|

خونه ی رویایی خواهره "ساره بیات" تو دبی با استخر هوایی / برا مدرسه ی بچش خاویار گذاشت

sare bayat-shayanews

ساره بیات از اون دسته از بازیگرهایی هست که بی حاشیه و آروم فعالیت میکنه و از حواشی بیزاره و همین موضوع اون رو خاص کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات از نمونه بازیگرهایی هست که خیلی مرموزه و نمیشه چیزه زیادی ازش دونست که البته دلیلی موضوع میتونه خود خانوم بازیگر باشه گه خیلی آروم و بی حاشیه زندگی میکنه و از پرستیژ بالایی بین مردم و طرفداراش برخورداره و تا به امروز به هیچ وجه سعی نکرده که با حاشیه دیده بشه چرا که ساره بیات قدرت بازی خوبی داره و ثابت کرده که میکنه با هنر و استعدادش به قدری بدرخشه که اصلا نیازی به این حرکات نداشته باشه چون این روزا خیلی از افراد خصوصا بازیگرها هستن که برای خودشون حواشی عجیبی میسازن تا بیشتر و بیشتر دیده بشن.

از موضوعاتی که در خصوص ساره بیات بسیار جلب توجه میکنه کاریزمایه بالای اونه و البته که خیلی ها معتقد هستن که ساره بیات از اون دسته از افرادی هست که حسابی مفروره و هر کسی رو به دایره ی اجتماعیش راحت نمیده و ین بازیگرها هم با افراد کمی از همکاراش دوست هست و انوطور که باید و شاید از اکیپی چرخیدن مثل خیلی از بازیگرای خوشش نمیاد و در کل دوست داره که خیلی ملو و آروم باشه در اکثر موارد ولی خب یه مقدار انگار از این حالت خارج شده و سعی کرده که بیشتر تو دل مردم باشه چون اخیرا سالن زیبایی خودش رو افتتاح کرد که حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون میگیم.

ساره بیات

ساره بیات سروین رو معروف کرد یا شوهرش!

دقت کردیدن که در برخی از موارد یه سری از بازیگرا هستن که به علت معروف بودن خودشون اعضای خونوادشون هم معروف میشن و به چشم میان و توی مجازی حسابی جذب فالوور میکنن مثلا شاید براتون جالب باشه که معروف بودن مهدی قایدی که فوتبالیست هست باعث شد همسرش و حتی خواهرش زهرا قایدی بتونن توی اینستاگرام یه عالمه فالوور داشته باشن که خب این موضوع به علت وجود مهدی قایدی بود. بنابراین مجازی یه همچنین قدرتی میتونه داشته باشه که نه تنها خود فرد رو بالا ببره بلکه یه عالمه از اعضای خونواده ی اون رو بیاره تو ذره بین.

اما موضوع درباره ی ساره بیات جوره دیگه ای هست؛ احتمالا که بدونید ایشون یه خواهر به اسم سروین داره و ایشون با فوتبالیست معروف یعنی رضا قوچان نژاد ازدواج کردن و از این ازدواج صاحب یه فرزند هم شدن حالا به نظره شما معروف بودن ساره بود یا رضا قوچان نژاد که باعث شد سروین خانوم به چشم بیاد؟ احتمالا هر دو یعنی در این مورد بازیگر بودن ساره و فوتبالی بودن رضا خان و در نهایت فامیل شدن اون هه باعث بیشتر به چشم اومدنشون شد نه این که تازه اون ها رو معروف کنه چون خودشون معروف بودن و در نهایت هم پل ارتباطی بین این دو یعنی سروین دیده و معروف شد.

ساره بیات

خونه ی عشق ساره بیات

این روزا دیگه خیلی از بازیگرا هستن که یا خودشون ساکن خارج از کشور هستن و یا یکی از اعضای خونواده ی اون ها خارج از کشور زندگی میکنه و البته که میدونید که ویزا گفتن برای کشورهای دیگه به عنوان یه بازیگر میتونه یکی از کارهای راحت باشه مثل آب خوردنه چرا که خیلی از کشورا به افراد معروف در زمینه های مختلف ویزا اعطا میکنن و حتی خیلی از بازیگرامون هستن که اقامت یه کشور خارجی رو دارن و حتی در اون کشور هم ساکن هستن و فقط برای بازی در پروژه های مختلف هست که به ایران میان و بعد از اتمام کار هم برمیگردن.

حالا در مورد ساره بیات هم این موضوع راجبه خواهرش صدق میکنه یعنی این بازیگر احتمالا قصدی برای از ایران رفتن نداشته باشه چرا که این روزا سالن خودش ر هم زده و احتمالا سرش حسابی شلوغ باشه ولی سروین خانوم به همراه رضا همسرش ساکن خارج از کشور هستن و حالا ساره بیات هم به تازگی به خواهرش و خونوادش سر زده و یه استوری عجیبی گذاشته که خب از ساره بعید بود! حالا داستان چیه؟ ایشون از برج های موجود توی شهر که احتمالا دبی باشه عکس گذاشته و نوشته خونه ی عشق و خواهرش و رضا خان رو تگ کرده که خب یه مقدار حرکت فخرفروشانه ای به نظر اومد.

ساره بیات

تغذیه ی اروپایی خواهر زاده ی ساره بیات

گفتیم که ساره بیات از اون دسته از بازیگرا هست که بی حاشیه زندگی میکنه و حتی در مواقعی که براش حاشیه پیش میاد هم یه جواریی شفاف سازی میکنه مثلا در رابطه با رفاقت ایشون و محمدرضا گلزار به عنوان دو همکار یه سری حواشی به وجود اومد که خانوم گفتن فقط همکاری و رفاقت بین این دو نفر نه چیزه دیگه و بعدش هم خیلی آروم و بی سر و صدا خبر ازدواجش با آهنگساز معروف یعنی علیرضا افکاری به گوش رسید.

ولی ساره هم در برخی از مواقع احساساتش رو توی پیجش بروز میده که خب برای مخاطب حرکت جالبی به نظر میاد مثلا ایشون این اواخر استوری خواهرش رو که از تغذیه ای که برای روز اول پیش دبستانی پسرش گذاشته بود رو ری استوری کرد و به خواهر زادش که احتمالا هنوز حتی سواد نداره این موضوع رو تبریک گفت!

ساره بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    خوش به حالشون

  • سارا ارسالی در

    استایل ساره بیات رو خیلی دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی