|

خودنمایی "زنِ رونالدو" با جواهرات شگفت انگیزش؛ خانوم واسه دل سعودیا انگاری باحجاب شد!

gorgina Rodríguez shayanews

بار دیگر موضوع ازدواج رونالدو و نامزدش جورجینا سوژه رسانه ها شده و توافق نامه ای که این زوج قبل نامزدی با هم منعقد کردن منتشر شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حالا نزدیک به شش ماه می شود که کریس رونالدو به همراه نامزد جذابش جورجینا رودریگس و البته فزندان شان در عربستان هستند و برخلاف شایعات این زوج جذاب از بودن در عربستان سعودی خوشحال و راضی هستند و در حالیکه می گفتند رونالدو پایان فصل دوباره به اروپا برمی گردد اما واقعیت انگار چیز دیگری است و رونالدو و خانواده اش حداقل یکی دو سالی را در عربستان سعودی خواهند ماند.

در واقع جوجینا به قدری از بودن در عربستان راضی و خشنود است که در مصاحبه اخیر خودش وقتی الیزابت فرانچی از او پرسیده شد که چه چیزی را بیشتر در مورد فرهنگ سعودی دوست دارد، در مورد اینکه چگونه در این کشور احساس امنیت می کند و واقعاً ارزش های خانوادگی آن را قدردانی می کند صحبت می کند. جورجینا با توصیف عربستان سعودی به عنوان بهشت روی زمین، می گوید که از ارتباط با قدرت و جادویی در صحرای عربستان بسیار خوشحال است.

unknown_329223562_569700895179421_6526031161204921340_n

فتوشات های جذاب جورجینا واسه مجله سعودی

جورجینا رودریگس سوای بر اینکه نامزد کریس رونالدو است خودش هم در دنیای مد و مدلینگ جزو بهترین هاست و برندها مختلف برای اینکه خانوم خانوما محصولات و خدمات اون هارو تبلیغ کنه حسابی واسش پول خرج می کنن. جورجینا از زمان حضورش تو عربستان با برخی برندهای که تو این کشور فعالیت دارن هم همکاری تبلیغاتی داشته.برندهایی که اکثراً لوکس و لاکچری هستن و زمینه فعالیت شون هم مد و زیبایی است. نامزد رونالدو بعد از اینکه ماه گذشته جلو دوربین یکی از برندهای لنز چشم قرار گرفت و حسابی براشون تبلیغ کرد این بار تصاویر او وی جلد و صفحات مجله هارپرز عربستان ثبت شد.

البته جورجینا برای این مجله لباس‌های به نسبت پوشیده‌تری را بر تن کرد. تا جایی که بسیاری از مخاطبان گفتند و نوشتند که این نوع پوشش به دلیل زندگی در عربستان و قوانین این کشور از سوی خانوم مدل انتخاب شده است.

2

1

البته جورجینا تو همه تبلیغاتش به ساز سعودیا نمیرقصه و مثلاً تو فعالیت تبلیغاتی که برای معرفی یه برند عطر و ادکلن بود و ویدیو اون تو ماه رمضان ضبط و تولید شده بود جورجینا با لباس نیمه برهنه ماه رمضان رو به مسلمانان تبریک گفت که حسابی با واکنش های منفی تو عربستان مواجه شد.

جورجینا و حسرت بزرگی که دارد!

جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر زندگی می‌کنند اما با وجود علاقه و صمیمتی که میان آن‌ها دیده می‌شود هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده‌اند. در همین خصوص جورجینا یک بار به سوال پیشنهاد ازدواج کریستیانو رونالدو مواجه شد و پاسخی صادقانه به آن داد.

رودریگس در این خصوص گفت که این به او بستگی ندارد. او همچنین گفت که ای کاش روزی این اتفاق بیفتد.

این مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.رودریگس در مصاحبه با «اسپورتس مانور» گفت: این موضوع (ازدواج) به من بستگی ندارد.

maxresdefault

حالا اما جزئیاتی از یک قرار و مدار عجیب بین جورجینا و رونالدو منتشر شده که طبق آن جورجینا رودریگز در صورت جدایی از نامزدش کریستیانو رونالدو حدود ۱۰۰۰۰۰ یورو کمک هزینه ماهانه دریافت می‌کند.

گزارش شده است که این توافقنامه مالکیت خانه کریستیانو رونالدو در شهر مادرید را نیز به جورجینا واگذار می‌کند و جورجینا رودریگس نیز تا پایان عمر ماهانه ۸۵۹۰۰ پوند (۱۰۰۰۰۰ یورو) کمک هزینه دریافت خواهد کرد.

ماجرای بامزه از اولین قرار عاشقانه رونالدو و نامزدش

جورجینا رودریگز برای اولین بار در خصوص ماجرای نخستین قرار خود با کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

رودریگز در مورد اولین قرار ملاقاتشان صحبت و ادعا کرد که وقتی رونالدو از او برای بیرون رفتن درخواست کرد، او قبلاً غذا خورده بود ولی با این حال، برای شام با فوق‌ستاره آن زمان رئال مادرید بیرون رفت.

جورجینا در این خصوص گفت: «کریستیانو به من گفت می‌خواهی با من برای شام بیایی؟ من دو ساعت قبل شام خورده بودم ولی این پیشنهاد را قبول کردم!»

2f4196964e76855d97ff7f47be9880d7

خودنمایی جورجینا با جواهرات شگفت انگیزش

جورجینا به طور مرتب جواهرات خود را در شبکه‌های اجتماعی به معرض نمایش می‌گذارد و تعداد خیلی بیشتری از انگشترها، ساعت‌ها، گوشواره‌ها، دستبندها و موارد دیگر را در مستند او دیده‌ایم.

او در پیش‌نمایش این مستند سرویس الماس ۲٫۷۰۰٫۰۰۰ پوندی شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشت، با گردنبندی خیره‌کننده، گوشواره و انگشتر.

در صحنه دیگری که جورجینا در حال عکاسی است، دستبندی به دست دارد که زاک استون (متخصص جواهرات) معتقد است ارزش آن در حدود ۱ میلیون پوند است.

در جای دیگر هم انگشتر یاقوت کبودی که گفته می‌شود در حدود ۷۵۰٫۰۰۰ پوند ارزش دارد زینت‌بخش انگشت جورجیناست.

georginagio_324067445_2114261365427626_4263175119075735771_n

رونالدو در سال ۲۰۲۱ انگشتر نامزدی کارتیه به جورجینا هدیه داد که ارزشش در حدود ۶۰۰ هزار پوند تخمین زده شده است. در جشنواره فیلم کن سال گذشته، رودریگس با گوشواره‌های حلقه‌ای به ارزش ۲۵٫۰۰۰ پوند، بیشتر از ستاره‌های سینما درخشید.

5aeaee1cc7e40

در کنار گوشواره‌ها می‌توان انگشتر الماسی که بر انگشت دارد را مشاهده کرد که به گفته استون در حدود ۲۰۰ هزار پوند می‌ارزد. اساساً الماس‌ها بهترین دوستان جورجینا رودریگس هستند و جای تعجب نیست که او ۱۰۸ هزار پوند برای صندوق جواهرات لوئی ویتون پرداخت تا جواهراتش را در آن محفوظ بمانند.

nova-gente-77035-noticia-georgina-rodriguez-joias-exuberantes-que-custam-mais-de-um-milhao-de-euros_13

247819601_888867468433472_7975585191764172033_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی