|

بعد دیده شدن مریم معصومی با این النگوهای بزرگ باید پرسید واقعا اینا لازم بود؟ عجیبه!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از دست بازیگران فعال در زمینه مدلینگ می باشد که اینبار با اکسسوری های عجیب و بزرگش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریم معصومی رو همیشه از دست هنرمندان به شدت پر حاشیه ای دیده ایم که البته راه جالب و جدیدی رو در پیش گرفته و اتفاقا از چهره های پرطرفدارمون نیز هست. این بازیگر جوان و دهه شصتی گرچه که با بازی در سریال طنز ورود کرد و شناخته شد، اما خب میشه گفت ادامه راهش با استفاده از صفحه اینستاگرامش بود. آخه میدونید که این روزا دیگه اینستا شده منبع هررر موضوعی. آدما میان و در این فضای نامرئی مشهور میشن و یا شاد هم منفور. میان و میشن بولد و تاج سر همه و یا شاید هم چهره ای که قبلا ساده بوده و حالا شده شیطون شیطونا!

مریم معصومی این روزا در حال و هوایی جدید به سر میبره و در حالی که مدتی میشه از حرفه شگفت انگیزش دست کشیده، مدرک مربی گری بدنسازیش رو گرفت و حالا تو این زمینه فعالیت داره و البته کسب درآمد میکنه. مریم معصومی علاوه بر موارد ذکر شده، در استایل و لباس هم اکتیو شده و در این راستا نیز خوش ترکیبه. مثلا در ادامه می بینید این بانوی ایرانی رو با مانتوی سبز و شال کرمی که خب تا اینجای مسئله عادیه، اما در کنار چتری و النگوهای رنگی و بزرگش مورد توجه قرار گرفت. مریم معصومی اییچنین بود و با رخی عقاب در کافه تصویر خود را تکمیل کرد.

2n

البته که مریم بانو معصومی اولین باری نبود که با استفاده از تصاویر این مدلی ورد توجه قرار گرفت و میشه گفت دیگه کلا روند صفحه ای که داره از قالب بازیگری و هنرمند بودن دراوموده و به سبک استایلیست ها و بدنساز ها دهستش.

میگن دنیا دو روزه  و آدما بهتره که به هرآنچه که دوست دارند برسند (البته منهای ضرر رسوندن به دیگران) به همین علت با کمی فکر کردن به این موضوع میشه گفت خب چه ایرادی داره که یک شخص با علاقه وارد مثلا بازیگری بشه و بعد از چند سال متوجه بشه با روحیات و شرایطی که میخواسته سازگار نیست، پس راه و مسیرش رو کج کنه و به سمت و سوی دیگر روانه بشه!

e77f4975

مریم معوصمی گرچه که هوادار بسیاری داره اما خب از طرفی هم به دلیل اینکه از نگاه برخی از کاربران و دنبال کنندگان این مدل گذروندن روزگار توسط مریم بانو به نوعی فحرفروشی دیده میشه، خب میره تو حاشیه و نظراتی که چندان مثبت نیستند.

مریم معصومی تا به این جا نشون داده از شرایط مرفه مالی برخورداره و به هرچی که بواد میرسه، میخواد لباس باشه یا انواع و اقسام خدمات زیبایی و سفر های داخلی و خارجی و ر نهایت فعالیت هایی که نسبت بهشون علاقمنده و دوست داره تستشون کنه.

مریم+معصومی

شاید شما هم بر این نظر باشید که کمتر بازیگری پیدا میشه پولدار نباشه. معمولا یا میان و با این شغل پولدار میشن و یا مثل ساره بیات و مریم معصومی و الناز شاکردوست از قبل پولدار بوده اند! مریم معصومی در اینستاگرام از احوالاتش زیاد میذاره و در حالی که همیشه شیک و گرون پوشه، هم خوشحالیش رو بروز و نشون میده و هم ناراحتیش رو! اما این چهره از انتشار تفریحاتش هم نمیگذره و از اونجایی که اهل طبیعت گردی و  سفرهای خارجه هستش گاهی این موارد رو هم کاربر ازش می بینه! مثلا در ادامه لوکیشینی رو مشاهد می کنید که احتمالا کمتر کسی بتونه بره اونجا و اینجاست که میگن دنیا مال پولداراست!

maryammasoumi__277934316_158545726607576_6401476017823526113_n

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی