|

زن بهرام رادان اینجوری حاضر شد بره پاگشای دعوتیه فامیل شوهر؛ چه غذاهای لاکچری

MINA-MOKHTARI SHAYANEWS

مینا مختاری همسر بهرام رادان یکی از طراح لباس های موفق هست که علاوه بر اون کار مدلینگ هم انجام میده و استایل های زیبای زیادی داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بلاگر شدن این روزا خیلی راحت شده فقط باید اولش یه پولی تو جیبت باشه که یه چنتا عمل و صافکاری انجام بدی و اگر تونستی و راه داشت این وسط وسطا یه مقدار هم قیافه رو فضایی کنی و اگر شش ضلعی بشه که چه بهتر بعد هم شروع کنی برای خودت حاشیه ساختن و کلیپ های عجیب و غریب پست کردن و نشون دادن این که میتونی دیگران رو سرگرم کنی و اینجوری میشه که تعداد فالوورا روز به روز بالاتر میره و تا به یه عدد قابل توجهی رسید میتونی تبلیغات بگیری و تو پیجت بذاری و از این راه کسب درآمد کنی ولی همه ی بلاگرا هم اینجوری نیستن مثلا مینا خانوم مختاری زن بهرام رادان هم یه بلاگره که خیلی شیک تر از اونچه که فکرش رو میکنید فعالیت میکنه و حسابی پرستیژ خودش رو حفظ میکنه حالا چرا اینو میگیم؟ چون مینا خانوم فقط با برندهای شیک و پیک و پدر و مادر دار کار میکنه و اصلا همکاری با هر کسی تو برنامه هاش نیست! حالا چی شد مینا مختاری بلاگر شد؟ 

مینا خانوم قبل از این که بلاگر بشه یه طراح لباس بود و هست که این روزا هم طراحی لباس عروسش به دستت خودش حسابی سر و صدا کرده، بنابراین میشه گفت که بلاگری تنها راه کسب درآمد این آدم نیست ولی بعد از این که آقا داماد تو سال عید سال 1400 ازدواجشون رو علنی کرد فالوور بود که سرریز میشد تو پیج این بانو و خب ایشون به خودش اومد و دید یه عالمه دنبال کننده داره و چرا نخواد که از این راه کسب درآمد کنه یعنی هم معروف بشه هم برای پیج کاریه خودش در زمینه ی طراحی لباس تبلیغات کنه و هم با برندهای خفن همکاری کنه و هم پول دربیاره، دیگه چی بهتر از این! ایشون هم زد تو کار و الان هم که خبر مراسم عروسیه شیک و پیکشون تو خارج از کشور حسابی دیده شد و مثل بمب ترکید فالوورای خانومم بیشتر شدن و این یعنی پول بیشتر تَرتَرتَر! حالا در ادامه راجبه حواشیه دیگه ی این زیبارو براتون صحبت میکنیم.

IMG_20230731_121443

زن بهرام رادان تو خوشتیپی حق خیلی ها رو هاپولی کرده

استایل و چهره ی افراد سلبریتی همیشه تو چشم بوده و هست و خیلی ها میخوان که در جریان تازه ترین عکس ها در خصوص استایل اون ها باشن و حتی ازشون برای تیپ و استایل خودشون الگو برداری هم میکنن ولی تو این بین یه سری از سلبریتی ها هستن که به عجیب بودن تیپ هاشون معروفن و فقط باید تماشاشون کرد و الگوبرداری ازشون میتونه کاره اشتباهی باشه چون اونا سلبریتی هستن و شاید با زدن همچین تیپایی راجبشون بگن که خاصن ولی اگ ما آدم های معمولی اون تیپ ها رو بزنیم مسلما اطرافیانمون میگن که خل شدیم مثلا هرگز توصیه نمیشه که تیپ های فرشته حسینی رو امتحان کنید و ازش ایده بگیرید برای استایل هاتون!

IMG_20230731_121328

اما برسیم به مینا خانوم که گفتیم خانوم خانوما یه پا طراح لباس ماهر هست و حسابی تو کاره خودش خبره و استاده و برای همین هم باید بگیم که این بانو حسابی میتونه آیتم های خوب رو با هم مچ کنه و کناره هم بذاره و در انتها یه تیپ خیلی شیک و مجلسی از خودش بسازه که میتونه تو هر مجلسی چشم ها رو به خودش خیره کنه مثلا به تازگی ایشون از خودش یه عکس منتشر کرده و از فالووراش هم نظر خواسته راجبه استایلش که انگار یه جوریه که بعد از عروسیش خانوم رو پاگشا کردن داره میره واسه یه مهمونیه شیک و اعیونی که از خونواده ی پولدار بهرام رادان برگزار کردن یه همچین مراسم هایی بعید نیست!

IMG_20230731_121452

وقتی خانوم هم حسابی خوشتیپه و هم حسابی رو فرم

میدونید که خیلی بهتره افرادی که مشغول به یه حرفه ای هستن از لحاظ ظاهری هم به اون حرفه ربط داشته باشن مثلا اگر بخواهید که تو یه باشگاه بدنسازی ثبت نام کنید و وقتی برای اولین بار میرید که با مربی صحبت کنید میبینید که خودش یه عالمه چربی شکم و پهلو داره آیا دلتون رضا میده که پیش این فرد برید و دوره بردارید برای لاغر شدن! مسلما خیر چرا که با خودتون میگید که اگر خیلی میتونست یه فکری به حاله خودش میکرد!

حالا در خصوص ستاره خانوم یه موضوعی که وجود داره این که خانوم خانوم دیگه رسما میخواد برای کارش از جون و دل مایه بذاره یعنی ایشون علاوه بر این که خوشتیپ هست خوش هیکل هم هست و مدل لباس هم میشه و البته که این خوش اندامی رو از رعایت رژیم خاص خودش با غذاهای مفید و مغذی به دست آوورده و میشه گفت که ایشون حسابی فکره همه جا رو میکنه و البته که غذاهای موجود تو رژیم ایشون خیلی گرونه و تهیه کردنشون کار هر کسی نیست بنابراین باید گفت که اینجا هم فرق رژیم های لاکچری و قشر ثروتمند با افراد معمولی مشخص میشه!

IMG_20230731_121509

IMG_20230731_121501

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی