|

چگونه استایل دو نفره ست کنیم؟

با دوستت یا آقایی ست بپوش؛ از مانتو گرفته تا شلوار ترفندهای ست کردن رنگ و مدل یاد بگیر

استایل ست دو نفره

ست کردن لباس در دنیای مد قوانین خاصی دارد که کمتر کسی از آن ها باخبر است، پس دانستن هر رنگی چگونه ست می شود نیازمند دانستن اصول خاصی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ست پوشی یکی ترفندهای جذاب در استایل است که باعث می شود شما زوجی هماهنگ و همدل به نظر بیایید. البته فراموش نکنید که ست کردن لباس در دنیای مد قوانین خاصی دارد که کمتر کسی از آن ها با خبر است، پس دانستن اینکه هر رنگی چگونه ست می شود نیازمند دانستن اصول خاصی است. منظور از ست پوشی فقط استایل دونفره با آقایی نیست شما می توانید برای رفتن یه مسارفت با دوستان خود هم لباس هایتان را ست کنید تا در قاب خاطره های این سفر جذاب و زیبا به نظر بیایید. پس اگی می خواهید تابستان امسال را با دوست و یا همسر خود ست بپوشید بهتر است تا از ترفندهای انتخاب لباس در استایل ست دو نفره آگاه باشید. ابتدا نیاز ایت که بدانید ست پوشی فقط محدود به پوشیدن لباس های کامل هم شکل و هم مدل نیست برای مثال تصور نکنید که اگر دوستتان یک مانتو صورتی به تن دارد شما باید دقیقا همان مانتو را بپوشید تا با او ست شوید بلکه شما می توانید فقط در سبک پوشش با یکدیگر یکسان باشید و یا اینکه حتی با انتخاب رنگ های دارای هارمونی ولی غیر یکسان با هم ست کنید.

پس فراموش نکنید که به غیر از انتخاب رنگ های یکسان برخی از رنگ ها مکمل هم هستند و ست کردن آنها با هم یک استایل بسیار زیبا برای شما می سازد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی ست آشنا شوید.

مانتو ست

مانتو ست

مانتوهای کاملا یکسان بپوشید؛ راحت ست کنید

اگر به دنبال ست کردن لباس خود با دوست و یا خواهر خود می باشید بهترین و سریع ترین راه حل برای شما انتخاب لباس هایی کاملا یکسان است. این ترفند یکی از ترفندهای دنیای مد و استایل است که به وفور رخ می دهد، برای مثال ساقدوش های مراسم های عروسی معمولا برای داشتن ظاهری هم شکل از این ترفند استفاده می کنند.پس اگر می خواهید به سراغ گزینه آسان بروید و اصلا آدم چالش پذیری برای انتخاب روش های دیگر نیستید می تواند هر دو از یک مانتو استفاده کنید، زیرا در این حالت علاوه بر اینکه ست کرده اید ظاهری مرتب و همانگ خواهید داشت.

مانتو ست

مانتو ست

مانتوها را از رنگ های مکمل هم انتخاب کنید؛ از چرخه رنگ کمک بگیرید

یکی از روش های بسیار جذاب و دوست داشتنی برای ست پوشی دونفره این است که لباس های خود را از طریق رنگ با هم ست کنید، البته منظور این نیست که مانند گزینه بالا کاملا هم رنگ و هم مدل بپوشید بلکه از رنگ های مکمل و دارای هارمونی با هم استفاده کنید تا استایلی جذاب تر و متفاوت داشته باشید. برای درک بیشتر این مدل مثالی می زنیم، تصور کنید که شما برای خود یک مانتو آبی کاربنی را انتخاب کرده اید ولی دوستتان این رنگ مانتو را ندارد ولی می خواهد با شما ست بپوشد، در این حالت پیشنهاد ما برای او انتخاب یک مانتو سبز زارا است. زیرا این دو مانتو از رنگ های مکمل و دارای هارمونی انتخاب شده اند و در کنار هم می توانند برای شما ترکیب جذابی را بسازند.

مانتو ست

مانتو ست

مانتوهای هم مدل بپوشید؛ از مدل و سبک یکسان استفاده کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از روش های ست کردن لباس این است که شما لباس های هم سبک و هم مدل بپوشید، در این مدل از ست کردن استایل ممکن است رنگ هایی که برای استایل و مانتوهای خود انتخاب می کنید کاملا متفاوت باشد ولی لباس ها دارای مدل یکسانی باشند. البته ممکن است حتی هم مدل هم نباشند فقط از سبک یکسانی انتخاب شده باشند. برای مثال اگر دوست شما یک مانتو کتی را برای خود انتخاب کرده است و استایلی کلاسیک را در نهایت خواهد داشت، شما هم برای ست کردن استایل خود از سبک کلاسیک و ایتم های مشابه کمک بگیرید.

مانتو ست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها