|

بهترین گوشی گیمینگ برای تویی که خوره بازی / کال آف فقط اینجوری کیف میده اگه ادعا داری

چندتا از گوشی های گیمینگ خوبو که میشه با قیمت مناسب تهیه کنید بهتون معرفی کردیم که میتونید بهترین گوشی گیمینگ مدنظرتون رو انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وابستگی به گوشی به قدری شده که حتی بعضی ها این وسیله رو با خودشون داخل سرویس بهداشتی هم میبرن! یا اولین کاری که بعد از بیدار شدن میکنن به محض باز شدن چشماشون چک کردن گوشیشون هست که خب همه از روی عادته ولی در این بین یه دسته ای هستن که گوشی رو واسه چرخ زدن تو اپ هایی مثل اینستاگرام نمیخوان بلکه برای بازی و گیم میخوان و به همنی دلیل به دنبال بهترین گوشی گیمینگ هستن تا برای خودشون یه تجربه ی لذتبخش از بازی خلق کنن و اوقات فراغتشون رو بگذرونن.

شاید براتون سوال پیش بیاد که وقتی کنسول های بازی هستن چه نیازی به بهترین گوشی گیمینگ هست ولی باید بگیم آمارهای اخیر نشون میده که سرمایه گذاری در این زمینه و فروش بازی های موبایل خیلی بیشتر از بازی های مربوط به کنسول ها بوده که خب یکی از واضح ترین دلایلش همیشه همراه بودن گوشی با فرد هست که این امکان رو بهش میده که در هر لحظه و هر هر جا که حوصلش سر رفت با چندتا کلیک مودشو به کلی عوض کنه حالا در این مقاله سعی کردیم بهترین گوشی گیمینگ رو بهترین معرفی کنیم البته که این که کدوم از موارد ذکر شده برای شما بهترین هست به شما بستگی داره.

بهترین گوشی گیمینگ

ردمی 12C شیائومی بهترین گوشی گیمینگ

ردمی 12C شیائومی رو میشه از جمله ارزون ترین ها در این لیست به شمار آوورد که در صورت مهم بودن فاکتور قیمت میتونه برای شما مناسب باشه. این محصول دارای تراشه ی تقریبا پر قدرت هلیو G85 هست که این پردازنده میتونه توان اجرای بازی های محبوبی مثل کال آو دیوتی و پابجی داشته باشه. نمایشگر این گوشی چینی 6.71 اینچ اندازه داره و دارای شش گیگابایت رم هم هست.

 این محصول شیائومی یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم داره که یه باتری حجیم به شمار میاد و طول عمر خوبی هم داره و شما میتونید ساعت ها بدون نگرانی برای شارژ زدن باهاش بازی کنید البته در خصوص شارژر باید بگیم که تایپ سی نیست. اما تایمی که برای شارژ شدن این گوشی نیاز دارید به علت حداکثر توان شارژی اون که ده وات هست یه مقدار زیاده که شاید اذیتتون کنه بنابراین با در نظر گرفتن این فاکتور کنار دیگر ویژگی های اون مثل قیمت ارزون بسنجید و تصمیم بگیرید.

بهترین گوشی گیمینگ

گلکسی M33 سامسونگ 5G بهترین گوشی گیمینگ

گلکسی M33 سامسونگ از محصولات خوب سامسونگ در زمینه ی گیمینگ هست که پردازنده ی اون اگزینوس 1280 هست که در زمینه ی عملکرد پردازشی و گرافیکی قدرت خوب و رضایت بخشی داره که اگر با توجه به قیمت اون ارزیابیش کنیم میتونه انتظار شما رو به عنوان یه گیمر به خوبی برآورده کنه. البته که یه نکته ای که در خصوص این گوشی وجود داره و اون رو در بین رقباش خاص میکنه این هست که این محصول از لحاظ نرم افزار، طراحی و دوربین در جایگاه بالاتری نسبت به رقباش قرار داره.

بنابراین همین باعث میشه که فقط برای گیمینگ کاربرد نداشته باشه و استفاده ی روزمره ی اون هم مدنظر باشه. در خصوص اندازه ی پردازشگر این گوشی باید بگیم که 6.6 اینچ هست و رزولوشنش فول اچ دیه و توان نوسازی تصویرش در ثانیه 120 هرتزه. دوربین اصلی اون دارای سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دارای یه باتری 5000 میلی آمپر ساعتیه. البته که نداشتن اسپیکر استریو از معایب اون محسوب میشه.

بهترین گوشی گیمینگ

پوکو F4 شیائومی بهترین گوشی گیمینگ

از دلایلی که باعث شده این محصول شیائومی به یه گزینه ی عالی بین گوشی های گیمینگ محسوب بشه اون هم بین کاربرا، داشتن قدرت پردازشی بالای اون در مقابل رقباش هست. بنابراین میشه گفت که قلب تپنده ی این گوشی که تراشه‌ی Snapdragon 870 هست مثل ساعت کار میکنه اون هم با قدرت بالا. انداز ی نمایشگر این گوشی 6.67 اینچ هست و رزولوشن اون فول اچ دی هست و توان نو سازی تصویر اون در ثانیه 120 هرتز هست. 

در خصوص دوربین اصلی این گوشی هم باید بگیم که نسبت به دو گزینه ی قبلی بهتره و دارای یه سنسور 64 مگاپیکسلی هست. در خصوص باتری هم این گوشی دارای یه باتری 4500 میلی آمپری هست. همچنین از دیگر ویژگی های این محصول میشه به بلندگوهای استریو اون و شارژر 67 واتش اشاره کرد که با توجه به قیمت این محصول امکانات جالبی هستن و اون رو برای اجرای بازی های متنوعی که کیفیت بالا دارن مناسب کردن.

بهترین گوشی گیمینگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها