|

سیگنالی کارآمد!

دوج کوین و منطقه انفجاری؛زمان خرید؟

DOGCOIN

آیا دوج کوین Dogecoin به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-دوج کوین Dogecoin به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در جهان است. درباره ارز دیجیتال، نحوه سرمایه گذاری ومعامله با Dogecoin بیشتر بدانید.این ارز همچنین یکی از برجسته ترین ارزهای آلت کوین در جهان است (جایگزینی برای ارزهای دیجیتال معتبرتر مانند بیت کوین و اتر). Dogecoin در درجه اول به دلیل (و به دلیل ارزشمند بودن) دنبال‌کنندگان وفاداروتبلیغاتی‌اش در رسانه‌های اجتماعی و به خاطر ایجاد نامی برای خود در فرهنگ پاپ مشهور است.

و در سرمایه گذاری دوج کوین دو راه دارید شما می توانید به طور مستقیم صاحب توکن شوید (یعنی سرمایه گذاری کنید) به این امید که قیمت Dogecoin افزایش یابد. یا می‌توانید قیمت Dogecoin را پیش بینی کنید (آن را معامله کنید) و بسته به اینکه آیا درست پیش‌بینی کرده‌اید،مشخص میشود سود یا ضرر می کنید.

در Dogecoin به معنای خرید مقداری از توکن برای مالکیت مستقیم است. درست مانند سایر سرمایه‌گذاری‌ها، تنها زمانی می‌توانید سود کسب کنید که قیمت Dogecoin پس از خرید آن افزایش یابد و موفق شوید آن را به قیمت بالاتری بفروشید.این بدان معناست که استراتژی «خرید و نگه دارید» درست است، به این معنی که باید متعهد به یک سفر نسبتاً طولانی مدت با Dogecoin باشید

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها