا دلیلی برای این کارمون داشته باشیم. چرا که ما ایرانی ها علاوه بر اینکه اصلا خلق و خوی تجمل گرایی داریم و دلمون میخواد مبلمانمون رو با پرده ست بزنیم، و یا شاید هم فرش و پرده، به همین علت به این قسمت از خونه توجه خاصی داریم و درست به مانند دیگر لوازم خونه بهش اهمیت میدیم. نکته دیگر اینکه ما ایرونیا به دلیل مقوله محرمیت و حفظ حریم شخصی این کار رو انجام میدیم و واسه هر قسمت از خونه که پنجره داره، پرده در نظر میگیریم.

اما خب یکسری از خونه هستند که یا پنجره به شدت زیبایی دارند و یا به هر دلیل دیگه ای خیلی به این موضوع اهمیت نمیدن و دلشون میخواد تا زیبایی پنجره دوجداره و قاب جالبی که داره، به چشم بیاد. اگر شما نیز از این دست افراد هستید اما خب موندین که واسه زیبایی پنجرتون چیکار کنین که ساده نباشه، پس با این مطلب همراه باشید.

پنجره بدون پرده

1- پنجره رو تزیین کن

یکی از روشهای خلاق برای تزیین پنجره به خصوص اتاق خواب ها و آشپزخونه، میتونه استفاده از انواع آویزهای تزیینی و برچسب‌های متنوعی باشه که در بازار عرضه می کنند. همچنین بدوندی که استفاده از عکس های خودتون که بچسبونید به پنجره و یک گلدان هم کنارشون بگذارید میتونه ایده به شدت جذاب و ناز باشه.

2- از توری استفاده کنید

یکی از پرکاربرد ترین آیتم ها استفاده از توری می باشد که شما میتونید هم در زمان استفاده از پرده ازش بهره ببرید و هم وقتی که پرده ای در کار نیست و این مدلی میشه با بهره گیری از توری فلزی زیبا هم ظاهری جالب به پنجره بخشید و هم تا هر تایکم از روز و شب که دلتون خواست پنجره رو راحت باز بگذارید چرا که از ورود نکردن حشرات خیالتون راحته. این مدلی خونه شما دلباز تر نیز خواهد شد.

پنجره بدون پرده

3- از شیشه رنگی استفاده کنید

این سبک شیشه رنگی که میگیم با اون سبک شیشه رنگی که قدیم تر مد بود فرق داره و شما میتونید با استفاده از شیشه های رنگی و مات پنجره های خانه خود را زیباتر کنید و به علاوه احساس امنیت رو نیز به فضا ببخشید. اینجوری میشه به راحتی پنجره ها رو هم باز و بسته کرد و از هوای مطلوب بیرون لذت برد. 

4- به سبک سنتی تزیین کنید

تو خونه های سنتی از شیشه‌ های رنگی که تند هستند و بسیار عمیق، برای زیباسازی و نوردهی به خانه استفاده میشد. اما این روزا با بهره‌ گیری از سبک و رنگای مدرن میتونید پنجره‌ های خونه رو تزیین کنید و به اونچه که دلتون میخواد برسید. منظور از استفاده از شیشه‌ های رنگی پنجره چیه؟ پوش‌ های پارچه‌ ای با بافت طرح دار و زیبایی هستش که در بازار عرضه می شود. این پارچه‌ ها طراحی قاب بندی شده دارند و دید از بیرون رو می‌گیرند که این خودش یه نکته مثبت و خوبه.

پنجره بدون پرده

5- برای ادارات اینچنین تزیین کنید

خب همیشه که مشکل تو خونه ها نیست و برای تزیین ادارات و سازمان‌ها که بیشتر محیطی رسمی و خاصی هم دارند باید فکر یکرد. در اینجا با وسایل در دسترس و بدون پرده می‌تونید اونها رو تزیین کنید. میپرسین چجوری؟ پایین در رابطه با تزیین این پنجره های دوجداره نکاتی رو خواهیم گفت.

- استفاده از پنجره‌های کرکره‌ای

- استفاده از نقاشی و استیکر روی پنجره‌ها

- استفاده کرکره‌ی آفتاب‌گیر

- استفاده از انواع گلدان‌ های مختلف با گل‌ های خشک و طبیعی نیز یکی از پر طرفدار ترین روش‌های زیبا سازی پنجره بدون پنجره می باشد.

پنجره بدون پرده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها