|

شکستی عظیم در انتظار اتریوم؟!

ویتالیک بوترین می گوید اتریوم بدون سه تغییر حیاتی شکست خواهد خورد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  در یک پست و وبلاگ اخیر، یکی از بنیانگذاران شبکه Vitalik Buterin می گوید که اتریوم بدون سه تغییر حیاتی شکست خواهد خورد. به طور خاص، بوترین در پست اخیر خود چیزی را که از آن به عنوان "سه انتقال" معرفی کرده است. علاوه بر این، او از اهمیت آنها برای توسعه مداوم بلاک چین صحبت کرد.

بوترین در مورد آینده بلاک چین و اینکه چگونه اتریوم می تواند استفاده از آن را گسترش دهد صحبت کرد. با این حال، برای تحقق آن، او مقیاس بندی لایه 2 (LS)، امنیت کیف پول و حریم خصوصی را به عنوان انتقال های مهم برای شبکه برجسته کرده است.

بوترین سه انتقال را برای اتریوم به ارمغان می آورد

در صنعت دارایی های دیجیتال، نام های کمی به اندازه اتریوم قابل احترام است. یک شبکه بلاک چین که به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ها در جهان تبدیل شده است، به وضوح خود را به عنوان بخش مهمی از آینده صنعت معرفی کرده است. با این حال، یکی از بنیانگذاران آن اخیراً بیان کرده است که چه چیزی می تواند مانع این آینده شود.

ویتالیک بوترین در یک پست وبلاگ اخیر می گوید اتریوم بدون سه تغییر حیاتی شکست خواهد خورد. این پست که به طور خاص به عنوان "سه انتقال" نامیده می شود، ضرورت رشد پلت فرم را مورد بحث قرار می دهد. علاوه بر این، بوترین می‌گوید که آنها بسیار مهم هستند «در حالی که اتریوم از یک فناوری تجربی جوان به یک پشته فناوری بالغ تبدیل می‌شود و به دنبال رشد است.

از بین سه انتقال، بوترین ابتدا به مقیاس‌بندی L2 اشاره می‌کند. بوترین می نویسد که "اتریوم شکست می خورد زیرا هر تراکنش 3.75 دلار هزینه دارد" و تنها در صورت بالا رفتن تعداد تراکنش قیمت افزایش می یابد. علاوه بر این، او خاطرنشان می‌کند: «هر محصولی که هدفش بازار انبوه است، ناگزیر زنجیره را فراموش می‌کند و راه‌حل‌های متمرکز را برای همه چیز اتخاذ می‌کند».

علاوه بر این، Buterin به امنیت کیف پول اشاره می کند. به طور خاص، با بیان اینکه «اتریوم شکست می‌خورد زیرا کاربران از ذخیره وجوه خود ناراحت هستند» و اغلب از صرافی‌های متمرکز استفاده می‌کنند.

سرانجام، بوترین در مورد انتقال حریم خصوصی بحث کرد و در مورد ضرورت توسعه آن بحث کرد. بوترین خاطرنشان می کند که در دسترس بودن عمومی برای انتقال "برای بسیاری از کاربران بسیار بالاست و همه به سمت راه حل های متمرکز می روند که حداقل تا حدودی داده های شما را پنهان می کند."

بوترین به طور قاطع می گوید: «این سه انتقال بسیار مهم هستند. وی افزود: اگرچه آنها چالش برانگیز هستند، اما این شبکه به "تغییرات عمیق از برنامه ها و کیف پول ها" نیاز دارد. در نهایت، خواستار انتقال های ذکر شده برای "تغییر اساسی رابطه بین کاربران و آدرس ها" است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها