|

تو خونه کوچیک چطور تی وی روم بسازیم؟ نگران فسقلی بودن خونه نباش با این ترفندا تو جیبته

تو خونه های کوچیک شاید تی وی روم داشتن سخت باشه که در این مطلب با انواع ترفندای ساخت تی وی روم تو خونه کوچیک آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو خونه های آپارتمانی امروزه که خیلیاشون، خیلی بزرگ نیستن سخته چیدمان های مورد نظر و خاص. اما خب بالاخره هر کسی سلیقه ای داره و قراره عمرش رو تو خونش بگذرونه پس برای اونچه که دوست داره تلاش میکنه. 

مثلا این روزا خیلی مد شده که فضای خونه تی وی روم داشته باشه اما با توجه به اینکه شاید متراژ خونه جوابگوی این موضوع نباشه، میشه یه ترفندای زد که البته سلیقه و خلاقیت افراد هم درش خیلی تاثیرگذاره. در ادامه با چند حرکت ریز اما کاربردی آشنا خواهیم شد.

1a3c12fb3e9bee6ef997cf294a2e6214

دیوار داخلی یا پارتیشن

در درجه اول اگه شرایطش رو دارید بهتره که با دیوار داخلی و یا پارتیشن قسمت تی وی روم رو از باقی فضاها جدا کنید، حتی اگه شده قسمتی کوچیک در حد یک کاناپه! چرا که در این فضا خانواده قراره لحظات راحت و گرم تری داشته باشن جت استراحت، پس اینچنین آغاز کنید.

Wooden-partitions

از پارچه غافل نشید

اما اگر هم شرایط این حرکت رو ندارید پس خوبه که با استفاده از برای ایجاد یه فضای گرم و نرم از پارچه ها و فرش های نرم و مخملی استفاده کنید که با چیدمان بالش میتونه صمیمیت بیشتری به فضا بده.

Untitled

از مبلمان به عنوان دیوار استفاده کنید

از دیگر مواردی که میشه به راحتی تی وی روم ساخت اینه که مبلمان خود را به صورتی بچینید که با دیوار فاصله خوبی داشته باشه و خود مبلمان یه دیواره کوتاه جهت ساخت فضایی کوچک شوند و فرش و تلویزیون رو جوری تنظیم کنید که از فضای اصلی خونه جداسازی شوند.

tvwall6

نورپردازی شما رو شگفت زده خواهد کرد

نورپردازی میتونه شما رو شگفت زده کنه چرا که با یه نورپردازی مناسب کنترل حالت داشته باشید و تی وی روم خود را به فضایی دنج جهت استراحت تبدیل کنید به طوری که با همون نورپردازی از دیگر فضاها متفاوت و جدا باشه.

azhman0B9gps4mgogw2260990417279551536

تماشاخونه کوچیک با دکور و پوستر

برای داشتن یک تی وی روم جنجالی و جذاب بسته به اینکه علاقه شما چی میتونه باشه، استفاده از رنگ و پوستر های خاص جهت دیدن فیلم هم میتونه یه فضای کاملا متناسب برای دیدن تلویزیون براتون بسازه. 

اینجوری با یه دکور و مبلمان راحت و نورپردازی کنترل شده، خستگی خود را با دیدن فیلم مورد علاقتون در فضایی خاص به در کنید.

تی وی روم

چوب گزینه ای عالی

یه گزینه درجه یک دیگه که میتونه شما رو به خواستتون برسونه استفاده از چوب هستش که میتونید با ورقه های چوبی سقف و دیوار رو بپوشانید و سقف رو روشن نگه دارید تا با یه آویز گرمای بیشتری بهش ببخشید.

ناگفته نمونه که قفسه بندی نیز در اطراف تلویزیون میتونه ایده جذابی باشه.

دکور-پشت-تلویزیون-با-چوب-طبیعی-مدل-روستیک-و-درختی-روستیک-ایران-4

المان رو به عنوان کادر و فضاسازی استفاده کنید

احتمال اینکه شما هم تو خونه یه دیوار باریک داشته باشید و قصد تی وی روم کردنش رو هم در ذهن داشته باشید، خب زیاده! پس بهتره که بر روی دیوار باریک یک تلویزیون کوچیک در مرکز قرار بدید و در اطراف نیز با قفسه های عمودی به صورت متعادل کادر بندی کنید.

پشت تلویزیون هم با یه کاغذ رنگی مورد علاقه که به فضا هم بیاد تزیین کنید.

تی-وی-روم-780x450

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها