|

"زن بهرام رادان" تو ایران جوری میگرده خیال کنی آمریکاس؛ انتخاب دیزاینش نااابه

mina mokhtari and bahram radan shayanews

بهرام رادان از بازیگرهای موفق ایرانی هست که در سال 1401 با مینا مختاری ازدواج کرد که عروس خانوم طراح لباس و مدل تشریف دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرها هستن تویه سینما که با ازدواجشون انگار یه تیر روونه ی قلب طفداراشون کردن، چون یه اختلالی تویه بعضی از طرفدارا وجود داره که احساس میکنه وقتی یه سلبریتی رو دوس دارن و براشون مهم هست اون فرد باید مثل قدیس ها زندگی کنه و هیچ کسی دور و بر زندگیش نباشه، چرا که احتمالا هیچ کس لیاقت بودن با اون فرد رو نداره البته بجز خود شخص طرفدار! شاید باورکردنی نباشه ولی تو یه سری از کشورها مثل کره وقتی طرفدارها متوجه میشن که سلبریتی مورد علاقشون رفته تویه رابطه به اون هیت میدن و حتی در بعضی از مواقع کار به توهین و ناسزا هم میکشه که دیگه واقعا نوبره! با این حساب میشه گفت که دشمنی بعضی ها به اینجور دوستی ها می ارزه و شرف داره والا به خدا! حالا تویه ایران هم بعضی وقتا اینجور طرفدارها هستن ولی نه به این شدت مثلا همین تازگی ها خبر ازدواج گلزار پخش شد، یه عده از طرفدارها که حسابی ناراحت بودن و مثلا یه نفر اینجوری کامنت گذاشته بود که: خواهش میکنم این موضوع رو تکذیب کن، از وقتی شنیدم اشکم بند نمیاد! چه میشه گفت...

حالا گلزار الان این شوک رو وارد کرد بهرام رادان همتای چشم رنگی گلزار هم سال 1401 بود که که با علنی کردن ازدواج و رابطش با مینا مختاری ضربه ی روحی بزرگی رو به طرفداراش وارد کرد و یه جورایی برای همه غیر قابل باور بود که چه جور یه بازیگر معروف و بنام با خانومی که هیچ شهرتی نداره ازدواج کرده ولی خب بعد از یه مدت خود همین افراد خودشون دستی دستی عروس خانوم رو معروف کردن و پیجش رو کشیدن بالا و الان هم حسابی پیگیر و دنبال کننده اش هستن و مینا خانوم هم تویه فعالیت مجازیش کم کاری نمیکنه و یه روز پیج بدون استوری نمیمونه، حالا یه نکته ای که راجبه ایشون وجود داره اینه که خانوم از شدت لاکچری پسندی که داره یه جاهایی قدم میذاره که مخاطب فک میکنه وسط آمریکاس، میگید چطور؟ با ما همراه باشید که در ادامه براتون میگیم.

بهی65656

عکسایی که ازش لوکس بودن و زرق و برق میباره

اگر یه سر به پیج خود بهرام رادان بزنید، متوجه میشید که اکثر فعالیت این بازیگر داخل صفحش مربوط به عکس ها و پوسترهای فیلم هایی میشه که در حال هنرنمایی تویه اون هاست و آقا خیلی کم پیش میاد که عکس شخصی بذاره ولی خانوم همسر حسابی قرتی و سانتی مانتال تشریف دارن و عشق این هستن که هر کسی حتی از روی عکس ها هم متوجه این که ایشون شدیدا خاص پسند هستن بشه که همینطور هم میشه! خب بالاخره خانوم مدل تشریف دارن و بنا به شغلشون شرایطش اینجوری ایجاب میکنه.

بهی5565656

حالا در خصوص شدت باکلاس بودن این لیدی بگیم از همین اواخر که خانوم یه عکسی از خودش پست کرده تویه یه گلفروشی که وقتی در لحظه ی اول عکس رو میبینید، فک میکنید که ایشون خارج از کشور تشریف داره، البته که ایشون کلا عشق سفر هست و خارج و داخل هم براش فرقی نداره چون پول هر دو تاش رو داره، ولی وقتی پیجی که روی عکس تگ شده رو میبینید، متوجه میشد که خانوم در حال تبلیغ یه گلفروشی شدیدا باکلاس تویه قیطریه تهران هستن که احتمالا هر کسی نتونه ازش گل بخره! به همین خاطر میشه گفت که مینا خانوم علاوه بر این که یه مدل و بلاگری هست که تبلیغاتش خفن و خلاقانه ست، واقعا خاص پسنده حتی تویه لوکیشن، چرا که این اولین بار نبود که این خوشگل خانوم عکس های این مدلی میذاشت و مخاطب رو به اشتباه مینداخت که تویه خارج از کشور هست.

IMG_20230610_131731

IMG_20230610_131749

IMG_20230610_131652

وقتی بهرام رادان به قولش عمل میکنه

مسلما تویه هر کشوری بازیگرها و سلبریتی ها یه سری کارهای تاثیرگزار انجام میدن که خب باعث محبوبیت هر چه بیشتر این افراد بین مردم میشه، مثلا جانی دپ بازیگر آمریکایی که به خاطر بازی تو نقش جک اسپارو تویه دزدان دریایی کارائیب بسیار معروف شده بود، یه بار با همون گریمی که تویه این چندگانه داشت تویه بیمارستان حاضر شد تا به بچه هایی که دچار بیماری هستن روحیه بده و اون ها رو شاد کنه. حالا تویه بازیگرهای خودمون هم بهرام رادان یه همچین کاری کرده بود و در دیدار با بازیگری که سال های اول فعالیتش دچار ام اس شده بود، قول برگردوندن اون رو به سینما داده بود که در فیلم ابلق این قول عملی شد و این بازیگر یعنی سیاوش حکمت شعار در نقش برادر رادان بازی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی