|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

دوج کوین در منطقه ریزیش؟

DOGCOIN

عملکرد فعلی Dogecoin چشمگیر است. علیرغم افت قیمت، Dogecoin آنقدر هم بد عمل نکرده است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-عملکرد فعلی Dogecoin چشمگیر است. علیرغم افت قیمت، Dogecoin آنقدر هم بد عمل نکرده است. همچنین یکی از توکن هایی است که پس از سقوط در اوایل ژانویه بسیار سریع بهبود یافت. این ارز دیجیتال در حال حاضر در روند صعودی قرار ندارد و قیمت بالا را تجربه نمی کند، اما تحولات جاری منجر به آن می شود.

Dogecoin به تازگی به عنوان یک ارز دیجیتال برای پرداخت کالا در تسلا پذیرفته شده است. این یکی از بزرگترین شرکت های جهان است که Dogecoin را پذیرفته است. گنجاندن Vitalik Buterin و Elon Musk در تیم مشاوران نیز به Dogecoin نمایه ای در بازار داده است. توجه داشته باشید که ایلان ماسک در حال اظهار نظر و تبلیغ Dogecoin بوده است.همچنین اتفاق جدیدی افتاد: غول فست فود ایالات متحده مک دونالد در پاسخ به بیل مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، توییت کرد، که مارکوس به آن واکنش نشان داد و از دارندگان DOGE خواست تا این توییت را با "بالاترین تعامل" بسازند.

پس از آن، مک دونالد غرق در درخواست های بی پایان برای پذیرش میم کوین شد. این شرکت بعداز مدتی پاسخ داد که به ارزیابی مجدد تجربه پرداخت مشتریان خود ادامه خواهد داد.و با گذشت زمان، این عوامل با هم قدرت می گیرند و DOGE را منفجر می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها