|

اتفاقی عجیب از دوج

دوج کوین وارد عرصه جدید شد؟

DOGCOIN

دوج کوین از سه شنبه گذشته تا جمعه گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافت و از روز سه شنبه 0.143 دلار به بالاترین سطح جمعه در 0.215 دلار حرکت کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-دوج کوین از سه شنبه گذشته تا جمعه گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافت و از روز سه شنبه 0.143 دلار به بالاترین سطح جمعه در 0.215 دلار حرکت کرد. با این حال، گاوها نتوانستند سودهای روز جمعه را حفظ کنند، زیرا Dogecoin بیشتر سودهای جمعه خود را از دست داد و به جای افزایش 25 درصدی، 7 درصد افزایش یافت.اقدامات قیمتی Dogecoin همچنان منبع ناامیدی برای دارندگان بلندمدت DOGE است.

و رالی 50 درصدی که Dogecoin از روز سه شنبه تا اوج جمعه تجربه کرد، بیش از نصف کاهش یافته و قیمت Dogecoin در حال حاضر به 19٪ نسبت به سه شنبه گذشته افزایش یافته است. ضعیف بودن قیمت Dogecoin در حفظ و پشتیبانی در سیستم Ichimoku Kinko Hyo به نگرانی ها دامن می زدند. در نتیجه، Dogecoin نتوانست بالاتر از منطقه(Senkou Span A) بماند، نتوانست خودرا بالای Kijun-Sen نگه دارد و ممکن است به Tenkan-Sen دست نیابد.

dogcoin

عدم حفظ Tenkan-Sen به عنوان پشتیبانی احتمالاً باعث بازگشتی برای آزمایش شکست بالای خط روند نزولی بالایی در 0.16 دلار خواهد شد. با این حال، اگر قیمت Dogecoin بتواند Tenkan-Sen را به عنوان پشتیبانی نگه دارد، حمایت اولیه محکم می تواند بالاتر رفته و به منطقه ارزش 0.20 دلار بازگردد.

با وجود شکست در بالای شمدانی که در حال افزایش، Dogecoin در سیستم Ichimoku Kinko Hyo بسیار نزولی باقی می‌ماند تا زمانی که Chikou Span در زیر کندل‌ها بماند و قیمت Dogecoin نتواند به بالای منطقه 0.16 دلار باقی دست یابد، خطر سقوط قریب الوقوع تا سطح قیمت 0.09 دلار بسیار بالا است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها