|

انگشتر 1000 قیراط "ساره بیات" که جهت فخر استوری کرد | محل کسب خانوم تکه ای از پاریسه

sare bayat-shayanews

ساره بیات بازیگری شناخته شده ای است که به گزیده کار بودن معروف هستش، این بازیگر در حال حاضر همسر آهنگساز معروف یعنی علیرضا افکاری هست.

لینک کوتاه کپی شد

ساره بیات / بیوگرافی ساره بیات / عکس ساره بیات / شوهر ساره بیات / حواشی ساره بیات

ساره بیات از بازیگرایی هست که خیلی از افراد ایشون رو به خاطر پرستیژ بالایی که داره تحسین میکنند چرا که که این بازیگر هم در انتخاب نقش و هم در نقش آفرینی بسیار با دقت عمل میکنه و میشه گفت که یه بازیگر گزیده کار هست که به همین دلیل تونسته برای خودش کارنامه ی کاری موفقی تدارک ببینه اما نکته ی دیگه ای که در خصوص ساره بیات وجود داره بی حاشیه بودن این بازیگر هست ولی خب احتمالا بدونید که این اواخر درگیر یه سری از حواشی ها در خصوص افتتاح آرایشگاهش شد.

یعنی با این حساب میشه گفت که ساره بیات در حال حاضر یک سالن دار هم محسوب میشه اون هم توی شمال شهر تهران و انگار که بین بازیگرای خانوم این یک قرارداد شد که آرایشگاه بزنن و بین بازیگرای آقا هم زدن رستوران باب هست. اما برسیم به فعالیت های مجازی ساره بیات که باید خانوم بازیگر از اون دسته از افراده که در صفحه ی مجازی خودش بسیار شیک و مجلسی فعالیت میکنه و اونقدرا که باید در این فضا از خودش فیلم و عکس منتشر نمیکنه ولی حالا به تازگی یه کلیپ از خودش منتشر کرده که نکته ی جالبی داشته برای کاربرا که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

ساره بیات

انگشتر سنگین و گرون ساره بیات که میشه باهاش چهارتا خونه خرید

این روزا دیگه خواه یا ناخواه هر حرکتی توی فضای مجازی میتونه سوء تعبیر داشته باشه و یه جوره دیگه به نظر بیاد چرا که آدم هایی با دیدگاه های متفاوت هستن توی این فضا که هر کدوم میتونن نظرهای مختلفی داشته باشه و این باعث میشه بعضی از مواقع افراد برداشت هایی داشته باشن که شاید منظور و مقصود شخصی که حالا پست و یا عکسی منتشر کرده نبوده باشه که خب متاسفانه گریزی هم ازش نیست و نمیشه براش کاری کرد چون کنترل کردن افراد از توان ما خارج خواهد بود.

حالا به تازگی خانوم ساره بیات هم یه کلیپی از خودش منتشر کرده که یه سری ها برداشت دیگه ای از این کلیپ داشتن؛ داستان از این قرار بود که ساره خانوم فیلمی از بودنش تو یک حیاط رو گذاشته که وقتی برگ های درخت توی حیاط رو کنار میزنه یه خوشه انگور وسط برگهاست ولی نکته ای که تو این ویدیو وجود داره انگشتر به شدت گرون خانوم بازیگر هست که توجه هر کسی رو جلب میکنه که خب خیلی ها اصلا داستان ویدیو که نشون دادن میوه ی روی درخت بوده رو فراموش کردن و چسبیدن به این که ساره خانوم داره با انگشترش فخر فرشی میکنه!

آرایشگاه ساره بیات یه تیکه اروپایی وسط ایرانه

گفتیم که این روزا انگار بین بازیگرای خانوم یه قرارداد نانوشته هست که طبق اون انگار خانوم های بازیگر یه سالن میزنن با مدیریت خودشون و یه جورایی برای خودشون برندسازی میکنن و اینجوری میشه که به خاطر اسم و رسمی که دارند کارشون حسابی میگیره و البته که از اون ور مسلما حساب بانکیشون هست که نجومی شارژ میشه و میشه ازش به عنوان پول روی پول گذاشتن یاد کرد که خب ساره بیات هم از قافله عقب نمونده و به این عرصه ورود کرده.

هرچند درسته که با وجود این که وقتی در ابتدای امر سالن ساره بیات به خاطر یه سری از مسائل اخلاقی پلمپ شد و خیلی از کاربرا براشون سوال بوده که اصلا چرا یه بازیگر باید بره سمت سالن زدن و کارای اینجوری ولی خب بالاخره سالن این بازیگر هم از پلمپ دراومد و الان در حال کار هست و عکس زیر یه نمای کوچیک از این آرایشگاه هست که میشه کاملا به شیک و لاکچری بودن اون به راحتی پی برد.

ساره بیات

وقتی کاربرا از زیبایی مادر ساره بیات شوکه میشن

خیلی از افراد دوست دارن که راجبه بازیگرا و سلبریتی های محبوبشون بیشتر و بیتشر بدونن و اطلاعات بیشتری داشته باشن مثلا بدونن دوستان این افراد چه کسانی هستن، خونواده شون چه شکلین و... که خب در بعضی از موارد برخی از این افراد معروف هم عکس هایی با خونواده و دوستانشون منتشر میکنن که بسیار هم مورد اسقبال طرفداراشون قرار میگیره که ساره بیات هم یکی از این دسته از افراد بوده.

مسلما میدونید که ساره بیات یه خواهر داره به اسم سروین که با رضا قوچان نژاد ازدواج کرده و خارج از کشور به سر میبره ولی موضوعی که راجبه ساره خانوم وجود داره این هست که ایشون یه عکسی با مادرشون منتشر کردن که خیلی از کاربرا از زیبایی خیره کننده ی مادرشون تو سن بالا متعجب شدن و البته که از شباهت زیاد دو خواهر به مادرشون هم حرف زدن و گفتن که کاش آدم پیر میشه هم اینجوری پیر بشه!

ساره بیات

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی