|

خوشگذرونی نگار جواهریان و رامبد تو مهمونی که زیر لوستر شاخش میعکسن؛ همرو به وجد آوردن

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر مشهور و محبوب ایرانی که در اینستاگرام فعالیت بسیاری در رابطه با این روزخهای کشورمون داره تصویری از مهمون منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نگار جواهریان بازیگر خوشگل و باحال ایرانیه که این روزا شاید تو کارش کمرنگ شده باشه اما در عوض اینستاگرام حسابی ترکونده این روزها هم در شرایط وخیم کشورمون حسااابی فعالیت میکنه و پست و استوری های بسیاری میذاره. نگار جواهریان این مدلیه که تو اینستاگرامش مثلا به مانند خانوم بهاره رهنما نیست که یکسره از چهره های اجق وجق خود با فیگور های نامعلوم عکس بزاره، بلکه تعادل رو رعایت میکنه و هم خودش رو تو صفحش می بینیم و هم کارای مربوط به شغلش و هم مسائل مرتبط با جامعمون! نگار جواهریان برخلاف همسرش رامبد جوان به شدت محبوبه و این محبوبیت رو هم از کار کرد و جذابیت خودش به دست آورده نه صرفا به دلیل ظاهر و یا زنِ جوان بودن!

unknown_290207990_772916133845094_3966471204636863144_n

وقتی نگار جواهریان با آقاشون تو مهمونی همرو به وجد میارن!

چرا که اصلا نگار جواهریان قبل از ازدواج با جوان جان هم اینچنین مشهور بود و اسم و رسم خاص خودش رو داشت و اتفاقا بعد از زنِ رامبد جوان شدن بود که حواشی حول خانوم خانومارو گرفت! اما حالا دوباره نگار بانو برگشته به دوران پیشتازی خودش و مخاطبین زیادی هستند که بازی بسیار توانا و درست حسابی این هنرمند کشورمون رو قبول دارن و عاشقشن! البته که از حق هم نگذریم نگار جواهریان استعداد خوبی تو کارش داره چرا که خیلی از هنرمندان هستند به مانند آقای محمدرضا گلزار که کلا بلدن یه مدل بازی کنن و همیشه‌ی خدا تو یه سبک ایفای نقش دیده میشن!

اما مثلا نگار جواهریان هم نقش فوق العاده ای مثل "حوض نقاشی" رو تو کارنامه کاریش داره و هم مثلا کاری متفاوت مثل "خاتون"! اما از این ها که بگذریم ابتدا تصویر از نگار جواهریان و رامبد جوان ببینیم که در برنامه مهمونی حضور پیدا کردن و کلی این قسمت رو جذاب و پر بیننده کردند.

unknown_305350714_1158575931722985_8385484817422305085_n

استایل دیده نشده از نگار جواهریان که برگو میریزونه!

نگار جواهریان چند سالی میشه که با رامبد جوان ازدواج کرده و این زوج صاحب فرزندی هستند که در ایران به دنیاش نیاوردن و خواستن تا ویزای کانادا داشته باشه! رامبد خان اما برخلاف خانومش حسابی میره تو حاشیه و از اون چهره هاست که صفر و صد داره یعنی یا مخاطب دوستش داره و یا به شدتش ازش بدش میاد!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خوده خود نگار باید بگیم ایشون خانومی هستند که چندان با استایل هاشون جنجالی نمیشن اما تصویری رو در ادامه مشاهده می کنید که انگاری نگار نیست اما هست! چرا که هم تیپش تغییراتی کرده و هم نوع آرایشش به شدت متفاوته!

campec.ir_2858510184604203584_1315567878

وقتی یکی رو از دست میدی و بهترشو به دست میاری! ازدواج رامبد بعد سحر با نگار

نگار جواهریان و رامبد جوان هر دو دی ماهی هستند و اولین بار تو فیلم جعبه موسیقی با هم همبازی بودن و بعد از هشت سال دست تقدیر اون ها رو به هم رسوند. فاصله سنی بین رامبد و نگار 11 ساله و این سلبریتی های خیلی محبوب جشن عروسیشون رو در یونان برگزار کردن که البته با حواشی هم روبه رو شد.

نکته حالب توجه اینه که این دو بازیگر خیلی علنی تمام کاراشون از عروسی تا خوش گذرونی و به دنیا آوردن بچه رو تو کشورهای خارجی انجام دادن و انگار که پشتشون به منبع خیلی خفنی گرمه که بعد از این همه اتفاق هنوز اون ها رو در صدر برنامه های تلویزیونی و سینمایی میبینیم.

سحر+دولتشاهی

نگار جواهریان کی همزاد دار شد خبر نداشتیم!

خیلی از بازیگرانمون هستند همانند مثلا لیلا اوتادی که یه شبیه به خودشون اونور آب دارند. حالا کی؟ اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکاییه که از نگاه مخاطبین همزاد لیلا خانومه!

البته این تنها یک مورد بود و مثال های زیادی هستند که با یه سرچ ساده پیداشون میکنید. اما نگار جواهریان نیز یه شکل خودشو داره که این یکی همین بغل گوشمونه! ترکیه رو که میدونید مثل مور و ملخ بازیگر داره و یکی از هنرمندای جذابش شباهت زیادی به نگار جواهریان داره که در ادامه مشاهده می کنید.

نگار-جواهریان-و-سرنای-ساریکایا

کمی بیشتر با نگار و رامبد

نگار جواهریان متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند. رامبد جوان نیز متولد سال 1350 می باشد

Dg1YWZiNWVkM

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی