|

حرکت عجیب نهنگ های اتریوم!

Ethereum

نهنگ های اتریوم میلیون دلار ETH قبل از سقوط بازار کریپتو را کاهش دادند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازار کریپتو ساعاتی پیش یکی از عمیق‌ترین کاهش‌های خود در سال 2023 را مشاهده کرد. بیت کوین و اتریوم هر کدام بیش از 7 درصد کاهش یافتند و ارزش بازار مربوطه خود را به ترتیب به 515 و 202 میلیارد دلار کاهش دادند. با این حال، یک نهنگ خاص دقیقاً قبل از سقوط دارایی های خود را زیرکانه فروخت و از خود محافظت کرد.

تجزیه و تحلیل اخیر توسط Lookonchain نشان داد که نهنگ 22241 ETH به ارزش 41 میلیون دلار قبل از خروجی داشتند که این فروش سودی نداشته. او 1.7 میلیون دلار ضرر کرد. با این حال، تحمل ضرر به او کمک کرد تا با موفقیت از سقوط بازار فرار کند. پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای اشاره کرد که نهنگ ممکن است در آینده دارایی ها را با قیمت بسیار ارزان تر بازخرید کند.

در کنار آن، حق بیمه کوین بیس برای بیت کوین نیز 3 درصد افزایش یافته است. این می تواند به این معنی باشد که نهنگ های کوین بیس از قبل شروع به خرید دیپ کرده اند. برعکس، این افزایش همچنین می تواند به دلیل تخلیه موجودیت نهنگ در Binance باشد.

قیمت بیت کوین دلاری در کوین بیس +3 درصد افزایش یافت.

این یکی از این موارد است: 1. برخی از نهنگ‌ها بیت‌کوین را روی Binance ریختند یا 2. نهنگ‌های Coinbase در حال خرید این دیپ هستند.https://t.co/CBvH58cfIG pic.twitter.com/ogRDBIgSNw

— کی یانگ جو (@ki_young_ju) 17 اوت 2023

تا آنجا که به شدت نزولی مربوط می شود، نرخ تامین مالی با وزن بیت کوین OI برای اولین بار از 12 مارس 2023 کمتر از -0.01٪ است. نرخ اتریوم پایین تر بود و در زمان انتشار به مقدار -0.0273 رسید.

برای اولین بار از 12 مارس امسال، نرخ تامین مالی #Bitcoin OI زیر -0.01% است https://t.co/iyLrhuoty0 pic.twitter.com/aqvGmTZsvb

— CoinGlass (@coinglass_com) 18 اوت 2023

خرید Dip Call Rise به 4 ماه بالاتر

شرایط نزولی معمولاً زمان ایده آلی برای انباشت دارایی ها به دلیل ارزش تنزیل شده آنها در نظر گرفته می شود. در حال حاضر، نزدیک به 1٪ از کل بحث های رمزنگاری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به خرید دیپ مربوط می شود. این بزرگترین نسبت ثبت شده از آوریل 2023 است که احتمالاً نشان می دهد که سرمایه گذاران در حال حاضر به دنبال اضافه کردن دارایی های رمزنگاری بیشتر به پرتفوی خود هستند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی