|

دک و پز سر به فلک کشیده ساره بیات با خونه ی لاکچریش؛ کنار همسرش تو لباس عروس چه خوبه!

sareh bayat shayanews

ساره بیات بازیگر مشهوریه که این روزا سالن دار هم شده و حالا همراه با همسرش به رستوران هایی سوپر لاکچری میره.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ساره بیات رو میشه از بازیگرای جذاب و پرطرفداری دونست که خیلی زودتر از اونچه که باید، به شهرت و البته محبوبیتی آنچانی رسید! چرا که خانوم بازیگر در تلویزیون تنها سابقه بازی در یک سریال رو داشت و اونهم سریال "یک مشت پر عقاب بود" بود و یهو دیدیم ساره بیات کار بعدیش رو در فیلم "جدایی نادر از سیمین" بازی کرد که خب این خودش یه دست آورد خفن به حساب میاد چرا که میدونید بازی در کنار بازیگرانی همچون شهاب حسینی و لیلا حاتمی و پیمان معادی میتونه رزومه ای جذاب برای یک هنرمند باشه! ساره بیات بعدتر در سریال نمایش خانگی "عاشقانه" دیده شد که خب میشه گفت اوج کارنامه کاری و جذابیت این بازیگر دهه پنجاهی با این سریال کشیده شد بالا، اما خب چه بالایی؟ اینجوری که شد بازیگری که شب و روز داره کامنتای منفی و منفورانه می بینه.

اما از اونچه که در گذشته ساره بیات رخ داده بیایم بیرون و برسیم به حال و روز این روزهای خانوم خانوما، باید بگیم که ساره بیات در تمام سوابقی که نام بردیم شوهر دار بود اما خب در واقعیت مجرد بوده و تا به اون تایم طعم ازدواج رو نچشیده بود تا اینکه گذشت و گذشت و ستاره بانو هم نیمه گمگشته خودش رو پیدا کرد. علیرضا افکاری همسر ساره بیات است که البته از ازدواج قبلیش فرزند نیز دارد. اما خب با ساره بانو هنوز پدر نشده و هنوز دارن عاشقی میکنن! ساره بیات اینطور که مشخصه و داره نشون میده، روزگار خوش و خرمی در کنار همسرش داره که خب میشه گفت مشخصه درک مقابل بسیاری دارن که خب چراشو در ادامه خواهیم گفت اما ابتدا تصاویری از وی در کنار علیرضا افکاری مشاهده می کنید که رفتن ددر و تو یه رستوران لوکس در حال وقت گذروندن هستند.

ناگفته نمونه این اولین باری نیست که ساره بیات تو رستوران عکس میذاره و اصولا خانوم خانوما این حرکت رو خیلی دوست دارند! 

sarehbayat__s instagram 2023-7-23 story

sarehbayat__s instagram 2023-7-23 story (1)

عکسی که دیدن هیچ، با داخل خونه زندگی فوق لاکچری ساره بیات آشنا بشیم!

همونطور که دیدین تصویر بعدی هم فضای جذاب رستوران ظاهرا بوده که البته برخی از کاربران از اونجایی که ساره بیات به شدت مایه داره، گفتن فضای خونه زندگی خانوم خانوما و همسرش می باشد. 

چرا این گفته ها ذکر شده؟ چون ساره بیات دقیقا این حرکات رو قبلا هم بارها و بارها زده و این اولین باری نبود که خانوم بازیگر رو با این تصاویر دیده ایم. ساره بیات از وقتی که ابهتی شهرت دار در این عرصه شگفت انگیز پیدا کرد، به وفور دیده شده که از داخل و خارج خونش (بهتره بگیم قصرش) تصاویر مختلفی رو منتشر کرده! بله درست شنیدین! ساره بیات بارها پیش اومده و حتی اگه همین حالا هم به پیجش سر بزنید و یا در گوگل سرچ کنید با یه عالمه تصویر از داخل خونه خانوم بازیگر مواجه خواهید شد که می بینید دست کمی از تصویر بالا نداره!

1-Untitled7363eye636eeye

sarebayat3-vaghtesobh-576x1024

Untitled

ساره بیات با آقای موزیسین روحیه ای زنانه و لطیف پیدا کرد!

اما بالاتر گفته بودیم که ساره بیات بعد از ازدواجش تغییر کرد که خب در این باب باید خاطر نشان کرد ساره بانو تا پیش از ازدواجش به شدت چهره ای مغرور بود. البته که حالا هم هستا اما میشه گفت غرور حال حاضر ساره بیات نرم تر و لطیف تر شده جوری که به طور کامل و واضح حتی تو تصاویر خانوم خانوما هم دیده میشه. 

صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده سلیقه و افکار اون شخص هستش که خب در رابطه با ساره بیات موارد تا به اینجا گفته شده کاملا مشهود بوده. ساره بیات حالا که با همسری پخته زیر یک سقف زندگی میکنه، دیده میشه که روحایتی زنانه تر پیدا کرده و این جاست که باید گفت قلق هرکسی دست یک نفر هست! بله هست!

1695379

ساره بیات و رضا قوچان نژاد به حاشیه ای عجیب ورود کردند! خانوم یواشکی شده بازیگر!

همونطور که گفتیم ساره بیات در لایف استایلی بسیار لوکس زندپگی میکنه این مدلی هم نبوده که با بازیگری پولدار شده باشه، بلکه از پیش هم تاینچنین بوده. سروین بیات خواهر کوچیکه ساره می باشد که همسر رضا قوچان نیاد است و سالهاست در هلند زندگی می کند. اما این خونواده که در پر قو دختران خود را نگه داشتند با بازیگر شدن دختر بزرگه هم به دشت مخالف بودند. 

ساره بیات نیز همانند بسیاری خانومای بازیگر به راحتی پا به این عرصه نگذاشت و ابتدا با مخالفت های شدید خانواده اش روبرو بود. به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود و شد!

ساره+بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی