|

بررسی سیگنال های مهم اتریوم!

ETH

پیش بینی قیمت اتریوم و بررسی سیگنال های مهم!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  اتریوم یک سیستم بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز است. این ارز رمزنگاری شده خود، اتر (ETH) را دارد. پیش‌بینی قیمت اتریوم و کریپتو بومی آن برای ژوئن 2023 چگونه به نظر می‌رسد؟ بر اساس CoinMarketCap، در حال حاضر ETH با قیمت 1896.31 دلار معامله می شود. در سراسر ماه می، قیمت اتریوم شاهد کاهش بود و در بیشتر ماه‌ها پس از آوریل قوی، با رنگ قرمز معامله شد. با این حال، پس از معامله در محدوده پایین 1800 دلار و حتی پایین تر، اتریوم از آن زمان شاهد بازگشت مجدد بوده است. در اینجا پیش‌بینی قیمت اتریوم ما در ماه ژوئن است و اینکه روند اتریوم تا پایان ماه به چه صورت است!

پیش بینی قیمت اتریوم (ETH) برای ژوئن 2023

افزایش اخیر قیمت اتریوم تا حدی به لطف لیدو است که امکان برداشت ETH در پلتفرم سهام خود را فراهم کرده است. در اواخر ماه مه، ETH دوباره به بالای 1800 دلار افزایش یافت و حتی برخی روزها به بالای 1900 دلار رسید. انتظار می‌رود با برداشت‌های جدید در پلتفرم لیدو و همچنین ارتقای Shapella در اوایل سال جاری، اتریوم به جهش خود ادامه دهد، احتمالاً به یک نقطه شکست جدید.

با توجه به ناظران بازار در Changelly و همچنین تحلیلگران از قیمت فعلی ETH، اتریوم می تواند در ماه ژوئن به بالاترین سطح 1963.99 دلار برسد. برعکس، اتریوم می تواند یک بار دیگر شاهد کاهش به 1796.02 دلار باشد، اگرچه بعید است. به طور متوسط، می توان انتظار داشت که قیمت اتریوم در محدوده بالای 1800 دلار شناور باشد و در مواقع مختلف به 1900 دلار برسد زیرا ممکن است یک شکست احتمالی تا 2000 دلار در راه باشد. در حالی که اینها فقط پیش بینی قیمت هستند، به نظر می رسد که یک وضعیت صعودی بالقوه برای اتریوم در راه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها