|

تولد ساره بیات برای شوهرش که روی پله های شیشه ای گرفت؛ سلفی با خواهرش همرو متعجب کرد!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر جذاب ایرانیه که دو سه سالی میشه ازدواج کرده و حالا برای همسرش تولدی پر عشق گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیگه اون زمان گذشت که بازیگرامون با بازی های فراوون و دیده شدن های بسیار مشهور میشدن! الان تایم تایمه دیده شدن های اینستاگرامی هستش که می بینیم خانومای بازیگر هم در این راستا اصلا کم بیار نیستند و چند سالی میشه به شدت راه و رسم این مدل مشهور شدن رو بلدن! البته که سوژه مورد نظر ما بازیگر امروز و دیروز نیست و خانوم ساره بیات از دست هنرمندان جا افتاده و جذاب در این عرصه می باشند که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته اند. 

ساره بیات خیلی ساله که دیگه تلویزیون رو رها کرده و تنها در سینما و نمایش خانگی ایفای نقش داره. خانوم بازیگر همونطور که گفتیم در صفحات اینستاگرام میشه به راحتی مشهور شد، به شهرت خود بال و پر داد و حالا می بینیم این هنرمند مغروره ما هواداران بسیاری در این فضا دارد. ساره بیات البته که هر چیزی رو تو صفحش به اشتراک نمیذاره و اونچه که از خانوم بازیگر می بینیم یکسری عکس و ویدیو های معمولا خانوادگی هستند که نشون میدن ساره بانو تا به چه اندازه عاشق و شیفته خونوادش هستش و از نشون دادن اعضای خونشون هیچ ناراحتی نداره. چرا که برخی از هنرمندان هستند که حتی همسر و فرزندشون رو هم تا به حال در هیچ کجا نشون ندادن چه برسه به پدر و مادر و فضای مجازی.

ساره بیات شاید بهش نیاد، اما به شدت تو اینستاگرام فعالیت میکنه و پست میذاره. وی در آخرین تصویری که منتشر کرد تولد همسرش رو تبریک گفت و با انتشار عکس که در ادامه مشاهده می کنید نوشت: همسرم، عشق، همسفرم...
تولدت مبارک

download (3)

ساره بیات تیپ زده بود ولی از جشن حافظ جا موند؟

می بینیم که یکی پس از دیگری تصاویر خانوما و آقایون بازیگر داره منتشر میشه و خب برخی دوست داشتن زود تند سریع عکساشون رو به اشتراک بذارن و برخی مثل خانوم لیندا کیانی بعد از چند روز تازه از عکسای جذابشون رونمایی کردن. شاید بپرسین اصلا داریم در مورد چی صحبت می کنیم؟ که خب باید در پاسخ بگیم به تازگی جشن حافظ رو داشتیم که خیلی از خانومای بازیگر تصاویر فوق العاده ای از استایل های متفاوت و شیک خود منتشر کردند. اما تصویری از ساره بیات در نیومد چرا؟

یعنی خانوم بازیگر در این مراسم حضور نداشند و یا دوست نداشتن عکسی از خود رونمایی کنند که خب باید گفت در هر دو صورت هوادارای ساره بیات در انتطار عکس بودن و چیزی نصیبشون نشد. آخه ساره بیات از دست هنرمندانی می باشد که به مانند آقای گلزار طرفدارای ریسه شده در حال گریه و زاری داره! 

1656146876_189_Untitled

اما چه خبر از شغل پر سر و صدای دوم ساره بیات؟

اما از کار و مشغله ساره بیات که بگذریم و برسیم به این روزهای ساره بیات باید بگیم که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما مدتی میشه که سرگرم شغلی دیگر شده. شغلی که میون خانومای بلاگر و بازیگر پولدار زیاد دیده میشه.

احتمالا حدس زدین که سالن آرایشی میتونه باشه چرا که معمولا دید میشه اقایون بازیگر به عنوان شغل دوم میرن سراغ رستوران و طلافروشی، خانومها هم سالن آرایشی و خدمات بانوان براشون جذابترینه چرا که هم درآمدی به شدت فضایی داره و هم پرستیژ واسه مدیریت! اخه میدونید که دیگه این روزا بانوان ایرانی به جایی رسیدن که حتی شده با قرض و قوله باید به مژه و ناخن و ژل لب و عمل بینیشون برسن که ابته این موضوعات همش بار منفی نداره و خیلیم به خود رسیدن خوبه، اما بینید این مسائل تا به کجا پیش رفته که هر خانوم پولداری از راه میرسه میزنه تو این کار از بس که تقاضا زیادیه!!

campec.ir_354207520_805549730873306_3863026183751547120_n

در ادامه می ببینیم سالن تازه افتتاح شده ساره بیات رو که حال و هوایی اروپایی طور داره!

sarehbayat__s+instagram+2023-7-19+story

با دیدن این تصویر از ساره بیات و خواهرش هنگ خواهید کرد!

اگه بخوایم کمی هم به زندگی خصوصی و خانوادگی ساره بیات ورود کنیم باید بگیم که ساره بیات خواهری داره به نام سروین بیات که چند سالی میشه با آقای رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و در هلند زندگی میکنند. ساره و سروین که از کودکی در شرایط مرفه و خوبی بزرگ شدن، حالا هم به همون منوال لایف استایل دارند. ساره بیات به شدت آبجی کوچیکه رو دوست داره و علاقه زیادی نسبت به پسرش دوران نشون میده جوری که انگار نه انگار ساره خالشه و گویی خانوم بازیگر مامان جانه آقا دورانه! اما از این ها گذشته ساره بیات در صفحه اینستاگرامش همیشه جوری برای خواهر و مادر پدرش کپشن می نویسه که واقعا جذاب و پر از عشق هستند.

ساره بیات مدتی پیش تصویری از بچگی خود در کنار سروین منتشر کرد که هر دو چهره هایی نمکی و ناز دارند، اما  سوال اینجاست که ساره 11 سالی از سروین بزرگتره بعد چجوری در این عکس فاصله سنی دو دختر انقدر کمه؟!!!

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی