|

جل الخالق مریم معصومی زد به سیم آخر به جای ناخن سوسک کاشت! / کفر فالووراش از خریداشو

maryam-masumi shayanews

مریم معصومی این روزا دیگه یه بازیگر نیست و میشه اسم این بازیگر رو تنها در تیتراژ فیلم هایی که به قول خودش توی بچگیش بازی کرده ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی بازیگر دیروز و مربی امروز محسوب میشه! شاید بدونید و شاید هم ندونید که چه بر سر دختره دم بخت سریال "سه دونگ سه دونگ" اومد؛ خب این بازیگر داشت میرفت که کم کم جای پای خودش رو توی سینمای ایران سفت کنه که یهو دیدیم مریم معصومی داستان به کلی لفت داد و بازیگری رو بوسید و کنار گذاشت و جالبه که از زمانی که بازیگر بود به عنوان بچگی یاد کرد و انگار که یه جورایی فهموند تصمیمش برای ورود به این عرصه از سره بچگی بوده و خب الان که بزرگ شدن خانوم چیکاره هستن؟

خب در حال حاضر مریم معصومی مربی ورزشی هست و به علت معروفیتش توی عرصه ی بازیگری تونست یه پیج میلیونی برای خودش دست و پا کنه و الان هم به فالوورای پیجش که تبدیل میشن به شاگرداش برنامه ی غذایی و ورزشی میده و به کلی یه لایف استایل خاص برای خودش ساخته که نظیرش کم پیدا میشه چرا که خانوم مربی سخت و شدید به زندگی سالم معتقده و همه ی طرفداراش رو هم به این روتین دعوت میکنه که خب این یه نکته ی مثبته. حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازنشسته ی زودهنگام بازیگری براتون صحبت میکنیم.

مریم معصومی

مریم معصومی و الهام گرفتنش از سوسکا برای ناخناش!

میدونید که این روزا خدمات زیبایی هی دارن گسترده و گسترده تر میشن یعنی تا ما میایم بفهمیم میکرو بلیدینگ و امثالهم چیه یهو یه آپشن دیگه میاد که موهای سرتو میچسبونن جای ابروهات! که خب جا داره به دوستان خلاق در عرصه ی ارائه ی این جنگولک بازیا بگیم گاز ورمه چون حتی یاد گرفتن اسم بعضی از این خدمات زیبایی زمان میبره و در بعضی از اوقات با اسم های عجیب و غریبشون موجب تسمه تایم پاره کردن آدمیزاد میشن دیگه چه برسه به این که هی هم دارن بیشتر و بیشتر میشن.

از اینا گذشته هزینه ی این خدمات هم اصلا در نوع خودشون بینظیرن و وقتی از برخی از دوستان توی پیج های آرایشی هزینه ی خدمات زیباسازیشون رو میپرسی یه جور میگن با احترام فلان قدر که آدم احساس میکنه با مبلغ اعلامی بهش فحش دادن و بی احترامی شده!

از اینا بگذریم و برسیم به مریم معصومی داستان که به تازگی توی پیجش یه عکسی منتشر کرده که خب برای خیلی از دوستان لاک ناخن های ایشون خیلی جالب بوده و اون ها رو یاده سوسک های کروم انداخته و اینطور گفتن که دوست دارن ناخناشون رو مثله ناخن ایشون کنن و انگار قراره برا ناخن کارا بازار باشه!

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی پولدار بوده یا پولدار شده که همچین ماشینی سواره؟

این موضع که افراد سلبریتی در هر جامعه ای از قشر مرفه محسوب بشن یه موضوع کاملا طبیعی هست چه در داخل و چه در خارج ایران چرا که بالاخره افراد معروف یه استعداد و یا هنری دارن که به علت اون بین مردم شناخته شدن که در این بین بازیگرا توی این موضوع بیشتر از همه توی چشم هستن و میبینیم که یه عده از دوستان مثل گلزار انقد ماشین دارن که میتونن نمایشگاه بزنن و حتی در کنار بازیگری دستی توی حرفه های دیگه هم ببرن مثل سالن زیبایی داشتن برای خانوم ها و رستوران داشتن برای آقایون بازیگر.

اما موضوعی که وجود داره این هست که این همه ثروت فقط از راه بازیگری به دست اومده و یا این دوستان از قبل در پر قو به دنیا اومدن و خونواده های متمول داشتن که خب در خصوص برخی از دوستان هر دو گزینه صدق میکنه یعنی یه جورایی پولدار بودن و با بازیگری فقط پول روی پول گذاشتن که در خصوص مریم معصومی هم اینطور به نظر میرسه که خانوم بازیگر پولدار زاده هستن و البته که بازیگری رو ول کردن ولی مغز اقتصادیش خوب بوده و حالا از راه مربیگری هم داره پول روی پول میذاره بنابراین طبیعیه که یه همچین ماشینی سوار باشه.

مریم معصومی

وقتی خریدای مریم معصومی کفر فالووراشو در آوورد!

 خب تا اینجای داستان متوجه حرفه ی این روزای مریم معصومی شدید و البته که احتمالا بدونید که برای داشتن زندگی سالم و بدن فیت و ورزشی هم باید پول داشته باشید و در صورت نبود پول مگر این که خدا بهتون نظر کرده باشه و ژنتیک خوبی نصیبتون شده باشه که بدون باشگاه و بند و بساط های مربوط به رژیم و مکمل و این داستان ها فیت به نظر برسید.

حالا چرا این رو گفتیم چون خانوم معصومی از اونجایی که بالاخره یه ورزشکاره غول هست حسابی به تغذیه اش اهمیت میده و رسیدگی میکنه و حالا توی پست آخرش کلیپی از خریدهای روزانه ی خودش منتشر کرده که شاید هزینه ی این خریدها اندازه ی پول حقوق یه ماهه ی یه کارگر بشه حتی! که خب البته باعث ناراحتی فالووراش هم شده این کلیپ چرا که معتقد بودن در این اوضاع که هر کسی نداره نباید یه همچین محتوایی رو منتشر کنه خانوم مربی چرا که شاید حسرت مهمون دل بعضیا بشه.

مریم معصومی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی