|

بزرگترین قدم از طرف اتریوم برداشته شد!

Ethereum

اتریوم بزرگترین خروجی از زمان ادغام را ثبت کرد: 35.6 میلیون دلار برداشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی‌شمار تحولات منفی به جای ورود به اکوسیستم کریپتو باعث خروج سرمایه شده است. به دلیل شکایت های اخیر که توسط SEC مطرح شده است، احساسات جامعه همچنان تضعیف شده است. از خرده فروشی که بگذریم، حتی موسسات نیز احتیاط کرده اند.

طی هفته گذشته، ارزهای دیجیتال و سایر محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال مرتبط، خروجی هایی را به ثبت رساندند که مجموعاً به 88 میلیون دلار رسید. در نتیجه، رگه جریان های منفی تجدید شده و خروجی ها در هشت هفته گذشته به 417 میلیون دلار رسیده است. بر اساس آخرین گزارش هفتگی CoinShares، عدم قطعیت مربوط به افزایش نرخ بهره نقش کلیدی در شکل‌گیری رفتار نهادی ایفا کرده است. در این گزارش به طور مشخص اشاره شده است،

ما معتقدیم که این مربوط به سیاست پولی است، و در حال حاضر هیچ پایان مشخصی برای افزایش نرخ بهره وجود ندارد و سرمایه گذاران را محتاط می کند.

از نظر فردی، بیت کوین بیشترین خروجی را داشته است. درست در هفته گذشته، 51.6 میلیون دلار از اکوسیستم خارج شد. از سوی دیگر، آلت کوین‌ها شاهد «بخت‌های متفاوت» بودند. لایت کوین، XRP و سولانا ورودی های جزئی را ثبت کردند، در حالی که MATIC یک جریان خروجی را مشاهده کرد. در این گزارش اشاره شد و جالب اینجاست که در مجموع، آلت کوین ها از سال تا به امروز (به جز ترون)، برخلاف بیت کوین و اتریوم، شاهد جریان های ورودی بوده اند.

اتر به بزرگترین جریان خروجی از زمان Merge اشاره کرد

اتریوم، رهبر بسته آلت کوین، در نهایت به خروجی قابل توجهی اشاره کرد. طی هفته گذشته، موسسات 35.6 میلیون دلار از محصولات سرمایه گذاری مرتبط با اتر خارج کردند. در واقع، آخرین عدد نشان‌دهنده «بزرگ‌ترین هفته خروجی از زمان ادغام در سپتامبر سال گذشته» است. خوب، از یک طرف، این مقداری فشار نزولی بر قیمت دارایی وارد می کند. با این حال، نکات مثبت دیگری نیز وجود دارد که می توان در این مرحله به آنها توجه کرد.

اتریوم در طی چند ماه گذشته در مسیر کاهش تورم قرار داشته است. در واقع، در این مرحله، تورم‌زدایی‌ترین زمان از زمان ادغام بوده است. علاوه بر این، رشد عرضه در سال در حال حاضر 0.315- درصد در سال است. در نهایت، این می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت دارایی داشته باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی