|

ایلان ماسک جنجال به پاکرد!

حماسه جدید ایلان ماسک برای دوج کوین؟

DOGCOIN

ماسک یکی از علاقه مندان شناخته شده ارزهای دیجیتال است. اوایل این ماه، او توییت کرد که همه کسانی که می‌خواهند کالای تسلا را خریداری کنند،

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، روز سه شنبه بار دیگر از ارز دیجیتال Dogecoin حمایت کرد. ماسک در توییتی گفت که اگر زنجیره همبرگر شروع به پذیرش Dogecoin کند،بسیارخوشاینداست.

ماسک یکی از علاقه مندان شناخته شده ارزهای دیجیتال است. اوایل این ماه، او توییت کرد که همه کسانی که می‌خواهند کالای تسلا را خریداری کنند، می‌توانند با استفاده از Dogecoin هزینه هارا نیز پرداخت کنند. او در توییتی نوشته بود: «کالاهای تسلا با دوج کوین قابل خرید هستند».

ماسک از اول یکی از حامیان بزرگ Dogecoin بوده است. ماسک پس معرفی شدن به عنوان "برترین شخص سال" در مجله تایم در سال 2021 در محاسبه ای گفت: "اگرچه دوج کوین به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شد و رونق یافت،ولی Dogecoin برای تراکنش ها و پرداخت مناسب تر است.

و کل جریان تراکنش هایی که با Dogecoin انجام می دهید، تراکنش های هر است و پتانسیل بسیار بالاتری نسبت به بیت کوین دارد." پس از آخرین توییت ماسک، Dogecoin با 7.97 درصد افزایش وبا 0.139078 دلار معامله شد. ارزش بازار آن بر اساس CoinDesk به 18.49 میلیارد دلار رسید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها