|

وقتی نیکی کریمی جهت خاص بازی جای گوشواره لوستر میندازه؛ بازیگر خرم سلطانو چه خیت کرد!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی از بازیگرای محبوب و مشهور ایرانیه که اکثرا با استایل هایی معمولی دیده میشه اما اینبار ظاهر مخمل خانوم زیباییش رو دوچندان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگرا هستن که خب خوشتیپن و خیلیاااام هستن که انگار نه انگار هنرمندن و از جانبی دیگه خودشون رو هنرمند می بینن. دیدین از قدیم ندیم گفتن تیپ هنری متفاوته که البته راستم میگفتن ولی نه اینکه شخص محترمه هرررچی گیرش اومد بپوشه و به نام استایل هنری قالب کنه، مثل بهاره رهنما! اما در این بین برخی از بازیگران نیز هستند به مانند نیکی کریمی که خب یه موقع می بینی جذاب و به جا استایل زدن و یه موقع می بینی یه جور لباسارو با هم ترکیب زدن که میمونی چی بگی و فقط تو ذهن مخاطب این سوال میاد که خانوم نیکی کریمی بازیگری با این میزان شهرت، استایلیست نداره؟! نیکی کریمی رو میشه از بازیگرای دوست داشتنی و کاربلد سینما دونست که خودش رو فقط در سطح سینما ندیده و تلویزیون نیز سابقه ایفای نقش داره.

Untitled

نیکی کریمی با آتابای فرارتر از اونچه که فکرشو میکردیم!

نیکی کریمی گرچه سالهای ساله که تو این عرصه فعالیت داره اما هنرش رو تنها در بازیگری محدود نکرد و خانوم خانوما کارگردانی و نویسندگی هم داشته که خب میشه گفت اتفاقا از فیلمای خیلی شاخ پرده نقره ای هم به حساب میاد. شاید براتون سوال بشه چه فیلمی، کو کجا؟ که خب باید بگیم فیلم "آتابای" که با زبان ترکی هستش از آثار نیکی کریمی محسوب میشه که با استقبال خوب مخاطب همراه شد.

جوادعزتینیکیکریمی

اما حواشی فیلم پر سر و صدای نیکی کریمی

هر فیلمی با توجه به اینکه اکران خوصی و عمومی داره آتابای نیز اینچنین بود که با جنجالات عجیبی همراه شد. ترکی بودن زبان فیلم آتابای لحظات پرتنش رو در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم رقم زد. خبرنگاری با گفتن این که، زبان رسمی کشور فارسی هستش و چه نیازی به فیلم با زبان ترکی داریم، اعتراض خودش رو نسبت به این فیلم نشون داد. اولین واکنش رو کارگردان این فیلم، نیکی کریمی داشت و گفت: چه کسی گفته که باید تمام فیلم‌های ساخته شده در ایران به زبان فارسی باشند؟ ۹۰ درصد فیلم‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند، به زبان فارسی اند.

نویسنده فیلم یعنی هادی حجازی فر هم در واکنشی تند به این خبرنگار اینگونه گفت که: من به عنوان یک تُرک و نویسندهٔ این فیلم با تو حرف می‌زنم. تفکرات تو، تفکرات فاشیستی‌ای است. تو یا افراد دیگر حق توهین به زبان ترکی را ندارید. بر اساس قانون اساسی ایران زبان و ادبیات ترکی باید در دانشگاه تدریس شود. من متأسف هستم و بدون شک می‌گویم که شما نگاهی فاشیستی دارید. این را بای صدای بلند می‌گویم. افکار تجزیه طلبانه هم حاصل این نوع نگاه فاشیستی است.

5340187

چهره بی نقص نیکی کریمی در حالی که با زیبایی مخالفه!

همونطور که دیدن نیکی کریمی یه چهره ساده و نچرال داره که خب با همین فیسشم شده نیکی کریمیِ سینمای ایران. البته که این جمله رو بهتره از بُعد مثبتش ببینیم نه اینکه فیسش بد باشه!! 

نیکی کریمی وقتی خودش دست به کارای زیبایی و تغییرات نمیزنه قطعا باهاشون مشکلم داره. البته که پیشرفت علم برای همین روزهاست تا نواقص و یا مواردی که باعث پایین اومدن اعتماد به نفس میشن برطرف کنه اما هر چیزی حد و مرزی داره و خب شما هم بهتر میدونید که در ایران عمل زیبایی و لوازم آرایش چقدر استفاده میشه.

نیکی کریمی نیز در این مورد و برای خانوم های پروتزی سینما نظری جالب داد که واقعیت هستند!

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

البته که خانوم آقایون، بد به دلتون راه ندین چون این فقط ما نیستیم که دست به این کارا میزنیم برخی از بازیگرای خارج از ایران نیز چنین می کنند که البته اونا انگاری قصد دارن خودشونو زشت کنن. مثلا مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان که زیبایی خود را به عمل فروخت و شد چیزی که در ادامه می بینید!

Untitled

کمی بیشتر با نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

نیکی-کریمی-1-787x1024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها