|

داستانی مشکوک از اتریوم!

Ethereum

افزایش 50 درصدی کارمزد اتریوم به دلیل توکن «جدید و مشکوک»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق گزارش پلتفرم تحلیل رمزنگاری IntoTheBlock، کارمزدهای اتریوم (ETH) در این هفته بیش از 50 درصد افزایش یافت. طبق گفته IntoTheBlock، افزایش هزینه ها ممکن است به دلیل یک توکن جدید و مشکوک به نام VMPX باشد. توکن جدید 18 درصد از مصرف گاز در شبکه ETH را به خود اختصاص داده است.

با این حال، شرکت تحلیلی دلیل "مشکوک" بودن پروژه را بیان نمی کند. VMPX یک رمزارز جدید است که مکانیسم آن به کاربران اجازه می دهد تا خود توکن را ضرب کنند. به گفته جک لوین، VMPX دارایی است که برای پیوند دادن شبکه های بیت کوین و اتریوم ایجاد شده است. لوین بنیانگذار اکوسیستم XEN است، پروژه ای که با VMPX ارتباط دارد. XEN و VMPX، مانند بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال دیگر، آزمایشی هستند و کاربرد نامشخصی دارند.

علاوه بر این، طبق داده‌های Ultrasound.money، VMPX مسئول 30 درصد سوختگی اتریوم در روز پنجشنبه، در بازه زمانی 24 ساعته بود. در زمان انتشار، VMPX با 7.2 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 0.072875 دلار معامله شد.

شبکه اتریوم با وجود اصلاح جزئی همچنان شاهد رشد است؟

طبق گفته شرکت محبوب تجزیه و تحلیل رمزارز Santiment، شبکه اتریوم (ETH) اخیرا رشد قابل توجهی داشته است. این شرکت خاطرنشان کرد که آدرس‌های جدید با سرعت بیشتری ایجاد می‌شوند. علاوه بر این، ایجاد آدرس‌های جدید، طبق گفته شرکت، "یک سیگنال برای رشد نهایی ارزش بازار است."

صرف نظر از این، اتریوم (ETH)، همراه با بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال، شاهد اصلاح جزئی بود. ETH در نمودارهای روزانه 2.3٪ کاهش یافته است، در حالی که بیت کوین (BTC) در همان بازه زمانی 1.7٪ کاهش یافته است.

احساسات اخیر بازار به بیت کوین گره خورده است. پرونده های بیت کوین (BTC) ETF از غول های مالی مختلف احتمالاً مقصر هستند. با این حال، اخبار پیرامون پرونده‌ها ممکن است ناخوشایند باشد و منجر به اصلاح امروز شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی