|

استقلال امیدوار است از تیم رفیق صمیمی نکونام امتیاز بگیرد

استقلال برای حفظ صدرنشینی در آخرین روزهای سال به مصاف تیم رفیق صمیمی جواد نکونام می رود و امیدوار است مثل همیشه هوادار را شکست بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در حالی به مصاف هوادار می‌رود که همه بازی‌های قبلی را از این تیم برده و ۱۳ گل هم در ۵ دیدار وارد دروازه هوادار کرده است. قاعدتاً نکونام از این بازی برد می‌خواهد و به همین دلیل تیمش را نسبت به دربی هجومی‌تر ارنج می‌کند. در بازی رفت محمود فکری سرمربی هوادار بود که تیمش با ۲ گل پیش افتاد اما استقلال کامبک زد و با درخشش مهرداد محمدی (که این روزها معلوم نیست کجاست!) ۳ امتیاز را گرفت. برای بازی یکشنبه شب هم استقلالی‌ها روی ۳ امتیاز بازی حساب کرده‌اند اما فراموش نکنیم که مسعود شجاعی شناخت خوبی روی تفکرات جواد نکونام دارد و بعد از باخت پرگل مقابل تراکتور می‌خواهد یقه استقلال را بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، هوادار تا دل‌تان بخواهد بازیکن استقلالی دارد که به هر حال آنها هم با انگیزه‌های خاصی وارد میدان می‌شوند اما هدف اصلی نکونام و شاگردانش این است که فاصله ۳ امتیازی با پرسپولیس را در پایان سال حفظ کنند. در این بازی تقابل نکونام و شجاعی که سالها در تیم ملی رفقای خوبی برای هم بودند،جذاب و تعیین کننده خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی