|

تحلیلی تکنیکال!

طعمه و هدف بعدی شیبااینو؟

SHIBAINU

چرا شیبا اینو در تلاش است تا از شکل گیری الگوی نمودار غالب خارج شود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-شیبا اینو در تلاش است تا از شکل گیری الگوی نمودار غالب خارج شود زیرا همچنان به رکوردهای پایین تر ادامه داده است. با این حال، الگوی فنی حاکم پیش بینی می کند که اگر SHIB به بالاتر از 0.00003009 دلار برسد، 46% صعود به سمت 0.00004327 دلار پیش بینی می شود.قیمت شیبا اینو در انتظار افزایش 46 درصدی است در حالی که SHIB به تثبیت خود ادامه می‌دهد، قیمت Shiba Inu با الگوی نزولی در نمودار روزانه بسته شده است.

الگوی نمودار غالب، چشم‌اندازی صعودی را برای توکن شیبا نشان می‌دهد، در صورتی که بتواند از مرز بالایی که مصادف با میانگین متحرک ساده 21 روزه (SMA) در 0.00003009 دلار باشد.قیمت از سطح مقاومت فوق‌الذکر شکسته می‌شود، SHIB ممکن است با مانعی در سطح اصلاح فیبوناچی 23.6% در 0.00003218 دلار روبرو شود، قبل از اینکه مانع دیگری در SMA 50 روزه در 0.00003358 دلار ظاهر شود، که با خط مقاومت ارائه شده توسط IndicatorRIM Revers (Momentum Revers) تلاقی می‌کند.

SHIBAINU

تنها در صورتی که قیمت شیبا اینو بتواند با تمام موانع فوق‌الذکر مقابله کند، گاوها به هدف صعودی 0.00004327 دلار می‌رسند، دقیقا جایی است که سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% نیز در آن قرار دارد.با این حال، اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت شیبااینو ممکن است به سمت مرز پایین الگوی نمودار غالب در 0.00002434 دلار سقوط کند، که مصادف با SMA 200 روزه است.

این سطح باید به عنوان حمایت قابل اعتماد برای SHIB عمل کند، اما سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که کاهش بیشتر ممکن است به معنای از بین رفتن چشم انداز صعودی باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • منصور ارسالی در

    از دارندگان رمز ارزها میخوام که نفروشین. نترسین. دوباره جهش میکنه.

  • منصور ارسالی در

    درود. شیبا هیچ طعمه وهدف و ترس وطمع وهرچی که میخواهین بذارین نداره. کاهش وافزایش شیبا وسایر رمز ارزها دست خود گردانندگانشه. چون وقتی دارن همشون میریزن، دیگه شما دنبال چی هستین. مگه این بازار بازار طبیعیه که میایین تحلیل تکنیکال میدین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی