|

نگاهی به لباس عروس زن بهرام رادان

زن رادان برخلاف آیسان محمد رضا گلزار صدتا لباس عروس داشت؛ تیپاش جیب آقایی رو خالی کرد

عروسی بهرام رادان

به‌تازگی، فیلمی از مراسم ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری در سطح شبکه‌ های اجتماعی دیده می‌ شود که نشان از مراسم ازدواجی پرشور و مجلل دارد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که بر خلاف استفاده کم افراد از لباس عروس بررسی انواع استایل لباس عروس یکی از جذاب ترین بحث های دنیای مد و فشن است. به‌تازگی، فیلمی از مراسم عروسی بهرام رادان در سطح شبکه‌ های اجتماعی دیده می‌ شود که نشان از مراسم ازدواجی پرشور و مجلل دارد. بعد از محمد رضا گلزار، این بار رادان است که زیر نگاه های تیز و نقاد مخاطبان و کاربران شبکه‌ های اینترنتی قرار گرفته و به نظر می‌ رسد که برخلاف مورد قبلی، این هنرپیشه معروف بیشتر به دل همه نشسته است. البته ما در این مقاله نمی خواهیم به نوع مراسم و چگونگی برگزاری این مراسم با شکوه بپردازیم بلکه قرار است تا حدودی به بررسی استایل عروس و داماد و مدل های مختلف لباس عروس زن رادان بپردازیم. همسر بهران رادان، مینا مختاری خود یکی از طراحان لباس در دنیای سینما است که برای مراسم عروسی خود چند دست لباس انتخاب کرده بود و یکی از جذابترین لباس های عروسی اش هم یکی از طراحی های خودش بود. پس می توان گفت این عروسی نسبت به عروسی محمدرضا گلزار که با یک لباس سر و تهش هم آمده بود کمی جذاب تر و متفاوت تر اجرا شده بود.

البته می توان گفت در عکس ها و فیلم های موجود از عروسی گلزار نمی توان گفت به طور قطع مدل و یا سبک استایل عروس چگونه است زیرا عروس بسیار محدود در این تصاویر دیده می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از لباس عروس های زیبا و جذاب در عروسی بهرام رادان آشنا شوید.

عروسی بهرام رادان

عروسی بهرام رادان

لباس عروس زن بهرام رادان با طراحی خودش!

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم مینا مختاری همسر بهرام رادان خود یکی از طراحان لباس در دنیای سینما است، که می توان گفت حتی آشنایی این زوج جوان تا حدودی از این روش انجام شده است. پس اینکه یک طراح لباس برای عروسی خود چند دست لباس انتخاب کند و یا بخواهد لباس های خودش را خودش طراحی کند اصلا اتفاق عجیبی نیست. ولی نکته ای که کمی باعث تعجب می شود این است که از همسر رادان انتظار نمی رفت این کار را به این خوبی و زیبایی انجام دهد. مینا مختاری برای مراسم خود از دو لباس با سبک های کاملا متفاوت استفاده کره بود که یکی را می توان الگانت و سلطنتی و دیگری را می توان وینتیج دانست. در قسمت پایین تصاویر لباس سلطنتی او را که خود طراحش بود را خواهید دید.

عروسی بهرام رادان

عروسی بهرام رادان

لباس عروس وینتیج مینا مختاری، به این میگن عروس جسور!

یکی از لباس عروس هایی که توسط زن بهارن رادان انتخاب شده بود یک لباس زیبا و جذاب با طراحی وینتیج بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل وینتیج اشاره به ترکیب کردن و پوشیدن آیتم‌ های یک ست لباس دارد که در دوره‌ های زمانی گذشته طرفدار داشته است. بر عکس تصور عام که با شنیدن اسم وینتیج به یاد لباس‌ های کهنه و از مد افتاده می افتند، وینتیج درباره‌ کالای ارزشمند و قیمتی است که از زمان‌ های دور به ما رسیده و قرار است با دیدنش خاطرات خوش گذشته را مرور کنیم. البته زن رادان برای طراحی لباس خود از این سبک الهام گرفته بود و تا حدودی می توان گفت به سبک رترو لباس عروس پوشیده بود.

عروسی بهرام رادان

عروسی بهرام رادان

نتاسب و هماهنگی بین استایل عروس و داماد کلاسیک پوش

یکی از نکته هایی که در مراسم های عروسی در بیشتر مواقع به ان توجه زیادی نمی شود ایجاد تناسب در سبک و انتخاب لباس های عروس و داماد است. برای مثال اگر عروس لباسی وینتیج و یا رترو به تن دارد داماد هم بهتر است تا حدودی حس و حال این سبک را در استایل خود داشته باشد، در غیر این حالت استایل مناسبی را انتخاب نکرده است. برای مثال می توان به هماهنگی بین استایل مینا مختاری و بهرام رادان در روز عروسیشان اشاره کرد. البته برای این مراسم عروسی هزینه بسیار بالا و میلیاردی انجام شده بود که می توان گفت این حتی شامل هماهنگی و تناسب لوکیشن های عکاسی عروسی با استایل عروس و داماد هم شده است.

عروسی بهرام رادان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل عروسی بهرام رادان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی