|

مریم معصومی از هنر فاصله گرفت و بازیگر شد

راه بی نتیجه بازیگری مریم معصومی را بدنساز کرد؛ ازعلوم سیاسی تا باشگاه ورزشی

مریم معصومی

انگار مریم معصومی نیز چون بسیاری از بازیگران دیگر به تازگی راهش را از این حرفه جدا کرده و اخیرا در قالب یک مربی بدنسازی فعال است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز آمده ایم با خبری جالب در خصوص مریم معصومی. همانطور که خودتان نیز مطلع هستید دنیای سلبریتی ها در تمام جهان سرشار از مجموعه اخباری می باشد که دنبال کردنشان برای مردم جذاب است. در کشور ما نیز افراد معروف گاهی با حواشی  و گاهی با دستاورد هایشان به خبر روز تبدیل شده و مدام زیر ذره بین نقد و بررسی این و آن قرار می گیرند.

مریم معصومی

مریم معصومی هم سوار قطار خداحافظی از بازیگری شد

مریم معصومی اولی نبوده و احتمالا با این روند آخری نیز نیست. این روزها پس از برکناری یا کناره گیری برخی از فعالان حوزه سینما و تلویزیون شاهد مشغول شدن آنها به کاری دیگری که بعضا فرسنگ ها با دنیای هنر فاصله دارد هستیم. آنان که با تصویرشان روی کار آمده و در میان عموم صاحب مقبولیتی کم یا زیاد شده اند اما در ادامه ی مسیر تصمیم می گیرند و یا شاید مجبور می شوند به سمت عناوین شغلی دیگر بروند.

 

راه دراز مریم معصومی از علوم سیاسی تا ورزش

مریم معصومی را حتما می شناسید او متولد 24 اسفند ماه 1365 است که فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و عکاسی بوده اما در میان عموم مردم به عنوان بازیگر شناخته می شود. هرچند گویا این عنوان فقط تا همین اواخر به او تعلق داشته چرا که وی به تازگی و با انتشار چندین ویدئو و تصویر با محتوای ورزشی اعلام کرده که منبعد قصد دارد فعالیت ورزشی خود را در سمت مربی بدنسازی ادامه بدهد.

مریم معصومی

مریم معصومی بازیگر یا مریم معصومی ورزشکار

مریم معصومی گاها به مخاطبانش  در خصوص رژیم  ورزشی مناسب مطالبی را ارائه می دهد و خب باید گفت که این عمل وی  مورد استقبال آنها نیز قرار گرفته است. هرچند همین باعث شد که آن ها فرض را بر این بگذارند که دیگر بازیگر مورد علاقه ی خود را روی پرده ی سینما و یا قاب تلویزیون مشاهده نخواهند کرد. تصوری که البته با توجه به تایید او درست بنظر می رسد.

مریم معصومی

مریم معصومی صدف طاهریان می شود؟

همانگونه که گفته شد این عمل مریم معصومی با واکنش های متعددی از جانب کاربران فضای مجازی رو به رو شده است. برخی بر این عقیده هستند که وی تمام تلاشش را کرد که در سینما دیده شود اما جز چند حضور نه چندان موثر در حوزه بازیگری فراتر نرفت و اکنون نیز دریافته که احتمالا استعدادش در زمینه های دیگر است. برخی نیز بر این عقیده اند که او از فاز هنر خارج شده و مسیری چون مسیر صدف طاهریان را در پیش گرفته است. او در خصوص کامنت یکی از دنبال کنندگانش که نوشته بود: حسم میگه به زودی صدف طاهریان 2 رونمایی میشه نوشت: حستون اشتباه می کنه.

مریم معصومی

خلاصه ای از آنچه در مورد مریم معصومی می دانیم

مریم معصومی  اسفند سال ۱۳۶۵ در اصفهان و خانواده ای ۵ نفره به دنیا آمد. او دو خواهر و دوبرادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده محسوب می شود. وی با سریال سه دونگ سه دونگ به مخاطبان تلویزیونی معرفی شد. اما سریال هایی که تاکنون مریم معصومی در آن ها بازی کرده است  شامل سریال فاصله ها ساخته حسین سهیلی زاده در سال ۸۹ – سریال سه دونگ سه دونگ به کارگردانی شاهد احمدلو در سال ۹۰ – بازی در سریال پیدا و پنهان در سال ۹۲ و سریال های ۳۹ هفته، ماجراهای پریشان و همه چیز آنجاست در سال ۹۳

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی