|

استایل خفن "مریم معصومی" کولاک به پا کرد؛ تولدشو تو بهترین تالار شهر گرفت در حد عروسی!

maryam-masumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرهای سابق صدا و سیما هست که در حال حاضر مربی بدنسازی هست و بجز اون هم بلاگره هم یه برند لباس و اکسسوری داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از آدم ها تا وقتی که بچه هستن دوس دارن که بازیگر بشن و بازیگری از شغل های پرطرفدار برای اکثر آدم هاست و حالا به مرور زمان ثمره این عشق تو آدم ها میتونه متفاوت بشه مثلا خیلی ها اصلا دیگه به این موضوع فکر نمیکنند، یا خیلی ها هنوز بهش علاقه دارن و کاری نمیکنن، یا خیلی ها نتونستن وارد این عرصه بشن و کارهای مرتبط با اون رو انجام میدن، ولی تو این بین تعداد کمی هستن که به این آرزو جامه ی عمل پوشوندن و الان به عنوان یه بازیگر خودشون رو معرفی میکنن و بابتش هم مفتخر هستن چرا که به آرزوی دیرینه ی خودشون رسیدن و این نشون از اراده ی اون ها و استقامتشون در برابر تصمیم هایی که میگیرن داره، البته که شاید بگید این حرف ناعادلانست چون خیلی ها رو میبینیم که به واسطه پارتی و سفارش فلان شخص بوده که تونستن وارد این حرفه بشن ولی مگه این افراد چقدر تونستن دووم بیارن؟ تو فیلم سوم مسلما دیگه رفتن نقش فرعی و علاوه بر این دیگه حتی از سمت بیننده ها هم پذیرشی نداشتن! حالا بریم سراغ یکی از کسانی که از بچگی دوس داشته که بازیگر بشه و اون کسی نیست جز مریم معصومی.

مریم معصومی یکی از بازیگرهای سابق هست که عجیبه یه مدت از بچگی دوس داشته که بازیگر بشه که شد و درست زمانی که راهش برای رفتن به اوج باز شده بود خانوم خانوما بازیگری رو بوسید و کنار گذاشت که خب این موضوع باعث تعجب طرفدارهای مریم بانو شد چرا که درست در زمان اوج، ایشون با دنیای بازیگری خداحافظی کرد و مسیرش رو عوض کرد؛ البته که مریم خانوم الان هم بیکار ننشسته و داره کار میکنه و حسابی سرش هم شلوغه چون ایشون سه تا کار رو همزمان انجام میده که اصلی ترین اونها مربیگری بدنسازی هست که هم تمرینات ورزشی میده و هم برنامه ی غذیه و شاگردایه خودش رو داره. اما یکی از کارهای خانوم در حال حاضر بلاگری محسوب میشه و بنابراین ایشون یه بلاگر هم تشریف داره و هرازگاهی از روزمرگی هاش عکس و فیلم میذاره که در ادامه از تعدادی از عکساش که سوژه شده براتون بیشتر میگیم.

IMG_20230702_101441

مریم معصومی تو ایران اینه خارج از اینجا چجوریه؟

کلا سلبریتی ها همیشه دنبال خاص پوشیدن هستن و دوس ندارن که شبیه کسی باشن و یا مثل اون عمل کنن، بنابراین سبک خودشون رو ایجاد میکنن حتی تو لباس پوشیدن مثلا نوید محمد زاده و زنش یعنی فرشته حسینی همیشه لباس های عجیب  غریبی پوشیدن و این موضوع در خیلی از جاها اون ها رو بالا برده و نقل محافل کرده که احتمالا آقای بازیگر و خانومش هم از این موضوع گله ای نداشته باشن و حسابی راضی هستن که همچنان ادامش میدن!

IMG_20230702_101703

حالا مریم معصومی هم که از اول خاص پوش بود این روزا هم هنوز خاص پوش هست البته که دقت کنید خاص پوشیدن به معنای شیک پوشی نیست چرا که اینجا منظورمون از خاص پوشی عجیب و غریب پوشیدن هست، حالا هم به تازگی مریم خانوم یه استایل زده برای خیابون که اصلا باعث تعجب خیلی ها شده و حتی یکی از فالوورهای خانوم ازش پرسیده رفتین تو صنعت مدلینگ و ایشون در جواب گفته که خیر این یه روز عادیه! و بقیه هم به این موضوع واکنش نشون دادن، مثلا یکی نوشته که روز عادیتون خیلی غیرعادیه! یا یه نفر گفته چرا هر چقدر پولدارتر میشید، لباساتون بنجل تر میشه! حالا شما هم عکس ها رو ببینید و نظرتون رو با ما در میون بذارید.

IMG_20230702_101815

کوه رفتن خانوم خانوما با مخاطب خاص

کلا سلبریتی ها دوس ندارن که چیزی از زندگی شخصی اون ها به بیرون درز کنه و تا جایی که میتونن سعی میکنن که زندگیشون رو سکرت نگه دارن تا کسی چیزی از اون ندونه و فردا پس فردا براشون مشکل ایجاد نشه، حالا مریم معصومی هم با وجود این که دیگه بازیگر نیست ولی یان موضوع رو رعایت میکنه و دوس نداره که راجبه رابطه ی عاشقانه و خصوصیش صحبت کنه ولی اخیرا ایشون رفتن کوهنوردی و تو یکی از این عکس ها دست یه آقا پیداست و خانوم برخلاف دیگر پست هاش کامنت این پست رو بسته تا یه وقت خدایی نکرده فالوورها نگن که عاشق شده!

IMG_20230702_101723

وقتی مریم معصومی تولد میگیره در حد عروسی ما

مریم معصومی از اون دسته از افراده که حسابی عشق لاکچری داره و لاکچری پسنده و خیلی راحت از عکس هاش میشه فهمید که خانوم خانوما تو پر قو بزرگ شده و حسابی پولداره و البته که از حق نگذریم ایشون تو پیجش رفتارش با فالوورهاش خیلی صمیمی و دوستانه هست و مثل خیلی از سلبریتی های دیگه خودش رو نمیگیره و با فالووراش خیلی خاکی رفتار میکنه و به همین دلیلی هم هست که ایشون تو روز تولدش یه عالمه گل از طرفداراش دریافت میکنه، حرف لاکچری پسندی و تولد شد، همونطور که گفتیم مریم خانوم عشق مرفه بودن داره و البته که هست و به همین خاطر تازگی ها یه تولد برای خودش گرفته که میشه گفت در حد عقدکنون و عروسیه ماها بوده به قدری که ریخت و پاش توش زیاد!

IMG_20230702_102725

IMG_20230702_104355

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    خوب استایل خوبی دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی