|

زمان خرید اتریوم رسیده؟

Ethereum

قیمت واقعی اتریوم به 1700 دلار رسید: زمان خرید ETH است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با تثبیت ارزش بازار جهانی کریپتو در حدود 1.15 تریلیون دلار، قیمت اتر در هفته گذشته حدود 1800 دلار بوده است. در نتیجه بازار نه حریص است و نه ترسناک. در زمان انتشار، شاخص F&G اتریوم یک عدد خنثی 46 را نشان داد.

از ابتدای سال 2023 تاکنون، قیمت اتریوم به طور مداوم بین 1500 تا 1600 دلار در نوسان بوده است. در زمان انتشار، در آستانه 1700 دلار بود. قیمت محقق شده از نظر فنی یکی از قابل اعتمادترین معیارهای تحلیل زنجیره ای است. قیمت با تقسیم مجموع تمام ارزش‌های توکن در زمانی که آخرین بار توسط عرضه در گردش جابجا شده‌اند به دست می‌آید. معمولاً قیمت تحقق یافته به عنوان پشتوانه در بازارهای نزولی عمل کرده است. از سوی دیگر، هر زمان که قیمت بازار به زیر قیمت واقعی کاهش یافته، به سرعت بازگشته است، که نشان می‌دهد بازار اتریوم را در آن لحظات کمتر از ارزش‌گذاری شده می‌بیند.

در نتیجه، این انعطاف‌پذیری نشان‌دهنده اعتماد اساسی به ارزش اتریوم است. چنین تنظیمی نشان می‌دهد که بازار گسترده‌تر معتقد است که ارزش ETH بیشتر از قیمت فعلی بازار است. تجزیه و تحلیل اخیر CryptoQuant با برجسته کردن آنچه که می تواند یک استراتژی سرمایه گذاری خوب باشد، اشاره کرد.

اگر فردی هستید که دارای افق سرمایه گذاری بلندمدت، حداقل یک سال یا بیشتر است، و به دارایی اعتماد دارید، خرید و نگهداری اتریوم هر زمان که به خط قیمت واقعی نزدیک شد ممکن است استراتژی مناسبی باشد.

سپرده ها به صرافی ها کاهش می یابد، حق بیمه ETH افزایش می یابد

اجازه دهید چند معیار دیگر را بررسی کنیم تا متوجه شویم که سایر فعالان بازار در این مقطع چه می کنند. معاملات سپرده صرافی ETH از اواسط ژوئن روند نزولی داشته است. از 19000 عددی که در 18 ژوئن ایجاد شد، این عدد حدود 38500 در روز قبل بود که نشان می‌دهد شرکت‌کنندگان کمتری دارایی ETH خود را می‌فروشند.

به موازات آن، در چندین منطقه، کاربران برای به دست آوردن اتر، حق بیمه پرداخت می کنند. شاخص حق بیمه کره برای این دارایی در 13 آگوست در حدود 0.36 بود. با این حال، ارزش آن در زمان انتشار 1.09 بود. افزایش ارزش حق بیمه احتمالاً نشان می دهد که سرمایه گذاران خرده فروشی کره ای با انباشت اتریوم فشار خرید را اعمال می کنند.

بنابراین، می توان ادعا کرد که فعالیت فعلی دارندگان ETH، زمینه را برای بهبود تدریجی دارایی فراهم می کند. بنابراین، دارندگان بلندمدت می توانند در این مرحله انباشت را در نظر بگیرند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی