|

"صبا راد" کرکره اینستاشو با یه سلفی دونفره عجیب کشید بالا؛ گوشوارش لوستره خونه ماست!

saba rad shayanews

صبا راد مجری سابق به خانه بر می گردیم می باشد که حالا در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و اینبار بی محتواتر از همیشه کرکره پیجش رو کشید بالا.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همیشه این بازیگران نیستند که مورد توجه قرار میگیرن و گاهی اونچه که از مثلا مجریان اتوکشیده می بینیم به شدت عجیب تر به نظر میرسن. البته که هر آدمی میتونه سلیقه ای متفاوت داشته باشه و دلیل نمیشه چون خانوم و آقای ایکس چون در تلویزیون با ظاهری که ما می بینیم هستند در واقعیت هم باشند! مثلا یکی نمونه بارز که این روزها هنورز کشف حجاب نکرده و از ایران نرفته، صبا راد می باشد که البته صبا بانو یه سختیای دو طرفه داره چرا چون علاوه بر خودش همسرشونم مشهور هستن و دارای اعتباری خاص. ولی اگه یادتون باشه صبا راد هم همین یکی دو سال پیش بود که سعی بر مهاجرت کرد و اتفاقا مدتی هم در ترکیه به سر برد ولی یهو برگشت و ما نفهمیدیم صبا راد چیشد که رفت و چیشد که برگشت!!

صبا راد اما این روزها با توجه به اینکه دیگه تو تلویزیون کار نمیکنه و از طرفی هم به دلیل شهرتش نمیتونه بره و تو هر کاری مشغول بشه، در نتیجه اونچه که این روزا خیلیا انتخابش کردن مثل آب خوردنه و حساب بانکی رو پر میکنه انتخاب کرده! بله خانوم بازیگر بلاگر شدن! بلاگری تمام عیار و حختی از بلاگرای اینتساگرمی هم پرررر کار تر! صبا راد در اینستاگرام با تلاش فراوون و البته یه عالمه فعالیت روزانه تونست به 1 میلیون دنبال کننده برسه که خب در نهایت میشه گفت همه اینها تنها از استوری ها براومده و به مانند همه بلاگر ها کمتر پست میذاره و بیشتر استوری! شاید برانون سوال بشه چه استوری هایی مگه چیا میذاره که هرررر روز میذاره؟ که خب در پاسخ باید بگیم در ادامه نمونه هایی جدید و بارز مشاهده می کنید که واقعا تاثیرگذار هستند!!!

sabarad.official_s instagram 2023-7-2 story

sabarad.official_s instagram 2023-7-2 story (1)

sabarad.official_s instagram 2023-7-2 story (2)

این روزها همه مجریان "به خانه بر میگردیم" اون روشون رو نشون دادن! 

خب موضوعی که گفتیم در رابطه با کشف حجاب و مهاجرت و این حرفها، میدونید که تنها مختص صبا راد نیست و اتفاقا صبا بانو هنوز مقاوت کرده، اما خب باید گفت هستند هنرمندانی که حتی در همین آیتم مجری گری رفتن و بددددم رفتن!

مثلا خانوم ژیلا امیرشاهی رو به یاد دارید؟ ایشون اونقدری در تلویزیون اتوکشیده و محجبه و آرووووم و ساده بودند که اصلا خود بنده شاخام دراومد دیدم کشف حجاب نمودن! خیلی دیگر از هم رده های صبا راد هستند که حالا اونور آب زندگی میکنن و با انتشار تصاوری نامتعارف از خود نشون دادند که تا به حال چجور اعتقاداتی داشتند و نمیدونستیم تا این حد متفاوتند!!

Untitled (2)

صبا راد و نرخ فضایی که برای تبلیغاتش داره! صدای خوشِ خانوم در دکلمه

خب برگردیم به صبا راد خودمون که خانوم خانوما همونطور که دیدین واقعا جذااااب تولید محتوا دارند! البته که در مجموع صبا بانو روحیه ای فان و شوخ طبع دارند اما اونچه که مشخصه اینه که صبا راد از هررر چیزی و از هر موضوع نه چندان جالبی موضوعی برای دیده شدن دارد. این در حالیه که خانوم بلاگر اصلا لزومی نداره فکر کنن و برای تولید محتوا تلاش خاصی داشته باشند، همین که قدم میزنن در حال فیلم و عکس گرفتن هستند و در نهایت اونرو به اشتراک میذارن و در میونشون تبلیغات فت و فراوونی که دارند رو هم معرفی می کنند.

اصلا پولی که چهره ها در این فضای نامرئی یعنی اینستاگرام در میارن چجوریاست نرخ مشخصی داره؟ که خب باید بگیم خیر نرخ اونچنان مشخصی نداره و هر کی زورش بیشتر باشه پول بیشتری هم میگیره و ممکنه یک فرد با توجه به تاثیرگذاریش و تعداد فالووری که داره حتی برای یک استوری بالغ بر 100 میلیون تومان بگیره! صبا راد تا به این مرحله نرسیده اما با توجه به اینکه خیلی خیلی زیاد قد موهای سرش تبلیغات میذاره، خب مشخصه که تقاضا زیاد داره و از اون طرف قیمت کارش رو هم به شدت میبره بالاتر!

درآمد دو هزار میلیاردی این اینفلوئنسر ها!

بذارید به مثال ساده براتون بزنم! اونچه که رئیس سازمان امور مالیاتی خبر داده در سال 1400 که تازه دلار این چنین نبود و قیمت ها در امن و امان بیشتری به سر میبرن، شنیده شده که 123 اینفلوئنسر در ایران درآمدی که برای یک سال داشته اند 2 هزار و 300 میلیارد تومان بوده! باورتون میشه بیشتر از دو هزاااار میلیارد تومان واریزی برای این تعداد اینفلوئنسر بوده در سال 1400 که قطع به یقین حالا دو سه برابری شده!

اینجوریاست که می بینیم این افراد هر ساله دیزاین خونه تغییر میدن و ماشین هایی رو سوار میشن که من و شما تنها در خواب می بینیم. صبا راد نیز از این قافله عقب نمونده و در دور رقابت ها میتازونه!

Untitled

کمی بیشتر با صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران ، مجری سابق تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که در 18 سالگی در فیزیوتراپی کشف استعداد شد و کار خود را با رادیو آغاز کرد. وی تا به حال دو بار ازدواج کرده و در حال حاضر همسر مانی رهنما می باشد.

sabarad.official_s+instagram+2023-5-21+story

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Amiiir ارسالی در

    خداییش چرا اینا فکر میکنن که اینمدلی شیک پوش میشن؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی