|

گوشی های لمسی تاشو / تکنولوژی رو باش اینا رو تا کنی اندازه ی بسته ی آدامس مینی میشن

این روزا خیلی ها علاقمند به داشتن گوشی های لمسی تاشو هستن که علاوه بر در اختیار گذاشتن صفحه نمایش بزرگ تر قابلیت کوچک شدن هم داشته باشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی دوست داره که از وسایل الکترونیک بهترین اون ها رو داشته باشه و خب میدونید که این روزا هم بازار هی در حال تولید و عرضه ی محصولات تازه در زمینه ی وسایلی مثل گوشی هست چرا که تقاضا برای محصولات اینچنینی خیلی زیاده و همیشه هم موجوده، اما در این بین یه سری ها هستن که به دنبال رفتن به سمت خاص بودن اند که یکی از راه های خاص بودن در زمینه ی گوشی انتخابیه شما میتونه تاشو بودن اون باشه چرا که که گوشی های لمسی تاشو این روزا به قدری زیبا و شیک هستن که آدم با در دست داشتن گوشی احساس میکنه که یه لپ تاپ کوچیک شده رو داره حمل میکنه.

البته که در خصوص معرفی گوشی های لمسی تاشو باید بگیم که در حال حاضر شرکت سامسونگ از پیشگامان در این عرصه هست و این غول کره ای تمرکزش رو خیلی خوب روی این محصول گذاشته و در هر سری درصدد این هست که محصول بهتر و با کیفیت تری عرضه کنه که علاوه بر این زیبایی منحصر به فردی هم داشته باشه، طوری که باعث فخر هر کسی بشه که گوشی رو دستش میگیره و البته که با روحیه  اون دسته از دوستانی هم که میخوان با گوشی های این مدلی به طراحی بپردازن سازگار باشه. حالا در ادامه قرار هست که به معرفی بهترین گوشی های لمسی تاشو بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

گوشی های لمسی تاشو

Galaxy Z Fold4 5G از بهترین گوشی های لمسی تاشو

گفتیم که سامسونگ از پیشگامان ساخت گوشی های لمسی تاشو هست و چند سالی میشه که خط تولید سری های فولد رو راه انداخته که هر نسل تا به الان از نسل قبلی خودش پیشی گرفته و تونسته رضایت هر کاربری رو جلب کنه. قلب تپنده ی این گوشی که یه پردازنده ی  اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تونسته تا حد قابل توجه ای باعث افزایش سرعت و عملکرد گوشی بشه. یکی از خوبی هایی که این مدل داره سبک تر بودنش نسبت به نسل قبلی هست چرا که توش از لولای باریک تری بهره گرفته شده. از دیگر ویژگی های ارتقا یافته در این مدل، نسبت تصویر بزرگتر و گسترده تر توی صفحه نمایش بیرونی هست.

دوربین این گوشی فوق العاده دارای یه سنسور 50 میگاپیکسلی هست که همین موضوع هم باعث شده تا شما به عنوان یه کاربر بتونید عکس های فوق العاده ای رو با این محصول به ثبت برسونید و رضایت قابل توجه ای از اون داشته باشید. نمیشه که گفت این مدل با نسل قبلیش زمین تا آسمون فرق داره ولی موضوعی که وجود داره این هست که از لحاظ سخت افزار، دوربین، نرم افزار و طراحی پیشرفت های شایان به ذکری داشته و هر چند که زدفولد رو نشه محصول اصلی کمپانی سامسونگ دونست ولی مسلما میشه یکی از بهترین های اون به شمار آوورد.

گوشی های لمسی تاشو

Xiaomi Mix Fold 2 از بهترین گوشی های لمسی تاشو

شیائومی میکس فولد 2 رو میشه از جمله بهترین های شیائومی، این شرکت چینی دونست که برای رقابت با محصولات تاشوی سامسونگ اومده و یه جورایی مثل کری خوندن دوتا کمپانی برای هم میمونه ولی واقعا هم جا داره که بهش لقب یه حریف خوب رو داد چرا که توی زمینه های خوبی تونسته عملکرد قابل توجه و خفنی از خودش به اجرا بذاره مثلا یکی از دلایلی که این محصول رو خاص میکنه داشتن وزن سبک و کم هست که به این علت شما میتونید برای زمان طولانی اون رو دستتون بگیرید و باهاش کار کنید بدون این که خسته بشید.

همچنین داشتن تراشه ی پردازنده ی بسیار قدرتمند، سنسورهای قوی با پیکسل بالا، باتری با دوام و قابل در شارژدهی، نمایشگر فوق العاده و در نهایت نظرات مثبت کاربرانی که با این محصول کار کردن سبب شده که این گوشی از کمپانی شیائومی در لیست بهترین گوشی های لمسی تاشو در بازار قرار بگیره که هر کسی برای خریدش ترغیب بشه. اما از معایب اون هم بگیم که آگاهانه برای خرید اقدام کنید؛ این گوشی شارژ بی سیم نداره، ضد آب و ضد گرد و خاک نیست، لولاش خیلی نازکه که همین موضوع باعث میشه در برخی از اوقات تنظیم کردن صفحه نمایشش برا این که روی نود درجه ثابت بمونه سخت بشه.

گوشی های لمسی تاشو

HUAWEI Mate Xs 2 از بهترین گوشی های لمسی تاشو

اصلی ترین دلیلی که باعث ساخت گوشی های لمسی تاشو شد رفتن تقاضای بازار به سمتی بود که خیلی کابرا علاقمند بودن که صفحه نمایش های بزرگ تر و در حال جمع و جور داشته باشن که همین موضوع کمپانی های تولید کننده رو به سمت ساخت گوشی های تاشو سوق داد. که در این بین هووآوی هم کم نیاوورده و با محصولاتی مثل Mate Xs 2 یه رخی نشون داد که خب میشه گفت مورد پسند هم واقع شد؛ در خصوص جزئیات این محصول باید بگیم که طراحیش شبیه مدل های کلاسیک تاشو این کمپانی هست از ویژگی های مثبتش میشه به امنیت بالا، باریک و مسطح بودنش، وزن سبک و... اشاره کرد.

لولای این محصول قابلیت دو چرخش رو فراهم میکنه. در خصوص اندازه ی نمایشگر این گوشی باید بگیم که 7.8 اینچ هست. دوربین اصلی بینظیر اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و در نهایت همه ی این ها در کنار هم باعث شدن که این پرچمدار خارق العاده ی هوآوی در بازارهای جهانی به خوبی هر چه تمام تر به چشم بیاد و برای کاربرا با طراحی یکپارچه ای که داره به همراه یه تاشدگی اون هم بدون درز یه تجربه ی متفاوت از استفاده ی گوشی های لمسی تاشو خلق کنه.

گوشی های لمسی تاشو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها