|

ویدیوی عروسی بهرام رادان و میناش که ما تو رویام نمی بینیم؛ لاکچری تر از گلزار و آیسان

bahram radan shayanews

تا به اینجا فیلم و عکس های مربوط به عروسی گلزار رو رویت میکردین و زین پس باید با عکس و ویدیو های بهرام رادان شب و روزتون پر بشه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بهرام رادان از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی ایرانی هستش که خیلی ساله تو این عرصه بزرگ و شگفت انگیز فعالیت داره و حال پس از تلاش های فراوون شده یکی از سوپراستار های خفن و با اعتبار سینمای ایران. بهرام رادان اما از دست چهره هایی هم بوده و هست که هیچگاه به تلویزیون محل نداد و کلا همیشه خواستار سینما و نمایش خانگی و البته درآمد و شهرت شاخشون بوده! خب خیلی از بازیگرا هستند که در این راستا برای دیده شدن یه عالمه تو جعبه جادو زحمت میکشن و بعد میرسن به پرده نقره ای! بهرام رادان هنرمندیه که اگه تنها اسمش تو تیتر یک پروژه خورده بشه بسه برای اون کار تا حساب مورد توجه قرار بگیره، دیگه چه برسه به اینکه درش ایفای نقش کنه و قطعا جایی که بهرام خان حضور داشته باشه نقش اولش دست رادانه ایرانه!

خب کمی از کار و بار بهرام رادان که دور بشیم و برسیم به حال و روز جدیدش و لایف استایلی که برای خود ساخته، باید بگیم که بهرام رادان در سیزده بدر سال 1401 بود که از همسرش مینا مختاری به طور علنی رونمایی ساخت. مینا بانو که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و داره، خیلی ساله که با بهرام رادان آشنا شده اما خب اون نقطه ای که این زوج تصمیم گرفتن تا همه چیز رو فاش کنند در تایم گفته شده بود.

گذشت و گذشت و ما هم تصاویر بسیاری از این زوج تو زندگی دیدیم، البته که تعداد تصاویر دو نفره خیلی کم بود و همه تو این فکر بودن که واقعا مگه امکان داره بهرام سینمای ایران یه عروسی نگیره؟ تا اینکه به تازگی ویدیویی همراه با همسرش به طور ست منتشر کرد و مورد توجهی عظیم قرا گرفت. در ادامه این ویدیو و مشاده می کنید.

عروسی فضایی و پر خرج بهرام رادان که برای ما مثل یه خوابه!

خب همونطور که مشخصه این ویدیو و عروسی به شدت اروپایی طور گرفته شده با هزینه ای فضایی که من و شما تو خواب هم نمیتونیم ببینیم. قطعا چنین عروسی هاییی تنها در توان امثال رادان ها گلزار ها هتسش چرا که حتی از قشر پولدار نشین هم باشید باز تا به این اندازه بریز و بپاش براتون قفله. علاوه بر اینها این چهره ها به دلیل شهرتی که دارند به خوبی میتونن ویدیوشون رو وایرال شده و دست به دست تو پیج ها ببینن که همین باعث میشه تا همگان بببینن و بدانند که خانوم یا آقای ایکس و ایگرگ به جرگه متاهلین جوین شدن اونهم چه جوین لوووکسی!

احتمالا شما هم با دیدن این ویدیو ناخوادگاه ذهنتون با عروسی گلزار مقایسه کرد و دیدین نه بابا ظاهرا این بازیگران مرد یکی پس از دیگری در حال مسابقه و رقابت هستند و در حالی که عروسی محمد رضا گلزار هنوز هم کاربرا رو متعجب نگه داشته، یهو شوک رادان وارد میشه و کاربر میمونه از این میزان خرج و برج!

tarahanelebas_s instagram 2023-7-18 story (1) (1)تفاوتای بارز عروسی گلزار و رادان! 

اما نکته ای که هست اینه که خب میدونید عروسی گلزار از بیخ و بن حاشیه دار بود و دلیل جنجالی شدنش اول بخاطر اصل مطلب بود که گلزار ازدواج کرده! اصلا مگه میشه گلزار هم ازدواج کنه؟ که خب دیدیم بله میشه! بعد هم که محمد رضا گلزار با انتشار ویدیو عروسیش مو به تن فالووراش و هواداراش سیخ کرد که چقدر اعیونی برای عروس خانوم تازه واردش هزینه کرده.

اما در رابطه با بهرام رادان برخی میگن انگاری چشم  هم جشمی صورت گرفته و در حالی که گلزار ا عروس خانومش اصلا تو عروسی رونمایی نکرد و یه جورایی خنثی نشون داد، بهرام رادان تو ویدیو عروسیش خیلی خوشحال خودش رو نشون میده و اتفاقا از عروس خانومش هم خیلی فیلمبرداری میکنه!

Untitled

Untitled

کامنت کاربری که بلوا به پا کرد!

نکته ای دیگر که در میون کامنت ها خیلی خودنمایی میکرد این موضوع بود که یکی از کاربران نوشت چطور یکی میره مکه بعد میاد و جشن میگیره یه عالمه کامنت منفی روانش میکنید که طرف هزینه زیاد کرده و این حرف ها، اما برای عروسی آقای بازیگر کسی نگفته چرا این میزان هزینه شده اونهم تو شراط اقتصادی نابسمانی که این روزها مردم باهاش دست و پنجه نرم میکنن!

در ادامه می بینیم ویدیویی که مینا مختاری یکی دو روز پیش در پاریس منتشر کرد و از اتیش بازی نزدیک برج ایفل رونمایی ساخت! 

Untitled

کمی بیشتر با مینا مختاری

رادان رو که همه می شناسند و محبوب دل بسیاری هستش، اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی