|

تحلیلی تکنیکال!

بهترین فرصت برای خرید دوج کوین؟

DOGCOIN

آیادوج کوین Dogecoin به عنوان یکی از ارزهای رمزپایه که احتمالاً در سال 2022 رشد صعودی خواهد داشت رتبه بندی شده است؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز-دوج کوین Dogecoin به عنوان یکی از ارزهای رمزپایه که احتمالاً در سال 2022 رشد صعودی خواهد داشت رتبه بندی شده است. این عمدتاً به این دلیل است که اتفاقات زیادی در Dogecoin رخ داده است و آن را جذاب تر کرده است. جدا از بهبود مستمر شبکه اصلی، بنیاد Dogecoin که اخیراً مجدداً راه اندازی شده است به این توکن انرژی می دهد و به همین دلیل است که در بازار عملکرد بسیار خوبی داشته است.حمایت و پشتیبانی افراد مشهور از Dogecoin آن را بسیار جذاب می کند.

هیئت مشاوران Dogecoin دارای Vitalik Buterin است، یکی از بزرگترین مغزها در صنعت کریپتو و یکی از بنیانگذاران اتریوم. فرد تاثیرگذار دیگر ایلان ماسک است. او اخیراً در مورد دوج صحبت می کند و یکی از بهترین  دلیل ها میتوانداین باشد که تسلا Dogecoin را برای خرید کالا پذیرفته است. شاید بهترین انتخاب برای سال 2022 باشد.

دوج کوین

قیمت دوج کوین

دوج DOGE تنها رمزارز در حال سقوط بین بیت کوین و شیبااینواست که نسبت به دیروز 1.99 درصد کاهش یافته است.نمودار DOGE/USD توسط TradingView DOGE نشان میدهد دوج کوین در برابر افزایش حجم معاملات خرید به سطح مقاومت 0.2204 دلار نزدیک می شود.

اگر کندل روزانه در بالای این ناحیه ثابت شود، ممکن است صعود به منطقه بیشترین نقدینگی در حدود 0.25 دلار ادامه یابد.چنین سناریویی برای معاملات میان مدت نسبت به معاملات روزانه محتمل تر است. در مجموع، باید به وضعیت حول علامت مهم 0.20 دلار توجه کرد. DOGE در زمان انتشار با قیمت 0.1778 دلار معامله می شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها