|

رونمایی "ساره بیات" از فضای اروپایی سالن زیباییش که خیلی گرونه؛ همسرش چه کرمی زد بهش!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از اونجایی که تازگیا زده تو کار خوشگلاسیون خانومها، خب هزینه زیاید برای کارش کرد و اینبار از قسمت اروپایی سالنش رونمایی ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات رو قطعا باید مِن جمله هنرمندانی دونست که در این عرصه شگفت انگیز فعالیت بسیاری داشتن تا به این جایگاه رسیدن، اما خب دست تقدیر و خوش شانسی هم همراهشون بوده و یاریشون کرده تا خیلی بهتر از اونچه که فکرشم نمیکردن بشن! مثلا خود ساره بیات فکرش و میکرد که یه روز کلی طرفدار بخاطرش گریه کنن؟ قطعا چنین اتفالقی خیلی کم پیش میاد که بازیگری اونقدر محبوب شده باشه که براش زار زار اشک بریزن! ساره بیات به مانند محمد رضا گلزار چنین اتفاقی براش افتاد و هواداراش رو تا به این حد رسوند. ساره بیات ابتدا با بازی در سریال "یک مشت پر عقاب" بود که به دنیای بازیگری شناسونده شد اما خب باید گفت اوج کار خانوم خانوما با ایفای نقش در فیلم "جدایی نادر از سیمین" بود که شکل گرفت و بعدتر هم با سریال نمایش خانگی "عاشقانه" به شهرتی باور نکردنی رسید.

البته که این باور نکردنیه دو وجه داره. اولیش اینکه خیلی مشهور شد و دومیش اینکه ساره بیات با این سریال و با توجه به نقش منفی که داشت به شدت منفور شد! درست مثل فریبا نادری که با بازی در سریال ستایش یه جور تو چشم مخاطب خار شد که شاید تو خواب هم نمیدید! ساره بیات نیز چنین رویدادی براش رخ داد و باید بگیم این نیز از اتفاقاتی هستش که برای معدود نقش هایی پیش میاد که تا به این اندازه به خاطر نقش، مخاطب از بازیگر هم بدش بیاد!

635268707560034793

پرستیژ ساره بیات با شغل جدید رفت بالا؟ ولی جیبشو واسش خالی کردا

اما از کار و بار که بگذریم و برسیم به این روزهای ساره بیات باید بگیم که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما مدتی پیشه که سرگرم شغلی دیگر شده. شغلی که تو بند و بساط خانومای بلاگر و بازیگر پولدار زیاد دیده میشه. احتمالا حدس زدین که سالن آرایشی میتونه باشه چرا که معمولا دید میشه اقایون بازیگر به عنوان شغل دوم میرن سراغ رستوران و طلافروشی، خانومها هم سالن آرایشی و خدمات بانوان براشون جذابترینه چرا که هم درآمدی به شدت فضایی داره و هم پرستیژ واسه مدیریت!

اخه میدونید که دیگه این روزا بانوان ایرانی به جایی رسیدن که حتی شده با قرض و قوله باید به مژه و ناخون و ژل لب و عمل بینیشون برسن که ابته این موضوعات همش بار منفی نداره و خیلیم به خود رسیدن خوبه، اما بینید این مسائل تا به کجا پیش رفته که هر خانوم پولداری از راه میرسه میزنه تو این کار از بس که تقاضا زیادیه!! در ادامه می ببینیم سالن تازه افتتاح شده ساره بیات رو که حال و هوایی اروپایی طور داره!

sarehbayat__s instagram 2023-7-19 story

چرا همه سلبریتی ها زدن تو کار سالن؟ دکتر مهندسا کوشن؟

احتمالا با دیدن متن بالا برای شما هم سوال شد که چرا همه رفتن سراغ این کارا؟ سوال اینجاست که واقعا تا به این اندازه آرایشگاه و سالن های خدمات زیبایی زدن واجبه؟ فضاهایی که به خصوص اگر صاحبانی همچون ساره بیات داشته باشن قیمت های سر به فلک کشیده هم دارند و با ارائه آیتم های خوشگلاسیون چهره هایی مصنوعی و شبیه به هم در بیارند! 

از این ها که بگذریم و برسیم به موضوعی که در این روزها تو جامعمون بیداد میکنه باید بگیم که هستند دختران و بانوانی که آموزش هایی مثل کاشت ناخن و کاشت مژه و تزریقاتی به مانند لب و گونه و .... می بینند و در نهایت اونچه که بیشتر یاد داده میشه این موارد هستند نه موضوعاتی به مانند مهندسی و پزشکی و ...! چرا؟ چون پول و درآمد در این مشاغله و هر چه که تقاضا بیشتر باشه خب عرضه هم فراوون تر میشه و در نتیجه مطلبی که تو ابتدای متن اشاره کردیم خانومای بایگر همه و همه به عنوا شغل دوم سالن آرایشی رو انتخاب کردن!!!

در ادامه ببینیم ویدیویی از افتتاحیه سالن ساره بیات که همون اول پلمپ شد!

ساره بیات قبل ازدواجش خشک بود مثل کویر! انگاری آقاشون نرم کننده زده بهش!

اما کمی هم از داستانای سالن و راه درآمدی ساره بیات که بیایم بیرون و کمی بریم عقب تر، میرسیم به تایم مجردی خانوم بازیگر. 

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر می کند. اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

sare-bayat-vaghtesobh-1

کمی بیشتر با ساره بیات

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده موسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت.

ساره+بیات

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی