|

اعتماد به سقف "زنِ بهرام رادان" بدون آرایش و فیلتر برگ ریزونه؛ تیپ دریایی چه نشست بهش!

mina mokhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان هست که این روزا با بلاگری تو اینستا هم یه راه کسب درآمد راحت برای خودش دست و پا کرده و پول درمیاره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلزار که ازدواج کرد خیلی ها معتقد بودن که آقا میخواسته ازدواجش رو تو سکوت بگیره که یه موقع طرفدارهاشو از دست نده چرا که بیشتر طرفدارای آقا دخترای نوجوون هستن و خب نمیخواسته که یه موقع این طرفدارارو از دست بده و حتی برای خوش کردن اون ها هم یه استوری گذاشت به انگلیسی که من طرفداراهامو دوس دارم و البته که این طرفدارها بعضیاشون برای آقا روز شمار طلاق تدارک دیدن و منتظر روزی هستن که این زوج از هم جدا بشن! حالا همه ی این ها در حالیه که آقا اصلا از خانوم عکسی نمیذاره و نمیدونه که اگر بذاره بعد از یه مدت فالوورها و فن هاش میشن فن خانومش! همونطور که این روزا زن بهرام رادان یه عالمه طرفدار پیدا کرده و بعضی از طرفدارای آقا شدن فن دو آتیشه عروس خانوم یعنی مینا مختاری که با وجود این که هنوز تازه عروس و داماد محسوب میشن انگشت شمار عکسای کاپلی دارن و آقای رادان اصلا اهل عکس گذاشتن نیست و تو پیجش هم هر چی میذاره در خصوص فیلم هاش هستش.

ولی از اون طرف مینا خانوم حسابی کم کاری های رادان رو جبران میکنه و از طرف اون هم تو مجازی فعاله و فعالیت میکنه ولی یه نکته ی جالبی که در خصوص خانوم خانوما وجود داره این هست که ایشون هی در حال سفر هست و خوشگذرونی و حتی ایشون هم عکس خاصی با آقای همسر منتشر نمیکنه که این موضوع خیلی وقتا یه سری حاشیه برای این زوج به وجود میاره و خیلی ها میگن که نکنه این دو نفر از هم جدا شدن که دقیقا تو اوج حاشیه ها یا آقا و یا خانوم یه حرکتی میزنه و همه ی حرف و حدیث ها رو از بین میبره و البته که یه چیزم هست مینا خانوم از اونجایی که خیلی لاکچری پسند همیشه تو ایران یه سری لوکیشن ها رو هم پیدا میکنه که مثل خارج میمونه و خیلی وقت ها داخل ایرانه ولی به خاطره شیک بودن بیش از اندازه آدم فکر میکنه که خارجه! حالا به تازگی یه سری حاشیه در خصوص این خانوم منتشر شده که در ادامه براتون بیشتر میگیم.

مینا6464

مینا خانوم صورت رو که شست باید پاسپورت جدید بگیره!

این روزا خیلی از افراد معتقد هستن که هر چی تو اینستا بالا و پایین میکنن آدم ها دارن شبیه هم میشن و انگار که کل مجازی شده کپی پیست و دیگه کم کم داره نسل قیافه ی نچرال رو به انقراض میره مثلا تو یکی از مقاله های سابقمون از شباهت زیاد زن بابک جهانبخش یعنی پریا پرتوی فرد و مینا خانوم براتون صحبت کردیم که مثل سیبی شده بودن که انگار از وسط نصفشون کرده باشی و این موضوع به خاطره عمل های مشابهی هست که این دونفر انجام دادن که براتون عکس مقایسه ی اون ها رو گذاشتیم ببینید.

مینا7979

حالا به تازگی ها مینا خانوم یه عکس از خودش منتشر کرده که تو اون آرایش و سرخاب سفید رو پاک کرده و موهاشم دیگه براشینگ نیست که در کمال تعجب با اون چیزی که ازش با فیس چیتان و پیتانی و غرق در آرایش و زیبایی های افراطی دیدیم خیلی فرق میکنه و انگار که خانوم کلا تبدیل شد به یه نفر جدید که برای شاساسیی باید پاسپورت جدید بگیره!

IMG_20230709_150337

مینا خانوم و آقای رادان پول روی پول میذارن، میخوان استخر پول بزنن!

این روزا خیلی کم فردی پیدا میشه که فالوورهای زیادی داشته باشه و نخواد از طریق تبلیغات کسب درامد کنه و اگر هم باشه که خب بعضی از بازیگرهای خیلی معروف اینطوری هستن، میخوان که فقط یه پل ارتباطی بین مردم وخودشون داشته باشن ولی شاید براتون جالب باشه که مینا خانوم همسر آقای رادان که بعد از ازدواج حسابی دیده شد و معروف، زد تو کار بلاگری و از این راه کسب درآمد هم میکنه.

شاید براتون جالب باشه که چطور میشه یه فردی هم همسرش پولداره و هم خودش یه برند طراحی و دوخت لباس داره حالا از این راه هم دریغ نکنه و بخواد که با تبلیغ کسب درامد کنه که باید بهتون بگیم که هیچ کس تو مجازی عاشق چشم و ابروی فالوورها نیست و بالاخره باید از وقتی که میذاره یه چیزی بهش بماسه تا تولید محتوا کنه و این یه واقعیته و افراد اینجوری با پول روی پول گذاشتن و شم اقتصادی هست که میرسن اون بالا بالاها! البته که مینا خانوم فقط برای برندهای لوکس و لاکچری تبلیغ میکنه و کلاس کار رو حفظ میکنه.

مینا4464

کمی بیشتر از روزگار مینا مختاری

مینا مختاری جزء بلاگر اینستاگرامی محسوب میشه که کار مدلینگ هم انجام میده، همچنین ایشون صاحب یه مزون به اسم میمو هستش که تو اون لباس های طراحی و دوخته شده توسط خودش و تیمش رو به فروش میرسونه و به واسطه ی تبلیغاتی که تو پیج ایسنتاش میذاره درآمد چند صد میلیونی در ماه داره و البته که خانوم خانوما به قدری عشق گشت و گذار و سفر هست که احتمالا تمام این پول ها تو این مسیر صرف و خرج میشه.

ماجرای ارتباط بهرام رادان و مینا مختاری اولین بار تو سال 98 به دلیل این که این دو نفر تو مسافرت های زیادی کنار هم دیده شده بودن تو مجازی پخش شد و تبدیل به یه معما شد برای کاربرا و عکس های زیادی از این دو نفر منتشر میشد که معلوم بود این دو نفر تو یه لوکیشن هستن ولی خبری از همدیگه تو عکساشون نبود تا این که تو بهار سال 1401 این دو نفر یه ویدیوئه مشترک تو صفحه های خودشون گذاشتن که مهر تائیدی بود به این رابطه که تا الان هم پایدار بوده، این دو نفر فعلا فرزندی ندارن.

مینا446464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی