|

معرفی استایل های ست دونفره

تو هر فصلی که هستی با آقایی ست بپوش؛ انواع ست دونفره برای زوج های عاشق!

لباس ست دو نفره

امروزه خرید ست دو نفره در بین زوج‌ های جوان بسیار رایج شده است. این کار ساده اما جالب، بسیار ترند و مد شده است. پس شما هم امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- امروزه خرید ست دونفره در بین زوج‌ های جوان بسیار رایج شده است. این کار ساده اما جالب، بسیار ترند و مد شده است. اگر شما هم می‎ خواهید در چشم دیگران عاشق و خاص به نظر برسید؛ پس به سراغ ست دو نفره عاشقانه بروید، جالب است که بدانید برای این کار حتما نیازی به پرداخت هزینه بسیار بالا و خرید لباس های گران قیمت نیست فقط کافی است از ترفندها و رازهای ست پوشی آگاه باشید برای مثال حتی ست دونفره شما می تواند شامل یک مانتو‌ ساده و شلوار زنانه با یک تیشرت تک رنگ و شلوار مردانه باشد. این ست هم از زیبایی و جذابیت زیادی برخوردار است در نتیجه قبل از اقدام به خرید حتما از اصول و قواعد ست های دونفره آگاه باشید تا انتخابی درست داشته باشید و نتیجه ای مطلوب بگیرید.

ست های دونفره معمولا ست های مجلسی و یا رسمی هستند زیرا زوج های جوان بیشتر در مهمانی ها و مراسم ها در کنار هم حضور خواهند داشت تا روزمره پس اگر به مجلس و مهمانی ای مانند شب یلدا دعوت شده اید اما نمیدانید که چه نوع لباسی بپوشید؛ پس ست دونفره عاشقانه بهترین گزینه برای شما زوج‌ های عاشق و خوش سلیقه محسوب می‌ شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا چندتا از این ست های زیبا آشنا شوید.

ست دونفره

ست دونفره

استایل دونفره کژوال؛ شیک و راحت لباس بپوشید

استایل و سبک کژوال همان سبک لباس پوشیدن روزمره ما است که معمولا لباس های راحت را شامل می شود. اگر طرفدار این سبک از لباس پوشیدن هستید می توانید برای ست های دو نفره خود هم از این سبک استفاده کنید. جالب است که بدانید در این سبک هم می توان طوری لباس پوشید که هم احساس راحتی کنید و هم ظاهری شیک و مناسب مهمانی داشته باشید، همیش که قرار نیست کلایک به مهمانی بروید. البته در انتخاب لباس در این سبک حتما دقت بسیاری داشته باشید زیرا با کوچک ترین تغییر ممکن است استایل شما تبدیل به استایل خیابانی شود. برای مثال می توانید از مانتوهای کوتاه و ست با پیراهن مردانه از همان رنگ و پارچه استفاده کنید و با آیتم های سفید یا تک رنگ ساده استایل خود و همسرتان را تکمیل کنید. در این ست دونفره می توانید ازکتونی های ست به جای کفش استفاده کنید.

ست دونفره

ست دونفره

استایل کلاسیک و رسمی؛ لوکس و زیبا به مهمانی بروید

یکی از ویژگی های ست های دونفره این است که این ست ها بیشتر برای مهمانی های رسمی طراحی می شوند تا برای مواقع دیگر، در نتیجه اگر می خواهید یک ست دونفره و خیره کننده داشته باشید بهتر است آیتم های خود را به سبک کلاسیک انتخاب کنید. در این استایل ها شما بهتر از پیراهن برای آقایان و مانتوهای کتی ست برای خود استفاده کنید، در این سبک از ست های دونفره خیلی به دنیال انتخاب و خرید لباس های دقیقا هم شکل نباشید، برای داشتن یک ست دونفره کلاسیک انتخاب لباس های هم سبک و رنگ کفایت می کند. یکی از جذابیت های استایل های کلاسیک به استفاده از اکسسوری های ست آن است، پس از ساعت های ست غافل نشوید.

ست دونفره

ست دونفره

در ست دونفر از اکسسوری های ست استفاده کنید

فراموش نکنید که یکی از آیتم های مکمل در استایل های شما همیشه اکسسوری است، در نتیجه در ست های دونفره با همسرتان هم قطعا همین طور خواهد بود. اگر انتخاب سبک و لباس گذشته اید الان انتخاب اکسسوری مناسب برای استایل دونفره شما است. اگر از ست های کلاسیک استفاده می کنید می توانید از کلاه، ساعت و یا دستمای گردن های ست استفاده کنید تا جذابیت استایل ست و دونفره خود را چندین برابر کنید و اگر هم ست دونفره انتخابی دارای سبک کژوال است بهتر است از عینک و کتونی ست استفاده کنید. البته دقت کنید که هم رنگ بودن اکسسوری ها هم کفایت می کند در نتیجه نیازی به هزینه بیشتر و خرید نوع دقیقا هم شکل نیاز نیست.

ست دونفره

ست دونفره

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها