|

"زن بهرام رادان" با جیب پر و تیپ خارجکیش وسط اروپا برق میزنه؛ رفیقش از ما بهترونه

MINA-MOKHTARI SHAYANEWS

مینا مختاری همسر بهرام رادان هست که این روزا علاوه بر این که طراحی لباس میکنه و مزون داره رو آوورده به بلاگری و از این راه کسب درامد میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بعضی از سلبریتی ها هستن و آشنا ها و خانوادشون به علت مشهور و شناس بودن اون ها برای مردم شناخته شدن و معروف شدن و حتی مورد داشتیم طرف فک و فامیلش از خودش معروف تر شدن مثل همسر و خواهر شاهرخ استخری و یا زن سپهر حیدری که کل اینستا رو با عکس هایی که از خودشون و خونه زندگیشون منتشر میکنه مات و مبهوت میکنه و یه عالمه هم فالوور داره حالا در این بین یکی از کسایی که حسابی تو مجازی بعد از ازدواجش معروف شد زن بهرام رادان هست یعنی خانوم مینا مختاری که خب قبلا هم به واسطه ی این که خانوم طراح لباس هست و کسب و کارهای آنلاین داره تو اینستا فعالیت داشت ولی بعد از انتشار کردن پست ازدواجشون که خیلی ساده و شیک بهرام رادان خبرش رو داد دیگه پیج خانوم از تعداد زیاد فالوور منفجر شد.

همین شد که الان مینا خانوم علاوه بر شغل هایی که داره یه پا بلاگر هم محسوب میشه که حسابی برای تبلیغ هایی که میگیره از جون و دل مایه میذاره و سبک خاص خودش رو تو تبلیغات داره که خب از این راه هم برای خودش کسب درامد داره ولی نکته ای که در خصوص مینا مختاری جالب هست اینه که خانوم با وجود این که همسر یه سلبریتی هست پوشش آنچنان سفت و محکمی داخل پیجش نداره و از این که این موضوع روی حرفه ی کاری همسرش هم تاثیری بذاره ابایی نداره و حالا به تازگی هم یه چندتا عکس خاص از خودش منتشر کرده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

تم

ظاهر متفاوت و بعید مینا خانوم تو خارج از کشور که تبلیغای لوکس میکنه

این روزا هر کدوم از بلاگرها یه سبکی برای تبلیغ دارن که البته خیلی از اونها هم یه جورایی دارن به سمت کپی برداری از هم دیگه و سناریوسازی های عجیب و غریب میرن که خب زیاد جالب نیست و موضوع رو لوس میکنه چون حتی تبلیغ هم باید جوری باشه که برای مخاطب جذاب باشه و اون رو تحت تاثیر قرار بده، حالا یه نکته ای که راجبه مینا خانوم مختاری وجود داره این هست که مینا مختاری با مستندات تبلیغ میکنه میگین چطور؟ اولا که ایشون کلا عادت داره همیشه و همیشه برندهای خیلی لوکس و لاکچری رو تبلیغ کنه و مثلا هیچ موقع یه پیج داغون رو خانوم تبلیغ نمیکنه چون اینجوری پرستیژ خودش پایین میاد و یه جورایی براش افت کلاس داره!

IMG_20230627_130820

بنابراین میشه گفت تو این مسئله وسواس خیلی زیادی به خرج میده و منظورمون از تبلیغ با مستندات چی بود؟ یعنی ایشون اگر قرار باشه تبلیغ محصول یا خدماتی رو بکنه اون رو روی خودش تست میکنه مثلا به همین تازگی خانوم تبلیغ پیج آرایشگاهی رو میکنه که موهاش رو توش رنگ کرده که خب این تبلیغش نامتعارف بود به خاطره حجابش که گویا خانوم باز هم طبق معمول برای تفریح و عشق و حال رفته خارج از کشور ولی در خصوص لوکس بودن برند اگر پیج این آرایشگاه رو ببینید بازیگرهایی مثل نازنین بیاتی هم همون جا موهاش رو رنگ کرده.

IMG_20230627_130759

مینا مختاری یه عشق سفر لاکچری پسند و لوکس

وقتی که زن یه سلبریتی و هنرمند باشی مسلما خیلی بیشتر از همیشه قراره تو چشم باشی و همه روت زوم کنن و یه ذره بین بزرگ روت باشه حالا مینا خانوم یکی از اون دسته از افرادی هست که اولش شاید به خاطره زن بهرام رادان بودن همه روش زوم کردن ولی الان خانوم خانوما فالوورهای پر و پاقرص خودش رو  داره این به خاطره خود شخص مینا مختاری هست و البته فعالیت هاش تو پیجش، حالا یعنی چی؟

IMG_20230627_130842

یعنی از صفحه ی خانوم آخرته لاکچری بودن میباره و آدم رو محو این همه کلاس میکنه چرا که خانوم دائم در حال سفر و عشق و حال و شیک پوشیه از آفریقا بگیر تا ترکیه و دبی و امثالهم  و یه عالمه لباس و چیتان پیتان مارک که آدم دوس داره که چیزایی که ایشون تو زندگی داره تجربه میکنه رو تجربه کنه حتی شده با دیدن عکس اون ها که همون لذتی رو به آدم میده که انگار خودت جای طرف هستی در حالی که نیستی! حتی برای این موضوع تو انگلیسی یه لغت هست به اسم live vicariously through someone  یعنی یه جورایی یه سری چیزها رو از طریق یه افرادی تجربه کنه در حالی که خودت اصلا انجامش ندادی!

IMG_20230627_130830

وقتی فن ها برای خانوم سنگ تموم میذارن

اگر دقت کرده باشین توی اینستاگرام وقتی یکی بالا میاد و خیلی معروف میشه یه عده براش فن پیج میزنن و به عنوان طرفدار اون یه سری عکس و فیلم ازش ادیت میزنن و میکس میکنن یا اخبار جدید و مرتبط با اون رو میذارن تو پیجشون که این اتفاق تنها در صورتی میفته که اون فرد در حد بازیگرها توی فضای مجازی معروف باشه و یه عده رو حسابی شیفته ی خودش بکنه که اینجا میشه گفت خانوم مختاری هم گویا به قدری محبوب شده که فن پیج داشته باشه و این فن پیج ها قربون صدقه ی خانوم هم برن و براش غش و ضعف کنن و عکس هایی مثل عکس زیر رو براش ادیت بزنن.

زن رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی