|

پاییز امسال چگونه لباس هایمان را ست کنیم؟

پاییز دونفره و با آقایی میچسبه؛ معرفی جدیدترین استایل دونفره پاییزی به سبک 1402

استایل دو نفره پاییزی

معرفی جدیدترین استایل دونفره پاییزی به سبک 1402 و بهترین مانتو پاییزه زنانه در شایانیوز؛ بهترین استایل پاییزی و استایل دونفره با عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید این روزها یکی از رایج ترین مدل های استایل که توسط زوج های جوان ارائه می شود استایل ست دونفره است که تا حدودی می توان گفت این استایل می تواند نشانگر رابطه عمیق و احساسی بین آن ها باشد. این کار ساده اما جالب، بسیار ترند و مد شده است، پس اگر شما هم می‎ خواهید در چشم دیگران عاشق و خاص به نظر برسید به سراغ ست دو نفره عاشقانه بروید، مخصوصا در پاییز که به فصل عشاق معروف است. شما برای داشتن یک استایل دو نفره پاییزی می توانید در ابتدا با ترندهای پاییز امسال آشنا شوید و در ادامه سبک مورد نظر و مورد علاقه خود را برای ست کردن لباس های خود با آقایی انتخاب نمایید، البته انتخاب این سبک تا حدودی به سبک استایل شخصی شما هم وابسته است.

ست کردن لباس ها توسط زوج ها روش های متنوعی دارد ولی متاسفانه رایج ترین نوعی که این روزها شاهد آن هستیم ست کردن لباس ها توسط رنگ آن ها است، در حالیکه روش های جذاب تری هم برای داشتن استایل ست دونفره هم وجود دارد. برای مثال شما می توانید سبک های لباس های خود را با همدیگر ست کنید یعنی هر دو کلاسیک و یا همزمان کژوال بپوشید و یا آیتم های مشابه انتخاب کنید برای مثال هر دو شکت بپوشید و استایل کژوال دو نفره را به سبک پاییزی تجربه کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل دونفره پاییزی به سبک 1402 آشنا شوید.

استایل دو نفره پاییزی

استایل دو نفره پاییزی

استایل دونفره پاییزی به سبک کفتان و پیراهن هم طرح

یکی از روش های جدید و جالبی که می تواند راهنمای شما در انتخاب لباس های ست برای استایل دو نفره پاییزی باشد، انتخاب لباس های هم طرح ولی متفاوت است. پیشنهاد ما برای این ست جذاب انتخاب یک کفتان و یک پیراهن مردانه هم طرح است، اگر برایتان سوال است که چنین ستی را از کجا می توانید خریداری کنید باید بگوییم که سایت های معتبری در زمینه طراحی و تولید این مدل لباس ها فعالیت دارند که می توان به یکی از آن ها برای مثال اشاه کرد. شیوا شاهپوری یکی از پیشگامان این صنعت در ایران است که می توان گفت تا به امروز هم در این مسیر موفق بوده است. البته فراموش نکنید استایل دونفره پاییزیمی تواند جذاب ترین از این ها هم باشد اگر با رنگ ها بازی کنید، پس در انتخاب رنگ ها دقت نمایید.

استایل دو نفره پاییزی

استایل دو نفره پاییزی

با آقایی ترنچ کت ست بپوشید؛ استایل دونفره پاییزی به سبک 1402 

یکی دیگر از آیتم های جذاب پاییز که می تواند هم توسط خانم ها و هم توسط آقایان استفاده شود ترنچ کت است. پس اگر می خواهید یک استایل دونفره پاییزی را ترندی و جذاب تجربه کنید دو تا ترنچ کت ست بخرید. شما برای داشتن یک استایل ست همیشه نیاز به انتخاب همه آیتم های یکسان در یک لوک کامل ندارید بلکه می توانید فقط یک آیتم یا آیتم اصلی را به صورت ست انتخاب نمایید. از آنجایی که ترنچ کت یک آیتم کلاسیک است می توان گفت بهتر است برای مهمانی ها و مواقع رسمی استفاده شود. در نتیجه اگر می خواهید یک ست دونفره و خیره کننده داشته باشید بهتر است آیتم های خود را به سبک کلاسیک انتخاب کنید.

استایل دو نفره پاییزی

هر دو شکت بپوشید؛ چرا که نه استایل دونفره پاییزی به سبک کژوال

شکت ها لباس های محبوب و در عین حال جذابی هستند که شما برای داشتن استایلی جذاب در پاییز می توانید از آن ها فارغ از جنسیت کمک بگیرید. پس بهترین و راحت ترین راه برای ست کردن استایل دونفره پاییزی انتخاب دو تا شکت هم شکل برای خود و آقایی است. شما برای تکمیل استایل خود می توانید از شلوار جین کمک بگیرید و بهتر است که رنگ و نوع استایل شلوار را هم مانند هم انتخاب نمایید.

استایل دو نفره پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها