|

سرمایه کلان در انتظار بازار رمزارزها!

اتفاقی عجیب از رمزارزها؛دوج کوین،بیت کوین و...

DOGCOIN

در ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین امروز یک درصد بالاتر بود و به 35630 دلار رسید و در روز شنبه به 34000 دلار سقوط کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-در ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین امروز یک درصد بالاتر بود و به 35630 دلار رسید و در روز شنبه به 34000 دلار سقوط کرد.و پایین ترین سطح آن از جولای 2021 پس از یک هفته پرتلاطم برای این دیجیتال است. از زمان رسیدن به رکورد 69000 دلاری خود در نوامبر 2021، ارزش بزرگترین ارز دیجیتال جهان تقریباً به نصف کاهش یافته است.در همین حال، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز کمی افزایش یافت و به 1.74 تریلیون دلار رسید، طبق گزارش CoinGecko، که با افزایش جزئی قیمت ارزهای دیجیتال امروز حمایت شد.

این فروش به اکثر دارایی های دیجیتال لطمه زد و اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان نیز به نصف کاهش یافت، به پایین ترین سطح خود از ژوئیه در روز شنبه، یعنی 2300 دلار رسید که امروز 0.5 درصد افزایش یافت و به 2450 دلار دست یافت.

و بایننس کوین 371 دلار بود که بیش از 1٪ افزایش داشت.اتریوم به 2300 دلار کاهش یافت و سایر آلت کوین ها نیز به دنبال آن شکست بزرگی را تجربه کردند. اتریوم در برابر بیت کوین در چند روز گذشته ضعیف شده است.قیمت Dogecoin بیش از 2٪ افزایش یافت و به 0.13 دلار رسید در حالی که Shiba Inu با اندکی کاهش به 0.000022 دلار رسید. عملکرد سایر کریپتوها مختلط بود زیرا XRP، Terra، Stellar، Avalanche با افزایش معاملات روبرو بودند در حالی که Cardano، Solana، Polygon طی 24 ساعت گذشته کاهش یافتند. 

ارزهای رمزپایه و سهام از ابتدای سال با هم سقوط کرده اند و این در پاسخ به نگرانی سرمایه گذاران در مورد اینکه چگونه یک سری از افزایش نرخ بهره مورد انتظار فدرال رزرو در بازارها موج می زند. دلیل این مشکلات این بود که بلومبرگ نیوز گزارش داد که دولت بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال آماده شدن برای انتشار یک استراتژی اولیه در سراسر دولت برای دارایی های دیجیتال در ماه آینده است و از آژانس های فدرال می خواهد تا خطرات و فرصت های ایجاد شده را ارزیابی کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بیبی دوج بخرید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها