|

خونه ساره بیات که پزشو داد یه تیکه از بهشته؛ با گلزار عکس انداخت با آیسان نه!

SAREH-BAYAT SHAYANEWS

ساره بیات بازیگریه که به پرستیژ و غرورش معروفه و زبونزد که حالا به تازگی با عکسی که منتشر کرده برای خودش حواشی به وجود آوورده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات از اون بازیگرایی هست خانوم حسابی مغرور و با پرستیژه و یه جوریه که آدم حس میکنه این زن اصلا نمیخنده و خیلی خشک و جدیه ولی دیدین اینجور آدما اصولا بین دوستاشون و خونواده خیلی هم بذله گو و بشاش هستن بنابراین میشه گفت که یه جورایی ساره بیات از اون دسته از بازیگراست که خانوم مرزهای سفت و محکمی داره که کسی نمیتونه از اون ها رد بشه و وارد حریم خانوم بشه بجز اون هایی که خودش بهشون اجازه بده البته که باید بگیم ساره بیات حق داره.

چرا که این روزا دیگه احتراما مثل سابق حفظ نمیشه و خیلی ها نیومده پسرخاله میشن! بگذریم و برسیم به ساره خانوم که اولین چیزی که راجبش وجود داره این هست که این بازیگر برای پولدار شدن این حرفه رو انتخاب نکرده چون خانوم از اول که چشم به جهان گشوده تو یه خونواده ی حسابی پولدار بوده و میشه گفت که تو پره قو بزرگ شده و هیچ وقت طعم بی پولی رو و یا ته کشیدن حقوق تا آخر ماه رو نچشیده و الان هم با ازدواجش با آهنگساز معروف یعنی علیرضا افکاری تو زندگیه متاهلیش هم حسابی پول روی پول میذاره. حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشیه این بازیگر حرف میزنیم، پس با ما همراه باشید.

ساره بیات بازیگر

ساره خانوم شوهرو تو جمع راه نداد وایساد کنار رفیقش!

رفاقت بین بازیگرا یه چیزه عادیه همونطور که شاید شما با همکارتون دوست باشید ولی در مورد بازیگرا یه وقتایی رفاقت از نظر مردم غیرمعمولی میشه، اونم وقتیه که این رفاقت بین یه بازیگر خانوم و آقا باشه، حالا چرا اینو میگیم چون ساره خانوم و آقای گلزار از رفیقای قدیمی هم هستن و وقتی برای اولین بار مشخص شد که این دو بازیگر باهم علاوه بر همکاری رفاقت هم دارن خیلی ها در این مورد گارد گرفتن و حتی یه سری شایعه ها هم برای این دو نفر ایجاد شد که مبنی بر این بودن که این دو نفر باهم رابطه ی عاشقانه دارن!

خب بعد از ازدواج ساره و ادامه ی رفاقتش با گلزار این شایعات خاتمه پیدا کرد و حالا به تازگی خانوم یه عکسی منتشر کرده که تو اون با گلزار و خواهرش سروین و شوهر و بچه ی خواهرش حضور دارن و جای آقای افکاری خالیه که خیلی ها به این موضوع خرده گرفتن و گفتن آقا دوماد کجاست ولی هدف ساره از این عکس ابراز دلتنگی بود چون همه ی افراد در خارج از کشور زندگی میکنن، گلزار که تو دبی هست و سروین، خواهره ساره هم تو اروپا.

ساره بیات بازیگر

اینجا خونه ست یا یه تیکه از بهشت که روی زمین نمایان شده

این که بازیگرا و افراد سلبریتی تو یه جامعه جزء قشر مرفه محسوب بشن کاملا طبیعیه چه تو ایران چه تو خارج از کشور ولی یه موضوعی که هست خیلی ها بعد از بازیگر شدن پول دار میشن و خیلی ها هم با بازیگر شدن فقط به حساب بانکیشون اضافه میکنن مثل ساره بیات که گفتیم خانوم از اول جزء قشر مرفه محسوب میشده و غرور و فخر تو چشماش احتمالا به خاطره همین موضوع باشه که نداری و چاله چوله تو زندگیش نبوده که بخواد با بازیگر شدن پرش کنه و به نون و نوایی برسه!

حالا در این بین هم خانوم بازیگر یه عکس منتشر کرد که توی اون یه تیکه از خونه باغشون رو مشخص شده و مراسم گلاب گیری راه انداخته و یه نموره فخر فروشی کرده و تو کپشن از خونواده ی باکلاسش که از بچگی خانوم رو کلاسای مختلف هنری فرستادن حرف زده که خب یه مقدار این حرکتش از ساره بیاتی که ما میشناختیمش بعید بود چون گویا ایشون هم مثل خیلی از بازیگرای حال حاضر یه تمی از شوآف داشته و رو نمیکرده ولی در نهایت طاقت نیاوورد و بروزش داد!

ساره بیات بازیگر

ساره بیات بازیگر

ساره بیات رو در حال وزن کردن ندیده بودیم که دیدیم

ساره بیات کلا اهل گذاشتن عکس های شیک و مجلسی هست و خانوم یه جورایی تو اینستاگرام فعالیت میکنه که پرستیژ خودش رو حفظ کنه و همیشه صدرنشین مغرورا و باکلاسا باشه بین سلبریتی ها ولی گویا به تازگی این خانوم خانوما رویه رو عوض کرده وخاکی تر شده که البته این موضوع رو میشد بعد از ازدواجش هم حس کرد ولی خب نه تا این حد میگید چرا؟

چون آخرین پست خانوم که به تازگی هم گذاشته مربوط به این بانو تو یه زمین کشاورزی هست که خیلی خاکی و به دور از تشریفات نشسته رو زمین داره گوجه و بادمجون وزن میکنه! در خصوص این عکس هم گفته که صاحب این زمین که خانوم تو عکس هست به ایشون اجازه داده که خودش شخصا بره و این ها رو بچینه و این کار تاثیر خیلی خوبی تو روحیه ی خانوم خانوما گذاشته و خستگی که یه مدت دچارش بوده رو کاملا شسته و رُفته.

ساره بیات بازیگر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی