|

معرفی گوشی هایی با باتری قوی / با باتری های غولی که دارن 2 روز بیخیال پریز و شارژر شو

برای داشتن گوشی هایی با باتری قوی این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید تا گوشی هایی رو خریداری کنید که تا دو روز شارژ نخوان!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از ماها برای طولانی مدت از گوشی استفاده میکنیم و یه جورایی به شکل غیر قابل انکاری به این تکنولوژی گره خوردیم و جدا کردنمون ازش کاره سختی هست و خیلی ها از اول صبح که چشم باز میکنن با این وسیله کار دارن تا آخر شب که چشماشون رو میبندن حتی برای روز بعد هم آلارم تنظیم میکنن که دیگه به وسیله ی این تکنولوژی از خواب بیدار بشن بنابراین با این حساب همه ی ما به به گوشی هایی با باتری قوی نیاز داریم چرا که مسلما با بالارفتن زمان مصرف از گوشی و کم شدن شارژ اون بالاخره نیاز به شارژ کردنش و به قولی گره خوردن به پریز برق خواهیم داشت.

البته که در این روزای بازار هر کسی نیازهای مختلفی از گوشی داره مثلا یکی دوست داره که دوربین فوق قوی داشته باشه و یکی دوست داره که صفحه نمایش گوشیش بزرگ باشه و این مقاله هم به اونهایی اختصاص داره که باتری براشون به شدت مهمه؛ گوشی هایی با باتری قوی باید حجیم باشن و ظرفیت بالایی هم داشته باشن و این روزا هم اکثر کمپانی ها در حال تلاش برای آپدیت کردن هر چه بیشتر و بهتر این قطعه از گوشی هستن تا گوشی هایی رو داشته باشیم که بیشتر از یک شبانه روز قابلیت شارژدهی داشته باشن. حالا در ادامه قصد داریم که تعدادی از گوشی هایی با باتری قوی رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما باشید.

گوشی هایی با باتری قوی

گلکسی S23 اولترا از گوشی هایی با باتری قوی

شاید خیلی ها وقتی اسم گوشی های پرچمداری مثل این محصول رو میشنون با خودشون بگن که این گوشی ها به علت روشنایی بالای نمایشگر و کیفیتشون و همچنین به علت سخت افزار قوی که دارن احتمالا مصرف شارژ بالایی دارن و در این زمینه گوشی های میان رده خیلی بهتر باشن اما این تصور اشتباهه چرا که گلکسی s23 اولترا رو میشه از اون دسته از غول ها توی شارژدهی به شمار آوورد. این محصول دارای نمایشگذر 6.8 اینچی هست که توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 120 هرتز هست و یکی از مسائلی که میتونه باعث شه شارژ خوب نگه داره این هست که میتونه این نرخ رو تا ده هرتز به صورت خودکار و تطبیقی کم کنه.

از دلایلی دیگه ای که باعث شارژدهی خوبه این محصول میشه پردازنده ی اون هست که یه اسنپدراگون 8 نسل 2 هست و عملکرد بسیار بهینه ای داره و در حالتی که به شکل نرمال و روزمره از گوشی استفاده بشه فشار خیلی کمی به باتری وارد میکنه. با این حساب باتری این گوشی که 5000 میلی آمپر ساعتی هست تونسته توی یه تست که در طی اون حدود چهل ساعت مکالمه، بیست و دو ساعت وب گردی و بیست و چهار ساعت پخش بدون استپ فیلم انجام شده عملکرد بینظیری از خودش به نمایش بذاره بنابراین در صورت استفاده ی نرمال میتونید دو روز اون رو شارژ نزنید حتی!

گوشی هایی با باتری قوی

آیفون 13 پرو مکس از گوشی هایی با باتری قوی

اپل قبلا با این مشکل که گوشی هاش بتونن شارژدهی خوبی ارائه کنن حسابی دست و پنجه نرم میکرد و خب یه سری از محصولات اون مثل مانند آیفون 6s یا 7 توی شارژدهی یه سری ضعف ها داشتن و نسبت به رقبای اندرویدی خوشدن عملکردشون در این زمینه ضعیف بود، اما بالاخره بعد از سال ها بالا و پایین کردن این کمپانی آمریکایی و آزمون و خطاهایی که انجام داد این روزا شاهد محصولاتی مثل آیفون 13 پرومکس هستیم که میشه شارژدهی اون رو تحسین کنیم. تراشه ی این گوشی A15 Bionic هست که عملکرد بهینه داره و دارای ظرفیت  4352 میلی‌ آمپر ساعتی هست و میتونه مدت زمان خوبی شارژ  نگه داره.

توان نوسازی تصویر در این گوشی هم 120 هرتز هست که و به صورت تطبیقی میتونه تا ده هرتز کمتر بشه. توی تست های انجام گرفته این گوشی تونسته با یه بار شارژ کاملش بیست و هشت ساعت مکالمه، بست ساعت وب گردی و بیشتر از بیست و چهار ساعت پخش فیلم بدون استپ رو هندل کنه. به همین خاطر شما میتونید با خیال راحت و در صورت استفاده ی معمولی تا دو روز روی شارژ اون حساب کنید و در صورت استفاده ی سنگین هم تا یک روز. البته آیفون 14 پرومکس هم عالیه ولی میدونید که رجیستر نمیشه.

گوشی هایی با باتری قوی

گلکسی A34 از گوشی هایی با باتری قوی

گلکسی A34 از میان رده های با کیفیت سامسونگ توی بازار محسوب میشه و از وقتی که معرفی شده تا به امروز تونسته به طرز غیر قابل باوری نظر کاربرا رو به خودش جلب کنه. میشه گفت که این گوشی دارای طراحی به روز و تا حدودی مثل سری S23 هست و به علت این که توی زمینه هایی مثل نمایشگر، سخت افزار و باتری بهبود بیشتری داشته تونسته به خوبی بدرخشه. باتری این کهکشانی دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و میتونه عملکرد فوق العاده ای از خودش توی شارژدهی نشون بده.

یکی از نقاط قوت این گوشی رو میشه پردازنده ی اون که تراشه ی مدیاتک دیمنسیتی 108 هست، دونست. این محصول توی تست های صورت گرفته تونسته تنها با یه بار شارژ کامل سی و دو ساعت مکالمه، نوزده ساعت وب گردی و بیست و دو ساعت پخش بدون استپ ویدیو رو مدیریت کنه. با این حساب شما میتونید برای یک و نیم تا دو روز روی هیکل این گوشی حساب کنید.

گوشی هایی با باتری قوی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها