|

سوابق هافبک آلمانی مدنظر استقلال!

به نظر مکس کروزه آلمانی در آستانه پیوستن به تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

از چند روز قبل که فتح‌الله زاده مدعی شد یک ستاره خارجی در لیست مد نظرش قرار دارد، گمانه زنی‌ها در خوص ستاره جدید استقلال شدت گرفت و حالا مشخص شده که مکس کروزه آلمانی بازیکن مدنظر آبی هاست، اما او کیست؟

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز؛ کاپیتان چپ پای سابق وردربرمن شاید مهم ترین بازیکن تیمش بود و شماره ۱۰ را هم که بر تن می کرد نشان دهنده اهمیتش.کروزه از آکادمی برمن رشد کرده و سال ۲۰۱۶ دوباره به این تیم پیوست.

به جز برمن، او سابقه بازی در تیم‌های فرایبورگ، مونشن گلادباخ و وولفسبورگ را هم در کارنامه دارد.

کروزه در سال‌هایی که روی فرم بود، آمارهای خوبی از خود به جای گذاشته و شانه به شانه ستارگان آن روزهای دنیای فوتبال پیش رفته است. برای مثال در قطع توپ در فصل ۲۰۱۹، فقط ۸ تا با فیرمینو، ستاره سرحال آن روزهای لیورپول فاصله داشت.

در دوندگی رکورد ۲۵۷ را ثبت کرد که با رکورد کیمیچ، فقط ۵۰ کیلومتر فاصله داشت و در شوت به سمت دروازه پس از لواندوفسکی، مهاجم سابق بایرن، در جمع ۴ بازیکن برتر بوندسلیگا قرار گرفت.

او که سابقه ۱۴ بار پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان را هم در کارنامه دارد، ۳ سال قبل به فنرباغچه ترکیه پیوست، اما کارش با این تیم به دادگاه کشید. 

مکس کروزه که آن زمان زمان ۳۲ ساله بود قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد. کروزه در روزهای پایانی حضورش در ترکیه، ضمن تشکر از مهمان نوازی و محبت هواداران فنرباحچه، دلیل فسخ قراردادش با فنرباحچه را نگرفتن دستمزد عنوان کرد. کروزه مدعی شده از فوریه ۲۰۲۰ هیچ دستمزدی دریافت نکرده‌است.

او بعد از فنرباغچه به یونین برلین پیوست و در ۳۸ بازی برای این تیم ۱۶ گل زد. وولفسبورگ باشگاه بعدی کروزه بود و در این تیم هم رکورد نیم گل در هر بازی را به ثبت رساند‌.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها