|

روندی جالب!

جنجالی که دوج کوین شاهدآن شد؟

DOGCOIN

قیمت دوج کوین شاهد سه روند صعودی بزرگ در اطراف یک مانع بوده است. رالی اخیر نتوانست این مانع را بشکند که منجر به

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت دوج کوین شاهد سه روند صعودی بزرگ در اطراف یک مانع بوده است. رالی اخیر نتوانست این مانع را بشکند که منجر به اصلاح شدید شد. به نظر می رسد که اصلاحی مذکور یک کف حمایتی پایدار پیدا کرده است که نشان دهنده یک معکوس است.

قیمت Dogecoin یک چرخش را نشان می دهدDogecoin پس از اعلامیه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در 14 ژانویه، 51 درصد افزایش یافت. با این حال، این افشاگری، مانند بسیاری از توییت‌های دیگر از سوی مدیران اجرایی، نتوانست حرکتی را که منجر به اصلاح گسترده شد، حفظ کند.تا کنون، DOGE سه بار به بالای مرز مقاومت 0.215 دلار رسیده است و هر بار ریزش کرده است. اصلاحات اخیر رالی حول سطح حمایت هفتگی در 0.163 دلار، درست پایین تر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) در 0.172 دلار است.افزایش مجدد فشار خرید می تواند کلید آغاز صعود 17 درصدی به 0.194 دلار باشد.

SHIBAINU

در حالی که احتمال زیادی وجود دارد که این مانع بتواند قیمت Dogecoin را بالا ببرد، یک شکست می تواند منجر به ادامه مسیر صعودی میم کوین شود.سد مقاومتی 0.215 دلاری دارای نقدینگی توقف خرید است که در بالای آن قرار دارد و احتمالاً در جایی است که اهداف بازارسازان قرار دارند. بنابراین، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که روند صعودی جزئی تا 0.215 دلار افزایش یابد و کل پیشرفت را به 30 درصد برساند

.برعکس، اگر قیمت Dogecoin نتواند بالاتر از سطح حمایت 0.163 دلار باقی بماند، به منطقه تقاضای روزانه باز می گردد و از 0.134 دلار به 0.152 دلار می رسد. در اینجا، خریداران شانس دیگری برای بازگشت دارند. اگر قیمت Dogecoin یک کندل روزانه به زیر 0.134 دلار بسته شود، پایین ترین قیمت را ایجاد می کند و تز صعودی را باطل می کند. این حرکت می تواند DOGE را به سطح پشتیبانی 0.129 دلار کاهش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها