|

معرفی استایل دونفره برای عید

با این چندتا ست دونفره عاشقانه و شیک به استقبال بهار بروید؛ عید امسال با آقایی ست بپوش

استایل ست دو نفره

یکی از راه هایی که زوج های جوان از آن برای نشان دادن همبستگی و عشق بین خود استفاده می کنند، ست پوشیدن لباس هایشان هنگام رفتن به مهمانی است.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یکی از کارهای جالب و زیبایی که میان زوج‌ های جوان به تازگی رواج دارد و آن را راهی برای نشان دادن همبستگی بین خود می‌دانند، ست کردن لباس هایشان است. پس به احتمال زیاد شما تا به حال ست لباس زن و شوهری را در مهمانی‌ ها و مراسم‌ های مختلف دیده‌اید. حال اگر متاهل هستید و می‌ خواهید یک استایل منحصربفرد را با همسرتان در عید نوروز 1402 تجربه کنید بهتر است که به سراغ ست کردن لباس هایتان بروید. شما در هر نوع مراسم یا رخدادی می توانید لباس های ست بپوشید ولی معمولا برای مهمانی های رسمی این کار انجام می شود و از آنجایی که انتخاب یک استایل ست دونفره کار آسانی نیست بهتر است که قبل از رفتن به خرید برای بهار امسال با اصول و قواعد ست پوشیدن آشنا شوید. یکی از اصلی ترین اصول ست پوشی این است که برای ست کردن لباس خود با همسرتان باید به رنگ و طرح پارچه توجه داشته باشید تا با هم مطابقت داشته باشند.

اگر شما مایل هستید لباس راحتی یا اسپرت را با همسر خود ست کنید بهتر است در موقع انتخاب طرح لباس مورد نظر از سلیقه و نظر همسر خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین ست های دو نفره با آقایی آشنا شوید.

ست دونفره عید

ست دونفره عید

برای مهمانی های عید دیدنی هر دو پیراهن بپوشید

لباس ست باعث می شود تا شما از نظر بقیه زن و مردی صمیمی و خاص باشید، پس اگر می خواهید در مهمانی دید و بازدید عید اینگونه به نظر بیایید بهتر است که ست بپوشید. یکی از راه های ست پوشی برای مهمانی های رسمی پوشیدن پیراهن برای خانم و آقا همزمان است. برای این کار کافی است که یک مانتو پیراهنی و بلند برای خود تهیه کنید و برای همسرتان هم یک پیراهن مردانه هم رنگ یا حتی هم طرح بخرید تا هنگامی که با شما به مهمانی می آید ظاهری زیبا و خیره کننده داشته باشید. برای همه فصل ها ست لباس برای مردان و زنانی که بتازگی به خانه بخت رفته اند موجود است و شما می توانید با توجه به فصل بهار و تابستان طرح و رنگ پیراهن و یا مانتوی خود را با همسر ست نمایید همچنین هودی، بافت، کاپشن و پالتو هم از مدل لباس های ست هستند که در فصل پاییز و بهار توسط زوج ها استفاده می شوند.

ست دونفره عید

ست دونفره عید

برای استایل لوکس و رسمی هر دو سیاه و سفید بپوشید

ست کردن لباس میان کسانی که هم دیگر را دوست دارند، بسیار لذت بخش بوده و حس صمیمت را به بقیه کسانی که آن ها را می بینند القا می کنند. حال اگر برای یک مهمانی رسمی و یا دید و بازدید عید نوروز آماده می شوید بهتر است که سبک کلاسیک یا الگانت را انتخاب کنید تا ظاهری شیک و بسیار رسمی داشته باشید. پس استایل های کژوال و بسیار رنگی رنگی را برای تابستان بگذارید و تا جایی که ممکن است از چهارچوب خارج نشوید. پیشنهاد ما برای استایل کلاسیک و شیک عید انتخاب یک ست سیاه و سفید است زیرا این ست یکی از زیباترین ست های لباس در دنیای مد و فشن در تمام دوره ها و سبک های لباس پوشیدن است.

ست دونفره عید

ست دونفره عید

اگر بهار به مسافرت می روید با همسرتان کژوال و رنگی ست کنید

یکی از ویژگی هایی که هنگام انتخاب لباس برای رفتن به مسافرت و یا زدن به دل طبیعت باید در نظر بگیرید انتخاب لباس های راحت است ولی خب همه ما وقتی به مسافرت یا طبیعت می رویم می خواهیم عکس های زیبایی را از آنجا در قاب خاطره هایمان ثبت کنیم. در نتیجه برای داشتن ظاهری شیک و زیبا در قاب عکس هایمان و لذت بردن همزمان از سفر باید از ست های کژوال تر از پیشنهاد قبلی و یا از لباس هایی با پارچه های نخی و رنگی رنگی انتخاب کنید. فراموش نکنید که ست لباس زن و شوهر می تواند از یک نوع پارچه دوخته شود یا ترکیب رنگی هماهنگ و یا یکسانی داشته باشد و حتی از یک سبک در پوشش پیروی کند.

ست دونفره عید

ست دونفره عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی