|

هدیه گرونی که نامزد "مریم معصومی" با یه دسته گل پر صدف بهش داد؛ حرکت خانوم تو کوه فقط!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی همیشه زندگی شخصیش رو سینگل طور نشون میداد تا اینکه دیدم خانوم بازیگر از یه هدیه گرون با چشمانی قلبی رونمایی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا شما هم مریم معصومی رو می شناسید و یا براتون آشناست ولی خب شاید یادتون نمیاد تو کدوم فیلم و یا سریال دیدیدنش. مریم معصومی با بازی در سریال "سه دونگ سه دونگ" بود که دیده شد و شهرتی عظیم یافت. خب خیلی از بازیگرا هستند به مانند این چهره که با همون اولین کارشون حسابی میپرن اون بالا مالاها، اما برخی هم هستند به مانند مثلا خانوم سمیرا حسن پور که بعد از ایفای نقش در چند کار تازه درخشان میشن. مریم معصومی بعد تر در سریال "همه چیز آنجاست" یه رونمایی جذاب از بُعد دیگر خود کرد و نشون داد هم میتونه ژانر خنده دار رو به خوبی ایفا کنه و هم ژانر اجتماعی و جدی رو. مریم معصومی اما این روزها به دور از بازیگری و با شهرتی که داره، حسابی در حال زندگانیه و عشق و حال.

میدونید چرا؟ چون این چهره درسته که مشهور شده اما خب سابقه کاری کمی رو در کارنامه اش به ثبت رسونده و حالا از مشهوریتی که داره در حال استفادست. وی در صفحه اینستاگرامش که که بیش از 1 میلیون و 300 هزار دنبال کننده داره در حال فعالیته و گاهی هم با انتشار تبلیغ های مختلف درآمدی آنچنانی داره. اینکه میگیم گاهی یعنی به مانند بلاگر ها روزانه ده تا معرفی نداره اما به نوبه خود در راستای اینکه یک بازیگره، معرفی های بسیاری انجام میده. خانوم بازیگر اما اینبار رفت به سراغ حرکتی عجیب و در حالی که با درآمد دلاری کاربرش رو تحریک کرد، از یه سایت اموزش فارکس از درامد روزانه دلاری نوشت!

مریم+معصومی

مریم معصومی اینجوری نامزدشو لو داد! چه هدیه گرونی

مریم معصومی به جز تفریحات لاکچری و ورررزش کردن و خورد و خوراک لوکس و رفقا و استایل های خفنش و .... بقیه موارد زندگیش رو خصصوصی نگه داشته که خب شاید بگین دیگه مگه چیزی هم باقی مونده که نگه داشته باشه؟ که باید در پاسخ بگیم بله همسر آیندش رو!

مریم مصعومی مدتی پیش تصویری نصفه و نیمه در کنار مردی که ماشینی لوکسی داشت منتشر کرد. خانوم بازیگر گذشت و گذشت یهو اومد فاز غم برداشت و خلاصه اینکه اون عکس رو هم از صفحه روزگار محو کرد! بعد تر دیگه مورد خاصی در این رابطه از مریم معصومی دیده نشد تا اینکه دوباره خانوم بازیگر رو دیدیم در حالی که استوی گذاشتن و از کادوی گرون خوشبوشون رونمایی ساختنت. اینجوری بود که بسیاری از کاربران ذوق کردن و بسیاری هم به خودنمایی وی اشاره داشتن و برخی هم این وسط میگفتن عطر بهت داده عطر جدایی میاره ها!!

صدفای تزیین شده روی جعبه به عنوان گل چی میگن!

Untitled

ورزش سنگین و کوهنوردی مریم معصومی بعد اینکه بازیگریو ول کرد!

مریم معصومی از پیش هم ورزشکار بود و عکس های بسیاری در فضای مجازی داره که تنها با یک سرچ ساده میلیونها عکس ازش میاد بالا! اما اینطور که نشون میده مریم با به دلیل کم کار شدنشون در شغلی که یه روزی با عشق شروعش کردن و حالا درش فعالیتی ندارند، ورزش رو سنگین و سنگین تر دارن ادامه میدن و یه جورایی ارضای روحشونه!

خانوم بازیگر قبلاً بیشتر تو باشگاه و در حین بدنسازی از خودش عکس و استوری منتشر می کرد اما به تازگی انگار به ورزش های کوه طور هم علاقه مند شده و یه چندتا عکس خیلی باحال از خودش منتشر کرده که نشون از آمادگی جسمانی بالای خانوم بازیگر است.

maryammasoumi__343739361_1294969058032557_365451016621494963_n

استایل مریم معصومی وقتی خیلی پولداره

اما جدا از این که مریم بانو برای مدلینگ خیلی خوبه و عکاسی رو خیلی دوست داره، مریم معصومی خوش استایله چون بلددده چیو با چی ست کنه! از طرفی هم میتونه آیتمای مختلف رو ست کنه چون پووولداره و میتونه بخره! مرحه بعدی اینکه خوش فیسه چون چهرش رو به شدت دست کاری کرده و با عمل بینی و فیلتر و بوتاکس و ... صورتی جذاب ساخته و از طرفی هم لوازم آرایش درست حسابی مصرف میکنه و در نهایت میتونه یه ظاهر آراسته و زیبا رو به نمایش بزاره!  البته که این تنها مریم معصومی نیست چنین شرایطی رو داره و مثلا دوباره نیکی بانو هم لایف استایل مرفهی داره اما مهم اینه که چندان تو استایل زدن بلد نیست چی رو با چی ترکیب بزنه و سوالی که همیشه برای مخلطب پیش میاد اینه که چرا استایلیت درست هم نداره!

maryammasoumi__305993813_186810553730107_8907233691853277628_n

maryammasoumi__s+instagram+2023-3-12+story

کمی بیشتر با مریم معصومی

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی می باشد که اولین بار در 23 سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سه دونگ سه دونگ» سال 1390 شناخته شد! مریم معصومی بعنوان آخرین فرزند خانواده هستش و دو خواهر و دو تا برادر بزرگ داره، پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار می باشد. سال 1388 فارغ التحصیل شد و بعد از 8 ماه فوق لیسانس علوم سیاسی قبول میشه بعد از یک ترم بخاطر علاقه به بازیگری از ارشد انصراف داد!

و اما قبل و بعد عمل بینی بانو!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی