|

شیبا در سکو سقوط یا پرواز؟

ادعایی باورنکردنی از شیبااینو!

SHIBAINU

حساب رسمی توییتر شیبا اینو، از همکاری باCoinMarketCap کوین مارکت کپ در رابطه با اتفاقات اخیر خبر داده است و ادعا می‌کند

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-حساب رسمی توییتر شیبا اینو، از همکاری با CoinMarketCap کوین مارکت کپ در رابطه با اتفاقات اخیر خبر داده است و ادعا می‌کند که برای حل مشکلات اخیر مربوط به آدرس‌ها این شرکت با این رمزارز تماس گرفته است.

تا با همکاری هم بتوانند مشکلات مربوط به آدرس‌های ورم هول (Wormhole) را برطرف کنند.جامعه Shiba Inu توجه خود را به سه قرارداد هوشمند جعلی بر روی سه “قاتل اتریوم” ( زنجیره هوشمند بایننس، Terra و Solana) که در “صفحه اول ارزهای دیجیتال” نمایش داده می شوندو گردش، کوین مارکت کپ را هدف قرار داده بود.کوین مارکت کپ در ادامه بیانیه‌ای صادر کرد و توضیح داد که این قراردادهای هوشمند در واقع پل‌های ورم هولی هستند که برای تراکنش‌های برون‌زنجیره‌ای با توکن‌های نماینده (Wrapped Tokens) مورد استفاده قرار می‌گیرند و جعلی نیستند.

کوین مارکت CoinMarketCap همچنان پربازدیدترین وب سایت مرتبط با ارزهای دیجیتال است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط SimilarWeb، ماه گذشته، 294 میلیون بازدیدکننده داشته است. در اوایل سال 2020(زمستان 1398) توسط صرافی ارز دیجیتال Binance خریداری شد.درصورتی که میم‌کوین شیبا اکنون ۷۰ ٪ پایین‌تر از ATH خود قرار دارد.

شیبا طی چند ماه اخیر و بعد از رسیدن به رکورد ۰.۰۰۰۰۸۸ دلار در اکتبر ۲۰۲۱ فشار زیادی از فروش را تجربه کرد. بنا بر داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار شیبا اینو به زیر ۱۵ میلیارد دلار رسیده است که پایین‌ترین سطح از ۱۲ ژانویه شناخته می‌شود.

این در حالی است که دوج‌کوین بعد از اعلام پذیرش پرداخت توسط تسلا، رشد ۱۰ درصدی داشته است.طی چند هفته آخر ۲۰۲۱ ارزش این میم‌کوین کاهش چشمگیری داشت و اکنون دیگر جایگاه خود را در ۱۰ رمزارز برتر دنیا ازنظر ارزش بازار از دست داده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی