|

خفن ترین راهنمای خرید لوستر / واسه خونه دلگیرت اینجوری لوستر بخر آس و درخشان

راهنمای خرید لوستر

انتخاب لوستر در دکوراسیون خونه دو منظوره مهمه چرا که هم زیبایی بسیار خاصی به خونه میده و هم نور دهی مناسبش باعث جلای خونه و یا کمرنگیش میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم الایام استفاده از لوستر مرسوم بوده و یکی از آیتمای جذاب خونه محسوب میشه که تو همه کشور ها استفاده ازش رواله ولی خب برخی از کشور ها مثل ما ایرانی ها هستند که چون مدل سنتی طور هنوز در قالب و روحیاتشون هست و اصلا این تیکه از خونه رو خیلی شیک میدونن و دوستش دارن، خب بیشتر استفاده میشه در ابعاد و اشکالی خفن تر. جالبه که بدونید لوستر در گذشته محلی برای نگه داشتن شمع ها بوده و بعد تر روش لامپ گذاری شد و حالا تبدیل به نورافشان هایی لوکس و بلورین شده اند که مظهر زیبایی در خونه هستند. 

راهنمای خرید لوستر

دقیقا برای کدام قسمت خانه لوستر میخواهید؟

قبل از خرید لوستر، اون هم با توجه به شرایط اقتصادی حالا و اینکه لوستر ها از اقلام به شدت گرون محسوب میشن، توجه داشته باشید که دقیقا برای چه فضایی قصد خرید لوستر رو دارید؟ اصلا قراره لوستر رو به عنوان نمادی از زیبایی در خونه جایگذاری کنید و یا برای نوردهی میخواید؟ شاید هم هر دو نیا شماست!

به هر حال ابتدا مشخص کنید هدفتون از خرید لوستر چیه چرا که قطعا یک فضای بزرگ نیازمند یک لوستر بزرگ می باشد و منطقیش اینه که برای یک فضای کوچیک لوستری کوچیک انتخاب کنید، چرا که میزان نور مطابق با فضا طراحی شده است.

راهنمای خرید لوستر

بهترین لوستر برای پذیرایی

قطعا برای اتاق پذیرایی تنوع و مدل خیلی زیاده و همین موضوع باعث میشه تا شما هنگام خرید به شدت سرتون گیج بره و ندونید بالاخره چی بخواید و چی بخرید. حتی دیده شده که در ابتدا یک سبک در ذهن فرد بوده و بعد با دیدن تنوع ها اصلا کلا مودش تغییر کرده و اون سبک قبلی که میخواسته رو فراموش کرده که در این موضوع می تونید از مجموعه هلورین کمک بگیرید.

مدل لاله ای لوستر: مدل لوستر های لاله ای به دلیل طرح لاله طوری که دارن از این مدل تو دکوراسیون های سنتی استفاده میشه که از جنس های برنزی، برنجی، نقره یا آب‌ طلا ساخته میشن. لوستر های لاله ای وزن زیادی دارن و بزرگ و حجم دار نیز هستند که خب به طبع این مدل قیمتی متوسط رو به بالا دارد.

مدل کریستالی لوستر: این سبک لوستر ها برای سقف های بلند مناسب هستند چرا که به دلیل انعکاس درخشان نور بیا اینجور فضاها جذابن و گزینه ای ایده آل برای دکوراسیون های کلاسیک هستند. البته که مراقب باشید برای انتخاب کریستال لوستر ها از کریستال ها نامرغوب خریداری نکنید چرا که نور رو کدر می کنند.

راهنمای خرید لوستر

راهنمای خرید لوستر

بهترین لوستر برای آشپزخانه

خب یه جا مثل پذیرایی هم نور و هم زیبایی اهمیت بالایی داره، اما بیشتر مواقع دیده شده که برای آشپزخونه جنبه خوشگلی لوستر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و میزان نور کمتر، که خب در این صورت شما میتونید طبق سلیقه و جزئیات آشپزخونه انتخابی بهتر جذاب داشته باشید! 

لوستر کریستالی آشپزخانه: آشپزخونه قطعا از بخش های مهم خونه محسوب میشه که زیادی به چشم میاد. لوستر های کریستالی برای فضاهای مدرن که در شرکت های سازنده به آن VIP میگن، انتخاب مناسبی میتونه باشه.

لوستر چوبی آشپزخانه: احتمالا شما هم این گزینه انتخابتون باشه، چرا که به دلیل هماهنگ شدن چوب لوستر های چوبی با کابینت ها این سبک خیلی مورد توجه هستش.

- دقت کنید جدا از انتخاب نوز و زیبایی، این موارد نیز برای لوستر آشپرخونه اهمیت بالایی دارند.

مثلا اینکه لوستر های که سر حباب های آن به سمت پایین هستش نوردهی کمتری دارند.

در زمان نصب لوستر باید فاصله ای 80 سانتی با میز ناهارخوری در نظر داشته باشید.

لوستری که انتخاب می کنید حتما باید عرضش از میز ناهارخوری  15-30 سانتی متر کمتر باشد.

راهنمای خرید لوستر

بهترین لوستر برای اتاق خواب

اصلا فلسفه اتاق خواب برای خواب و استراحت و انجام کار ها و خلاصه اینکه یه جای دنج جهت آرامش هستی که نیاز به نوری متناسب و پخشی درست داره که اگه لوستری با پخش نور تیکه ای و نادرست داشته باشید قطعا شما رو به خواستتون نمیرسونه. برای فضای اتاق خواب بهتره که از لوستر هایی استفاده داشته باشید که نور رو به سمت بالا می فرستند، چرا که این مدلی هم طراحی خوشگلتری داره و هم نور رو به صورت ملایم پخش میکنه، نه تیز و تند.

فراموش نکنید اگر اتاقی دارید که بیشتر لوازم چوبی هستند، بهتره که از لوستر های جنس چوب خریداری کنید چرا که اصلا این سبک اوستر ها در طرح ها و رنگ های مختلفی هم هستند و به راحتی میتونید با وسایل داخل اتاق ست کنید.

راهنمای خرید لوستر

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی