|

چه چیزی برای اتریوم در پیش است؟

Ethereum

رالی کلاسیک اتریوم 12 درصد در 6 ساعت؟ آیا روند جولای صعودی خواهد بود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند روز گذشته، بازار کریپتو از مسیر بهبود خود خارج شد. با رکود بیت کوین در حدود 31 هزار دلار، اکثر ارزهای دیجیتال دیگر نیز در حال ادغام بودند. با این حال، در روز جمعه، 30 ژوئن، به نظر می رسید که بازار به مسیر خود بازگشته است. ارزش کل کل دارایی ها به لطف افزایش 2 درصدی ثبت شده در 24 ساعت گذشته، 1.2 تریلیون دلار دوباره مطالبه شد.

ETC دو رقمی پمپ می کند: چه چیزی در پیش است؟

چندین آلتکوین رالی دو رقمی ثبت کرده بودند و اتریوم کلاسیک یکی از آنها بود. تنها در عرض شش ساعت، این دارایی کریپتو فورک شده اتریوم از 17.96 دلار به 20.04 دلار افزایش یافت. همین به افزایش تقریبی 12 درصدی تبدیل شد. از اوج یاد شده، کاهش جزئی به ثبت رسیده است. ETC در زمان انتشار با قیمت 19.71 دلار دست به دست شد.

در بازه زمانی هفتگی، اتریوم کلاسیک در حال حاضر در سطح 78.6 درصد فیب در حال آزمایش است. همانطور که در زیر نشان داده شده است، این سطح تا کنون در سه ماهه دوم مانند یک مقاومت قوی برای دارایی عمل کرده است. اگر حرکت صعودی بیشتر تشدید شود، آنگاه رالی ETC می تواند تجدید شود. اگر دارایی بتواند با موفقیت از سطح ذکر شده عبور کند و آن را به پشتیبانی تبدیل کند، می توان طی چند هفته آینده در ماه جولای تمایل تدریجی به سطح آزمایشی بعدی 27.7 درصد بالاتر، یعنی 25.17 دلار را پیش بینی کرد. با این حال، اگر خرس‌ها به آرامی شروع به تسلط کنند، می‌توان انتظار داشت که حول سطوح فعلی تثبیت شود. بنابراین، اگر فشار فروش تشدید شود، دارایی می تواند تا حمایت بعدی خود در حدود 15 دلار کاهش یابد.

نمودار

مواظب " اسپویل اسپورت " باشید

افزایش اخیر به تغییر سرنوشت سرمایه گذاران کمک کرده است. در هفته دوم ژوئن، نسبت شارپ اتریوم کلاسیک به پایین ترین سطح -4.69 رسید. با این حال، در حال حاضر، در حال حاضر به قلمرو مثبت بازگشته است. در زمان انتشار، ارزش 1.42 را نشان داد که نشان می دهد سرمایه گذاران به آرامی به اندازه کافی برای ریسک متحمل شده توسط آنها با نگهداری دارایی جبران می شوند.

با این حال، ممکن است یک دلیل اساسی برای نگرانی وجود داشته باشد. آدرس‌های فعال Ethereum Classic همچنان در روند نزولی قرار دارند. در ابتدای سال جاری، این متریک به 36.6 هزار نفر رسید. در حال حاضر تنها یک سوم از شرکت کنندگان مذکور فعال هستند. به طور متعارف، هرچه این عدد بیشتر باشد، بهتر است، زیرا به مشارکت پالایش معامله‌گران/سرمایه‌گذاران اشاره دارد. به طور موثر، روند جاری دلگرم کننده نیست و می تواند مانع از رشد بالقوه ETC در آینده شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی